Hop til indhold

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 14 minutter siden:

Jeg ville da være nervøs for de der heste hun reklamerer med:huh::lol:.. Hvorfor vibrerer de og hvordan taler de manuelt:ph34r:.? Spørgsmålene er mange.. 

Jammen det er jo det der gør det spændende :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 37 minutter siden:

Jeg ville da være nervøs for de der heste hun reklamerer med:huh::lol:.. Hvorfor vibrerer de og hvordan taler de manuelt:ph34r:.? Spørgsmålene er mange.. 

Og hvad i alverden er en amerikansk fist??!?

Del dette indlæg

Link til indlæg
AntonH skrev, for 21 minutter siden:

Og hvad i alverden er en amerikansk fist??!?

Sikkert en tur med den små demente Joe Biden dildo først og så kommer turen med et gigantisk hoved af Trump som bliver skubbet op med en fast men bestemt hånd til den er i bund i første forsøg...!!!  :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal helt sikkert prøve dette " ledsages altid af en god fransk uden slutningen af en lille engel" Det må simpelthen være fantastisk.:shock:

Hun slutter i øvrigt af med at kvalitet koster. Det har hun vist glemt i valg af oversætning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 27 minutter siden:

Husk, at man kan få:

TIL GLOTON OG KROSSKULITS MED ERFARING

Det har jeg personligt altid ønsket mig :D

Det lyder fantastisk. Jeg har prøvet uerfaren KROSSKULITS og det vil gerne advare imod! Selvfølgelig, det skal nævnes at det var helt uden GLOTON og så skal det jo blive dårligt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...