Hop til indhold

Recommended Posts

Konklusion: Tjek, det er bestemt hende på billederne. På øjemål vil jeg sige hun ca. er 165, 60 kg - lille pige, ikke skinny, men petite-ish. Service og tilstedeværelse er ok, det bliver aldrig en træls eller ikke-pengene-værd-oplevelse, men det bliver (for mig) heller ikke en jeg-kommer-bestemt-igen-oplevelse. Fik 15 min. med hende og til prisen var det helt okay. Stedet er rigtig fint, havde dog lidt svært ved at finde det, og parkering er helt håbløst. 

Redigeret af Nemt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
Nemt skrev, 1 time siden:

Konklusion: Tjek, det er bestemt hende på billederne. På øjemål vil jeg sige hun ca. er 165, 60 kg - lille pige, ikke skinny, men petite-ish. Service og tilstedeværelse er ok, det bliver aldrig en træls eller ikke-pengene-værd-oplevelse, men det bliver (for mig) heller ikke en jeg-kommer-bestemt-igen-oplevelse. Fik 15 min. med hende og til prisen var det helt okay. Stedet er rigtig fint, havde dog lidt svært ved at finde det, og parkering er helt håbløst. 

hvor i kbh er vi henne af ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Indlægget er oprettet under Sjælland og der er pt. kun en Crystina. 
 

Mit indlæg er ‘blot til info’ hvis det kan bruges af andre - ikke et Q&A, desværre. 
 

Men yes, hun er KBH centrum

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemt skrev, for 1 time siden:

Indlægget er oprettet under Sjælland og der er pt. kun en Crystina. 
 

Mit indlæg er ‘blot til info’ hvis det kan bruges af andre - ikke et Q&A, desværre. 
 

Men yes, hun er KBH centrum

Smid dog et link sammen med din anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemt skrev, for 7 timer siden:

der er pt. kun en Crystina. 

Der er slet ikke nogen, der hedder Crystina. Den annonce, som @Kiillii linker sig til, der kalder pigen sig Cristina.

I annoncen har hun bare stavet forkert i overskriften, og vi ved jo ikke om du også har stavet forkert. Vi ved heller ikke hvilken af de 5 fungerende annoncesider for området, vi skal lede på, så derfor er det meget godt at forklare hvem det er man taler om.

Men tak for anmeldelsen uanset begyndervanskelighederne.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, som begynder er det ikke altid lige Nemt! ;) (Skyder du hende til 165,60 kg?) :D

Redigeret af Turnier
Forkert citeret tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...