Hop til indhold

Så er der lukket

Featured Replies

Skrevet
Alkoholikeren skrev, for 2 minutter siden:

Christina hvis alle og enhver skulle indtænke og den ene eller anden kan eller vil føle dig krænket  og tage alle mulige hensyn Lan Inge skrive noget som helst -tøndeformet er tøndeformet -en spade hedder spade o.s.v. 

hav en god jul 

Alko

Så du er fuldstændig ligeglad? Du er et væsen næsten lige så sørgeligt som Bjarne. Ja, det er et personangreb. Et meget grimt et endda, og det står jeg ved. Så det tager jeg med glæde et par advarselspoint og en karantæne for. Og nu har jeg fået nok af din respektløse måde at skrive på herinde, så fra nu af kommer jeg ikke længere til at kunne læse det du skriver. 

• Svar 150
  • Visninger 27.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Seductiongirls
    Seductiongirls

Hele branchen eller alt indenfor denne branche, går under liberale erhverv og derfor skal klinikker lukke ned fra på mandag den 21 til den 3 januar. Klinikkerne er jo så nemmere at holde øje med,

• Måske pigerne kunne bruge denne i deres annonce  Det er da klar tale. Hygge og god jul. KK

• Jeg refererer til, hvad der er meldt ud fra regeringen, nemlig at liberale erhverv skal lukke, det er ikke noget man selv kan vælge. 

Postede billeder

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 9 minutter siden:

Hvem er Edvard? 

Stavefejl på telefonen skulle have været er der 

Redigeret af Alkoholikeren

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.