Andersjj80 41 Skrevet 16. December, 2020 (edited) Jeg var hos hende for et års tid siden. Der var hun helt vildt oplagt. Hun blev skuffet over, at jeg kun ville have b2b massage og sagde " I wish a hot guy like you, would fuck me instead of only massage" og gav mig en masse extra gratis jeg ikke havde betalt for. Det var en god oplevelse. Tror det har været dagsformen og de her corona-tider der har givet hende en øv dag for dit vedkommende. Redigeret 16. December, 2020 af Andersjj80 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stantheman Skrevet 18. December, 2020 Kedelig historie @Postmand Per. Jeg anfægter naturligvis ikke at det var oplevelsen og de hårde fakta. Jeg må dog undres da din oplevelse som kunde ligger milevidt fra hvad jeg har oplevet med Sandra gennem flere år. Jeg har aldrig oplevet: At hun har afbrudt seancen At hun har været fedtet med tiden, tvært imod (jeg er artigt blevet sendt ud hvis en anden kunde skulle til, men altid fået den tid jeg har betalt for) At hun har været fordringsfuld i forhold til min performance. (Jeg er en - skal vi sige moden - mand der sjældent kommer mere end en gang ved et gp-besøg og sex med mig stabilt, adstadigt og robust som en traktor. Ikke (længere) spændende og toptunet som en racer på en sommerdag. Det indrømmer jeg og det har aldrig givet anledning til brok fra Sandra. Jeg har dog oplevet at hun plager om at blive taget hårdere, dybere, i røven, osv. Eller at hun vil stikke fingre i røven på mig. Det finder vi så ud af i ro og mag) Jeg har ikke haft mulighed for at besøge hende i denne omgang, men hvis jeg når det skal jeg nok melde tilbage med en frisk skildring fra mit pov. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Josie_Fleur Skrevet 18. December, 2020 Blækspruttemanden skrev, den 15.12.2020 at 16:08: He he.... Tror hun vi alle er teenager som kommer efter 10 min fordi hun vrikker med røven? Et ordentligt knald tager altså tid og forstår ikke at man ikke kan respektere at en time betalt er en time fortjent... Det lyder sgu som et sørgeligt møde og meget mekanisk. Det er jeg ked af at høre! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pervy 765 Skrevet 19. December, 2020 Jeg har kun haft en god oplevelse med hende Man kan sagtens mærke at hun har haft et hårdt liv og ikke har meget overskud. Men opfører man sig pænt og respektfuld er hun utroligt sød og sympatisk. God lige at få info om hendes nye bryster. Der er ikke meget sjovt i et sæt bryster man ikke må lege med. Jeg venter til næste gang med at besøge hende igen, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Postmand Per 56 Skrevet 19. December, 2020 stantheman skrev, for 19 timer siden: Kedelig historie @Postmand Per. Jeg anfægter naturligvis ikke at det var oplevelsen og de hårde fakta. Jeg må dog undres da din oplevelse som kunde ligger milevidt fra hvad jeg har oplevet med Sandra gennem flere år. Jeg har aldrig oplevet: At hun har afbrudt seancen At hun har været fedtet med tiden, tvært imod (jeg er artigt blevet sendt ud hvis en anden kunde skulle til, men altid fået den tid jeg har betalt for) At hun har været fordringsfuld i forhold til min performance. (Jeg er en - skal vi sige moden - mand der sjældent kommer mere end en gang ved et gp-besøg og sex med mig stabilt, adstadigt og robust som en traktor. Ikke (længere) spændende og toptunet som en racer på en sommerdag. Det indrømmer jeg og det har aldrig givet anledning til brok fra Sandra. Jeg har dog oplevet at hun plager om at blive taget hårdere, dybere, i røven, osv. Eller at hun vil stikke fingre i røven på mig. Det finder vi så ud af i ro og mag) Jeg har ikke haft mulighed for at besøge hende i denne omgang, men hvis jeg når det skal jeg nok melde tilbage med en frisk skildring fra mit pov. Hej stantheman. Tak for dit indlæg og indblikket i dine oplevelser med Sandra. Nu har du jo også kendt hende igennem lang tid så er det jo klart at man får måske en anden behandling da man ligesom har fundet de vise sten. Jeg ved med sikkerhed at jeg ikke kommer til at stå i vejen for dig eller andre der vil besøge hende. God jul og godt nytår og må fremtiden give os alle mange gode oplevelser i Glædespigernes univers.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg