Hop til indhold
Guest Kim Nielsen

Venteværelse hos GP?

Recommended Posts

Guest Kim Nielsen

Jeg har en fantasi om at det vil være frækt at sidde i kø med andre mænd som nærmest i et venteværelse mens 1 eller flere piger tager den ene mand ind efter den anden. Se den ene udbollede mand efter den anden blive lukket ud af pigen, og den næste mand blive taget ind.

Indtil man selv får tur til at bolle med pigen.

Har ikke hørt om et sted hvor det er sådan men er der nogen som kender et sted i københavn området hvor det foregår sådan?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Nielsen skrev, for 1 minut siden:

Jeg har en fantasi om at det vil være frækt at sidde i kø med andre mænd som nærmest i et venteværelse mens 1 eller flere piger tager den ene mand ind efter den anden. Se den ene udbollede mand efter den anden blive lukket ud af pigen, og den næste mand blive taget ind.

Indtil man selv får tur til at bolle med pigen.

Har ikke hørt om et sted hvor det er sådan men er der nogen som kender et sted i københavn området hvor det foregår sådan?

Hej

nu kender jeg ikke så mange steder i kbh... 

men jeg kan fortælle dig, hvis du tager til sydeuropa har de en helt anden indstilling til at vente i et venteværelse - jeg rejser meget i sydeuropa, og har siddet med et utal af mænd - vi har siddet og snakket drukket kaffe, indtil det bliver ens tur - og når man er færdig, hilser man pænt farvel til ham/dem - man har siddet og snakket med...

Så når Corona en dag er væk - rejs og du skal finde 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske en mulighed for den lokale bodega?

Et venteværelse med muligheder for en kold øl, kaffe eller andet. Alt der behøves er en “menu” og køsystem ala apoteket :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bombadilla skrev, for 22 minutter siden:

Måske en mulighed for den lokale bodega?

Et venteværelse med muligheder for en kold øl, kaffe eller andet. Alt der behøves er en “menu” og køsystem ala apoteket :D

Det system benytter man i Taiwan. Man sidder og nyder sin fadøl, mens aktiviteterne foregår under dine fødder. En kælderlem åbner sig, når den smilende kunde er 

færdig knaldet og næste kunde kan ta' et par trin ned og lukke lemmen efter sig.

Årsagen er selvfølgelig at det er hamrende forbudt, men det holder ikke pigerne eller mændene tilbage. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Løsgænger skrev, for 4 minutter siden:

kælderlem åbner

og et lem udfolder sig dernæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Nielsen
fræk6 skrev, for 50 minutter siden:

 hvis du tager til sydeuropa har de en helt anden indstilling til at vente i et venteværelse - jeg rejser meget i sydeuropa, og har siddet med et utal af mænd - vi har siddet og snakket drukket kaffe, indtil det bliver ens tur - og når man er færdig, hilser man pænt farvel til ham/dem - man har siddet og snakket med...

Hej @fræk6

hvilket land i syderopa tænker du på og der er måske også forskel fra by til by? Anbefaler du et bestemt sted.

vil gerne prøve det en dag!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Nielsen skrev, for 2 timer siden:

Jeg har en fantasi om at det vil være frækt at sidde i kø med andre mænd som nærmest i et venteværelse mens 1 eller flere piger tager den ene mand ind efter den anden. Se den ene udbollede mand efter den anden blive lukket ud af pigen, og den næste mand blive taget ind.

Indtil man selv får tur til at bolle med pigen.

Et af det ting der tænder mig ved GP-besøg er følelsen af at man er "en i rækken". Nogle gange har jeg været heldig nok til at måtte vente på min tur mens pigen har været godt i gang med en kunde i værelset indtil. Stønnene fra en kvinde der har sex og får orgasme er bare det bedste afrodisiakum! :P

Sådan noget som du søger kunne måske arrangeres når pandemien er overstået? Hvis et antal mænd bestiller tid i rækkefølge hos den samme pige ville måske bordellet kunne stille et venteværelse til rådighed? Jeg synes selv det ville være endnu frækkere hvis "køen" måtte vente i bollerummet så at man ikke bare kunne høre men også se pigen/pigerne have sex med de andre kunder. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Nielsen

@LilleSkutt eller andre, hvis i tænker på at lave sådan en aftale så er jeg med på den send evt en pm så finder vi ud af det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Nielsen skrev, for 2 timer siden:

Hej @fræk6

hvilket land i syderopa tænker du på og der er måske også forskel fra by til by? Anbefaler du et bestemt sted.

vil gerne prøve det en dag!

Jeg skriver lige privat - lidt senere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Nielsen skrev, for 9 minutter siden:

@LilleSkutt eller andre, hvis i tænker på at lave sådan en aftale så er jeg med på den send evt en pm så finder vi ud af det

Jeg må være lidt tålmodig og vente på at grænsen åbner for os svenskere. Men jeg er frisk på idéen når det bliver mulig! :)

Redigeret af LilleSkutt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Nielsen skrev, for 7 minutter siden:

@LilleSkutt eller andre, hvis i tænker på at lave sådan en aftale så er jeg med på den send evt en pm så finder vi ud af det

Sådanne et setup har jeg været med til hos en glædespige - vi var 8 fyrer der stod på række - der var en fyr som dig, der tilbød at give en øl efter, hvis han måtte være den sidste, han lavede 3-4 sjove setups som jeg også deltog i - men han forsvandt desværre lige så hurtigt som ham kom frem 

send også gerne til mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Nielsen skrev, for 3 timer siden:

Jeg har en fantasi om at det vil være frækt at sidde i kø med andre mænd som nærmest i et venteværelse mens 1 eller flere piger tager den ene mand ind efter den anden. Se den ene udbollede mand efter den anden blive lukket ud af pigen, og den næste mand blive taget ind.

Indtil man selv får tur til at bolle med pigen.

Har ikke hørt om et sted hvor det er sådan men er der nogen som kender et sted i københavn området hvor det foregår sådan?

Nogensinde prøvet gangbang? Her står man mange mænd skulder ved skulder og prøver at gøre/holde sig klar, mens pigen ordner 3 fyre på en gang ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hos Copenhagen Sauna Club kan det scenarie du beskriver nogen gange opleves.. Sådan en travl fredag nat kan der nemt være en del mænd der gå forgæves fordi de ikke vil vente men mange vælger alligevel at blive hængende og få en kold øl imens de venter.. Så få de sig da en samtale hinanden i mellem.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Nielsen
JenniferRomantica skrev, for 12 minutter siden:

Hos Copenhagen Sauna Club kan det scenarie du beskriver nogen gange opleves.. Sådan en travl fredag nat kan der nemt være en del mænd der gå forgæves fordi de ikke vil vente men mange vælger alligevel at blive hængende og få en kold øl imens de venter.. Så få de sig da en samtale hinanden i mellem.. 

Tak @JenniferRomantica det var et argument som ramte i plet hos mig for at besøge Copenhagen Sauna Club en travl fredag nat :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Nielsen skrev, 1 time siden:

Tak @JenniferRomantica det var et argument som ramte i plet hos mig for at besøge Copenhagen Sauna Club en travl fredag nat :)

Lige nu er ingen nætter travle:lol:.. Eller sidste-sidste fredag var der 9 der måtte gå fordi de ikke ville vente.. Men med 4-5 piger i huset så plejer ventetiden ikke være voldsom lang.. Man bliver dog nok ikke mindre populær hvis man giver sin tur videre til en der er mere utålmodig såååå:P.. Man bestemmer vel egentlig selv hvor længe man vil vente:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Nielsen

Hvordan foregår det hos Copenhagen Sauna Club hvor jeg endnu ikke har været? Man betaler vel en entrebillet for at være der hele aftenen eller natten, og så giver msn vel ekstra til de piger som man knepper med?

Er der bollerum som man går ind i når man har en aftale med en pige, og hvad er prisniveauet for entreen og ca timeprisen som pigerne tager?

Der er vel også nogen som kun betaler entre uden at komme for at kneppe?

Jeg kan ikke finde oplysningerne på hjemmesiden det er derfor jeg spørger:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Nielsen

Og knepper man offentligt så alle kan nyde synet eller er det bag en lukket dør?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Copenhagen sauna Club er et fedt sted hvor det hele foregaar ret afslappet med med muligheden for en smog og en ol med pigerne, teledamen og andre gaester hvis onsket er tilstede.

@JenniferRomantica kan i ovrigt varmt anbefales paa alle barometer. Havde fornojelsen for et par maaneder siden:wub:

Og saa er prisen endda lige under naboens for en times fornojelse, med flere hygge muligheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Nielsen

Ok jeg skal nok lade være med at spørge om præcise priser men hvad koster entreen? Den holder vel hele aftenen indtil lukketid?

og for at hygge sig med pigerne, er det samme pris niveu som er standard for danske gp-ere?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hos os i saunaen der betaler man 1900 kr for en times fornøjelser men pengene skal først betales når man har valgt den pige man vil være sammen med.. Når man ankommer bliver man tilbudt en øl og så få man lov til at sige hej til de ledige piger hvilket foregå ved at de kommer ind, en efter en, giver dig hånden og siger deres navn.. Når man så har valgt så henter ens udvalgte pige en i venteværelset og man gå sammen på pigens værelse hvor man afklæder sig, smalltalker og gør sig klar til at springe i hottubben.. Så gå man i jacuzzien og tilbringer lidt tid der (tit og ofte sidder der flere i jacuzzien) og så gå man på værelset igen hvor man få en omgang sex (med oral) og noget massage der efterfølges af et brusebad med pigen før man tager afsked eller sidder lidt mere i venteværelset og sunder sig.. Her få man også mulighed for at vælge en ny pige og betale 1900 kr hvis man vil prøve lidt forskelligt.. Har man ikke mulighed for at hilse på alle piger med det samme så må man gerne vente på at man har set dem alle før man vælger.. Dog vil andre der er kommet ind efter en have mulighed for at vælge en af de ledige piger imens man venter fordi ens "først til mølle" ret frafalder.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Nielsen skrev, for 47 minutter siden:

Og knepper man offentligt så alle kan nyde synet eller er det bag en lukket dør?

Det er bag en lukket dør.. Pigerne vil jo ikke kigges på nøgne hvis de ikke bliver betalt for det:lol:.. Det lidt som at spørge revisoren og han ikke bare lige vil kigge på ens selvangivelse uden at få penge for det.. Pigerne hilser også i en pæn kjole og ikke i undertøj som normale bordeller:P.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ooog så klarificerer jeg lige at hvis man kommer imens der er travlt så vil man komme til at sidde med andre nøgne mænd i jacuzzien og deres valgte piger.. Dette kan undgås hvis man absolut vil det dog vil man så bare måske få lidt mindre tid i jacuzzien.. Jeg påpeger også at der følger én udløsning med i prisen på de 1900 og der er ingen sex i jacuzzien og ikke noget med at rører ved pigerne man ikke personligt har betalt:ph34r:.. 

Ooog man kan bede om så mange øl man vil.. Så længe man ikke beder om en 6-pack med hjem:lol:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Nielsen

Ok tak for oplysninger

Men man betaler vel også entre for at komme ind?

Og når man har hygget sig med en pige må man vel gerne blive og få en øl til og hygge sig eller snakke med nogen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Nielsen skrev, for 11 minutter siden:

Ok tak for oplysninger

Men man betaler vel også entre for at komme ind?

Og når man har hygget sig med en pige må man vel gerne blive og få en øl til og hygge sig eller snakke med nogen?

Entré er med i de 1900.. Og ja man må gerne blive siddende bagefter og drikke en kold øl men det jo ikke sikkert der er nogen der har tid til at står og underholde en.. Det stadig en arbejdsplads:ph34r:.. Det er ligeledes heller ikke sikkert at de andre gæster har lyst til samtale så der må man lige veje humøret.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...