BB Man 218 Skrevet 18. December, 2020 Har for nylig besøgt denne her pige i Kolding. Smuk, slank/petit, storbarmet polsk blondine - supergodt humør og virkelig serviceminded og imødekommende. Reelt en GFE-oplevelse for mig - og de hænger ikke på træerne. Bortset fra at håret måske er farvet/bleget, er alt ved hende ægte! Hun tager desværre hjem efter i morgen, men vil gerne tilbage... I så fald står jeg klar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 376 Skrevet 18. December, 2020 Hmmm...er det hende der tidligere har været på mange gange? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BB Man 218 Skrevet 19. December, 2020 sejer skrev, for 17 timer siden: Hmmm...er det hende der tidligere har været på mange gange? Aner det ikke... Ny for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny bruger Skrevet 27. November, 2021 (edited) BB Man skrev, den 18.12.2020 at 15:44: Har for nylig besøgt denne her pige i Kolding. Smuk, slank/petit, storbarmet polsk blondine - supergodt humør og virkelig serviceminded og imødekommende. Reelt en GFE-oplevelse for mig - og de hænger ikke på træerne. Bortset fra at håret måske er farvet/bleget, er alt ved hende ægte! Hun tager desværre hjem efter i morgen, men vil gerne tilbage... I så fald står jeg klar. Redigeret 27. November, 2021 af Ny bruger Skrev forkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg