Hop til indhold
Guest bombrn

Kender nogen miss Bordeaux?

Recommended Posts

Guest bombrn

Så der aftalt et møde med hende imorgen 16!

Glæder mig sygt. Har har de største bryster ever, glæder mig til at se dem:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så der aftalt et møde med hende imorgen 16!

Glæder mig sygt. Har har de største bryster ever, glæder mig til at se dem:)

Jeg har for en måneds tid siden haft en kort snak med hende, men logistikken kom ikke til at passe. Siden forsvandt hun fra sexpiger.dk, og jeg har heller ikke kunnet finde hende efter der kom liv i denne streng igen.

Så, hvor finder du hendes annonce?

Og jeg er også nysgerrig efter anmeldelse, som jeg husker hendes billeder ER de bryster altså bemærkelsesværdige...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn

Så fuckers så blev miss b besøgt:-----====)

Kl var 17, jeg banker spændt på døren 4 mim før tid, der gik et Pat min før hun åbnede:) hun sagde det jo først kl 17. Ja ok jo lidt svært at få til at passe bedre, tænkte omg det en tidsknepper:(

Hun er 175-180 høj. Erotisk buttet, dejlig brede hofter store bryster. Og det med bryster vidste jeg jo lidt fra annoncen. Og var meeeeega spændt på dem eeeeelsker kæmpe bryster!!!

Hun viste mig igennem huset og op på hende og mandens soveværelse, hum sad inde i et rum nede i stuen ku jeg høre:)

Afleverede de 1800 for en halv time. Hun sagde til mig jeg sku ta tøet af så kom hun tilbage. Hun kom tilbage, stillede sig foran mig og sagde nu skal du pakke mine bryster ud:) vi har prøvet i over et halvt år at få det til at passe sammen, så hun vidste godt jeg er en patman:) dejlig frodig solbrun krop. Knappede bh op vær lidt stram, ku mærke den var godt fyldt ud:) hun vendte sig om. Og guuuuuuuuuuud et syyyyyyn. Fuuuuuuuuuck nogle store dejlige bryster. Har haft en kæreste med j skål! De her var støre så passer med hendes udtalelse at det er k skål. Og hva end det lyder sindssygt, så det jeg klart de hænger når der er 4-5 kg bryst, men utroligt nok var de bare pisse harmoniske og pisse smukke til hendes krop. Hun satte sig ned på knæ, og suttede pikken godt stiv eller så godt som nu hvor man er lidt nervøs:) lagde sig på sengen og legede med hendes dejlige bryster muuuuuuums de gode. Kneppede hende derefter i forskellige stillinger, kom da jeg kneppede bagfrA ved ikk om hun var liderlig, men virkede sådan. Men men pikken ku mere og hun sagde liderligt gi mig noget mere sperm, så kneppede hende til udløsning et par gange til. Og hvilken stram fisse.

Hun har lidt tattoos piercinger navle, klit, imellem brysterne. Lang flot mørkt hår med røde reflekser.

Jeg badede i sved men hun tørrede det af og vi lagde os ned og snakkede

Fik hendes navn og vi snakkede i 20min om alt muligt arbejde familie osv. Hun fortalte det var krydderi til deres ægteskab, hotwife hanrej eller hva det hedder:)

Men alt og dømme efter med hvor lang tid jeg har kæmpet for at få en aftale med hende, virker det som det er lysten der styre hvor der skal komme en kunde og ikk hvornår der en som kan komme:)

Ved godt at 1700 er mange penge, men var ser over en time så fuck det

Og når man elsker så store bryster, er det os bare pisse svært at finde

Og man skal sende ansigts billede hun er ret kræsen sagde hun, hun sortere mange fra og vil helst kun han faste kunder

Alt i alt en god søndag

Skala fra 0-10

Bryster 10

Krop 7

Indlevelse 9

Ærlighed 9

Stedet 8

Held og lykke med at fange hende fuckers!!!!! :):)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bombrn

Men hvor er annoncen ? Kan ikke finde hende nogen steder

Hun har ikk fornyet hendes annonce

Del dette indlæg


Link til indlæg

det nummer jeg har på hende, der ser det ud til hun at hun ikke svare... med mindre hun er på ferie eller andet :)

så tror måske hun er stoppet? nogen som kan be-afkræfte deT?

Del dette indlæg


Link til indlæg

I betragtning af at tråden er fra 2013 og vi skriver 2016 nu, så er sandsynligheden nok stor at hun er stoppet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 2 timer siden:

I betragtning af at tråden er fra 2013 og vi skriver 2016 nu, så er sandsynligheden nok stor at hun er stoppet.

...Med det navn er hun garanteret en god vinkender/vinkyper!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, den 8/3/2016 at 10:24:

I betragtning af at tråden er fra 2013 og vi skriver 2016 nu, så er sandsynligheden nok stor at hun er stoppet.

jeg besøgte hende sidste år lige inden jul :D

og nu mente jeg så det var tid igen, men hun svare ikke på nummeret - så ja hun er nok stoppet :/ øv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...