Hop til indhold
Mr Black

Fodfettish

Recommended Posts

Undre mig, så sent som i går aftes var jeg ude hos en dejlig gp og hun har også fodfettish som ekstra ydelse..altså man køber f.eks en time’s sex hvor man kan kysse og kæle med hende lige hvor man har lyst til på hendes krop, men hvis man skulle få lyst til at sutte på hendes tæer koster det ekstra  ? :D..eller hvis hun skulle massere ens pik med fødderne i stedet for som normalt, med hænderne ?...eller er det kundens tæer der er fokus på ?

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har nu aldrig taget ekstra for det.. Men en gang i mellem kommer der nogle der bare kun vil slikke ens fødder.. Skal jeg give dem lov til det gratis:ph34r:.? Så kunne jeg ikke lave andet.. Eller skal de betale samme pris som en der også vil knalde og suttes.? Nej det synes jeg lige godt ikke er fair.. Så jeg forstår godt hun har sat en pris på den ydelse^_^.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Eller skal de betale samme pris som en der også vil knalde og suttes.?

Altså dem jeg er rendt ind i der har det været en tillægsydelse, altså man køber en halv eller en hel time med pigen og hvis man vil have f.eks. fodfettish koster det ekstra..undre mig bare over at man skal betale ekstra for at lege med nogle tæer :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kim Nielsen

Det kan da være ret frækt når man slikker en lækker gps fødder. Det er bare mærkeligt hvis man må slikke fisse med i prisen og at man så skal betale ekstra for at slikke fødderne, jeg synes ikke man overhovedet skal betaler ekstra for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim Nielsen skrev, for 8 minutter siden:

Det kan da være ret frækt når man slikker en lækker gps fødder. Det er bare mærkeligt hvis man må slikke fisse med i prisen og at man så skal betale ekstra for at slikke fødderne, jeg synes ikke man overhovedet skal betaler ekstra for det.

Enig hvis det er fordi det er en tillægsydelse.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Black skrev, for 58 minutter siden:

Undre mig, så sent som i går aftes var jeg ude hos en dejlig gp og hun har også fodfettish som ekstra ydelse..altså man køber f.eks en time’s sex hvor man kan kysse og kæle med hende lige hvor man har lyst til på hendes krop, men hvis man skulle få lyst til at sutte på hendes tæer koster det ekstra  ? :D..eller hvis hun skulle massere ens pik med fødderne i stedet for som normalt, med hænderne ?...eller er det kundens tæer der er fokus på ?

Nu kan Fodfetich godt være andet end at få suttet tæerB) 

Selv tager jeg ikke ekstra for Fodfetich, men hvis gæsten vil have en bestemt farve  lak på mine tæer, som kræver en ekstra tid hos min foddame, en særlig tåring som jeg skal indkøbe, eller andet, så tager jeg ekstra for det. 
Ellers lægger jeg mig bare ned og nyder det:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Anna: Se det giver mening..altså hvis du skal bruge ekstra tid eller indkøbe ting for at kunden kan udleve sin fettish skal det selvfølgelig koste ekstra..selv foretrækker jeg at slikke fisse og det er jo heldigvis med i prisen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr Black skrev, for 1 time siden:

men hvis man skulle få lyst til at sutte på hendes tæer koster det ekstra  ? :D

Det forstår jeg da godt, så skal de jo have vasket fødder før kunden kommer. :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kim Nielsen
Ratata skrev, for 13 minutter siden:

Det forstår jeg da godt, så skal de jo have vasket fødder før kunden kommer. :shock:

Det behøver de ikke fødderne må gerne smage af pigen :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kim Nielsen skrev, for 4 minutter siden:

Det behøver de ikke fødderne må gerne smage af pigen :wub:

Hmm, altså sure tæer ? :D

Altså jeg håber da at pigen vasker hele hendes krop incl. hendes tæer, inden jeg besøger hende :)

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kim Nielsen
Mr Black skrev, for 40 minutter siden:

Hmm, altså sure tæer ? :D

Altså jeg håber da at pigen vasker hele hendes krop incl. hendes tæer, inden jeg besøger hende :)

Selvf pigen skal være ren men jeg har ikke endnu smagt sure tæer, hele pigen er da lækker også tæerne, du siger vel heller ikke at fissen smager grimt for det har jeg heldigvis heller ikke prøvet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Sådan helt grundlæggende kan jeg ikke se hvorfor en fodfetish adskiller sig fra en røv eller brystfetish - og for at citere en af mine ynglings podcasts: "Why is it okay to say you like the bum or boobs but not the humble foot? After all, they get you places. (...) Ahh, with a massage like this I applaud all the clients who want to save my soles"

Fodfetish er noget af det mest afslappende i verden. Hvem kan ikke lide en fodmassage eller at se en mand kysse ens fødder? Og det er enormt erotisk stimulerende at få slikket fødder. Selvfølgelig, involverer det særlige ønsker til ting man skal forberede eller købe ind, så må det koste, men ellers? Ikke i min bog. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sådan helt grundlæggende kan jeg ikke se hvorfor en fodfetish adskiller sig fra en røv eller brystfetish - og for at citere en af mine ynglings podcasts: "Why is it okay to say you like the bum or boobs but not the humble foot? After all, they get you places. (...) Ahh, with a massage like this I applaud all the clients who want to save my soles"

Fodfetish er noget af det mest afslappende i verden. Hvem kan ikke lide en fodmassage eller at se en mand kysse ens fødder? Og det er enormt erotisk stimulerende at få slikket fødder. Selvfølgelig, involverer det særlige ønsker til ting man skal forberede eller købe ind, så må det koste, men ellers? Ikke i min bog. 

Enig og heller ikke pointen, jeg undre mig blot over hvorfor man skal betale ekstra for at slikke tæer ? :D

Altså når man allerede har betalt for at slikke både numse og tissekone og tungekysse, så må det at få opmærksomhed på tæerne da være en lille ting :x

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Mr Black skrev, for 10 minutter siden:

Sådan helt grundlæggende kan jeg ikke se hvorfor en fodfetish adskiller sig fra en røv eller brystfetish - og for at citere en af mine ynglings podcasts: "Why is it okay to say you like the bum or boobs but not the humble foot? After all, they get you places. (...) Ahh, with a massage like this I applaud all the clients who want to save my soles"

Fodfetish er noget af det mest afslappende i verden. Hvem kan ikke lide en fodmassage eller at se en mand kysse ens fødder? Og det er enormt erotisk stimulerende at få slikket fødder. Selvfølgelig, involverer det særlige ønsker til ting man skal forberede eller købe ind, så må det koste, men ellers? Ikke i min bog. 

Enig og heller ikke pointen, jeg undre mig blot over hvorfor man skal betale ekstra for at slikke tæer ? :D

Altså når man allerede har betalt for at slikke både numse og tissekone og tungekysse, så må det at få opmærksomhed på tæerne da være en lille ting :x

Det var også min pointe - at jeg ikke kan se de ting adskiller sig og derfor ikke kan se hvorfor det koster ekstra :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rødovre
Mr Black skrev, for 25 minutter siden:

Absolut enig, er selv vild med pige fødder, er så frækt at snuse og slikke dem :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rødovre
Nannas Hjørne skrev, for 38 minutter siden:

Sådan helt grundlæggende kan jeg ikke se hvorfor en fodfetish adskiller sig fra en røv eller brystfetish - og for at citere en af mine ynglings podcasts: "Why is it okay to say you like the bum or boobs but not the humble foot? After all, they get you places. (...) Ahh, with a massage like this I applaud all the clients who want to save my soles"

Fodfetish er noget af det mest afslappende i verden. Hvem kan ikke lide en fodmassage eller at se en mand kysse ens fødder? Og det er enormt erotisk stimulerende at få slikket fødder. Selvfølgelig, involverer det særlige ønsker til ting man skal forberede eller købe ind, så må det koste, men ellers? Ikke i min bog. 

fuck, gad godt på dig :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 1 time siden:

Lige præcis @Nannas Hjørne det er i den grad erotisk. Har haft en af mine dejligste erotiske oplevelser med en fantastisk ung mand, der i den grad er en mester i fodfetich.  Jeg glemte tid og sted, var høj på oplevelsen i lang tid efter.  Hold nu op hvor var det fantastisk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Anna - fræk og sexet skrev, for 1 minut siden:

Lige præcis @Nannas Hjørne det er i den grad erotisk. Har haft en af mine dejligste erotiske oplevelser med en fantastisk ung mand, der i den grad er en mester i fodfetich.  Jeg glemte tid og sted, var høj på oplevelsen i lang tid efter.  Hold nu op hvor var det fantastisk. 

Det er virkelig noget af det mest sensuelle i verden, hvor det hele bare handler om hver enkelt berøring og sensation som følger med. Noget af det bedste ved det er, at det ikke kommer med nogen tidsramme eller noget mål. Det er ikke ligesom at få slikket fisse, som bygger sig op til et klimaks, det handler bare om at udforske, at give sig hen til det, om at nyde og så nyde endnu mere. 

Vi har jo også erogene zoner på og mellem tæerne... 

@Rødovre Så må vi håbe landet åbner op igen ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rødovre
Nannas Hjørne skrev, for 14 minutter siden:

Det er virkelig noget af det mest sensuelle i verden, hvor det hele bare handler om hver enkelt berøring og sensation som følger med. Noget af det bedste ved det er, at det ikke kommer med nogen tidsramme eller noget mål. Det er ikke ligesom at få slikket fisse, som bygger sig op til et klimaks, det handler bare om at udforske, at give sig hen til det, om at nyde og så nyde endnu mere. 

Vi har jo også erogene zoner på og mellem tæerne... 

@Rødovre Så må vi håbe landet åbner op igen ;) 

Ja, det gør det før eller siden Nanna, så vil enormt gerne møde dig en dag og nusse,massere opg slikke dine tæer og fødder, har faktisk altid haft denne fetish og aner ikke hvordan den er opstået .

Jeg syntes, udover du er pisse fræk, så virker du som om en person med masser dybde samt interligens, noget som er meget tiltrækkende ;-)

Mon ikke du kom til kbh engang i det nye år, det tror og håber jeg på, så vil jeg mægtig gerne møde dig kan du tro .

Forresten, der er ikke så mange piger som dig som er så åben og ligefrem og syntes det er dejligt at få slikket tæer og fødder , dejlig befriende ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rødovre skrev, for 16 timer siden:

Ja, det gør det før eller siden Nanna, så vil enormt gerne møde dig en dag og nusse,massere opg slikke dine tæer og fødder, har faktisk altid haft denne fetish og aner ikke hvordan den er opstået .

Jeg syntes, udover du er pisse fræk, så virker du som om en person med masser dybde samt interligens, noget som er meget tiltrækkende ;-)

Mon ikke du kom til kbh engang i det nye år, det tror og håber jeg på, så vil jeg mægtig gerne møde dig kan du tro .

Forresten, der er ikke så mange piger som dig som er så åben og ligefrem og syntes det er dejligt at få slikket tæer og fødder , dejlig befriende ...

Jo der er mange piger, der tænder på at gå slikket tæer og fødder. B) du skal bare søge efter fodfetich <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rødovre
Anna - fræk og sexet skrev, for 2 timer siden:

Jo der er mange piger, der tænder på at gå slikket tæer og fødder. B) du skal bare søge efter fodfetich <3

Har skam luret på dig også Anna :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rødovre
Anna - fræk og sexet skrev, for 1 time siden:

Tak tak. Men hensigten var nu at fortælle dig, at det er en fetish, som mange nyder og tilbyder. 

i know, har haft denne fetish altid, så ved godt mange tilbyder det som ekstre og det vil jeg ikke betale, meget nemmere at lave en annonce på al og søge det el på sugardating ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...