Hop til indhold
Petter123

Moden kvinde Aarhus

Recommended Posts

Hej,

Jeg søger en meget moden kvinde i Aarhus. Har ikke nogen bil for tiden, så meget gerne en, som bor i Selve Århus. 

Aldersmæssigt tænker jeg mindst 50 og gerne omkring 60.
Det behøver ikke være en decideret GP, men meget gerne profil fra Sugardaters eller lignende. 

Jeg orker ikke dumme bemærkninger om, at jeg kan spørge på plejehjemmet etc. Jeg disser ikke jeres turn ons, så lad være med at disse mine!

Hvis I har et bud, er I meget velkomne til at skrive her, ellers ende mig en PB,

Tak for hjælpen

Petter

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det ville være dejligt - ikke fordi jeg selv vil væk fra de dejlige piger, men jeg kan godt se potentialet i det.

Jeg havde som ung en bollevenide i nogle år, vi hyggede når vi havde lyst til det og gik i byen sammen, men gik sjællendt hjem sammen og accepterede hvad der skete ;) og ja, det var faktisk jeg der løb på en anden pige..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er mange modne kvinder på scor, som søger yngre mænd. Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvor gammel du er, men jeg forestiller mig, du søger en som er væsentlig ældre end dig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pialækkermås, også nævnt herinde flere gange før er en fræk moden dame... hvis hun stadig huserer på sugardating, så giv hende et skud. Hun er med på det hele og der er ingen timer men plads til hygge snakke også :)

good luck

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...