Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Konklusion: Tjek, det er bestemt hende på billederne. På øjemål vil jeg sige hun ca. er 165, 60 kg - lille pige, ikke skinny, men petite-ish. Service og tilstedeværelse er ok, det bliver aldrig en træls eller ikke-pengene-værd-oplevelse, men det bliver (for mig) heller ikke en jeg-kommer-bestemt-igen-oplevelse. Fik 15 min. med hende og til prisen var det helt okay. Stedet er rigtig fint, havde dog lidt svært ved at finde det, og parkering er helt håbløst. 

Redigeret af Nemt

Skrevet

Hvem skriver du om?

Redigeret af Kontant

Skrevet
Nemt skrev, 1 time siden:

Konklusion: Tjek, det er bestemt hende på billederne. På øjemål vil jeg sige hun ca. er 165, 60 kg - lille pige, ikke skinny, men petite-ish. Service og tilstedeværelse er ok, det bliver aldrig en træls eller ikke-pengene-værd-oplevelse, men det bliver (for mig) heller ikke en jeg-kommer-bestemt-igen-oplevelse. Fik 15 min. med hende og til prisen var det helt okay. Stedet er rigtig fint, havde dog lidt svært ved at finde det, og parkering er helt håbløst. 

hvor i kbh er vi henne af ?

Skrevet
  • Author

Indlægget er oprettet under Sjælland og der er pt. kun en Crystina. 

Mit indlæg er ‘blot til info’ hvis det kan bruges af andre - ikke et Q&A, desværre. 

Men yes, hun er KBH centrum

Skrevet
Nemt skrev, for 1 time siden:

Indlægget er oprettet under Sjælland og der er pt. kun en Crystina. 

Mit indlæg er ‘blot til info’ hvis det kan bruges af andre - ikke et Q&A, desværre. 

Men yes, hun er KBH centrum

Smid dog et link sammen med din anmeldelse.

Skrevet
Nemt skrev, for 7 timer siden:

der er pt. kun en Crystina. 

Der er slet ikke nogen, der hedder Crystina. Den annonce, som @Kiillii linker sig til, der kalder pigen sig Cristina.

I annoncen har hun bare stavet forkert i overskriften, og vi ved jo ikke om du også har stavet forkert. Vi ved heller ikke hvilken af de 5 fungerende annoncesider for området, vi skal lede på, så derfor er det meget godt at forklare hvem det er man taler om.

Men tak for anmeldelsen uanset begyndervanskelighederne.

Skrevet

Ja, som begynder er det ikke altid lige Nemt! ;) (Skyder du hende til 165,60 kg?) :D

Redigeret af Turnier
Forkert citeret tekst

• 4 weeks later...
Skrevet

Hvor gammel er hun? Der er ikke nogen billeder på hendes profil pt.? Hvornår kommer hun tilbage? Kan nogen vise et billede af hende?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.