Hop til indhold

Recommended Posts

Havde fornøjelsen af at besøge Camille i Hammerum

Link https://annoncelight.dk/showad/296558

Jeg vil sige at hun er en super sød og imødekommende kvinde og der er ingen tvivl om at hun ved hvad hun laver.

Sjældent er jeg blevet begejstret så hurtigt ved et BJ som jeg blev her, og så scorede hun ekstra point ved mig da hun i begyndelsen af det orale stoppede og sagde at hun skulle finde et større kondom fordi jeg var blevet større end hun regnede med....måske et forretnings trick men jeg kunne lide det.

Hvorom alting er så er hun (for mig) dejligt medlevende og engageret i selve akten og virker som hun kan lide det hun laver.

Nu er det ikke så ofte at jeg vender tilbage til den samme pige, men hvis jeg skulle vende tilbage til Camille så bliver det 100% for et BJ fra start til slut, for dét mestrer hun til fulde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtjyde6 skrev, for 33 minutter siden:

Super..lyder som et sted man kunne besøge.. er det i det hus på hjørnet?

Nej det er det ikk, nu vil jeg af naturlige årsager ikke afsløre hendes nøjagtige opholdssted, men det er ikke så langt derfra og så stor er Hammerum heller ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, 1 time siden:

Havde fornøjelsen af at besøge Camille i Hammerum

Link https://annoncelight.dk/showad/296558

Jeg vil sige at hun er en super sød og imødekommende kvinde og der er ingen tvivl om at hun ved hvad hun laver.

Sjældent er jeg blevet begejstret så hurtigt ved et BJ som jeg blev her, og så scorede hun ekstra point ved mig da hun i begyndelsen af det orale stoppede og sagde at hun skulle finde et større kondom fordi jeg var blevet større end hun regnede med....måske et forretnings trick men jeg kunne lide det.

Hvorom alting er så er hun (for mig) dejligt medlevende og engageret i selve akten og virker som hun kan lide det hun laver.

Nu er det ikke så ofte at jeg vender tilbage til den samme pige, men hvis jeg skulle vende tilbage til Camille så bliver det 100% for et BJ fra start til slut, for dét mestrer hun til fulde. 

Thank you for nice words :wub:. It wasn't marketing trick because you were already there so no luring needed :D but it will be useful.

Unfortunately, due to transport problems before Christmas, I'm not there, although I was supposed to be there until tomorrow. I wish you merry Christmas :)

Greetings, 

Camille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...