Hop til indhold
westjyden61

Velvære lougen Odense

Recommended Posts

Har besøgt Grethe i Velvære Loungen i Odense. 

Jeg bestilte 1 time. Jeg kan varmt anbefale Grethe hun er altid glad og smilene. Hendes   massage er i verdens klasse. At mærke hendes krop massere får en til at  stresse af hun ved hele tiden hvad og hvornår og man går lykkelig der fra med drø at vende tilbage. 

HUSKE!!!!! Der er ingen Sexuelle ydelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du kun har været sammen med hende i en time, hvordan ved du så at hun altid er smilene?

Det lyder mere som en annonce du har skrevet for hende. :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kiggede spændt efter nye oplysninger om Velvære Loungen i Odense, fordi Jane er på stedet i dag søndag.

@Max5000 der ser også for mig lidt suspekt ud med den oversættelse. Det er snart juleferie og der skal vist lige optimeres på markedsføringen.

Jeg kender ikke Grethe men Jane har jeg besøgt et par gange til meget stor tilfredshed.

Redigeret af Randers500

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Jane i denne uge. Som sædvanlig top klasse service, med stor indlevelsesevne. Har været hos Jane rigtig mange gange. Jeg kan bestemt også anbefale Grethe når hun er der. Hun er rigtig dygtig massør. Grethe har en lidt mere spirituel tilgang og er bestemt ikke kedelig at tale med.Jeg har prøvet andre i de samme lokaler, men fremover bliver det nok kun med Jane og Grethe. Men har andre gode oplevelser med andre kvinder på steder lytter jeg gerne. Dejlige rene lokaler og nogenlunde diskret indgang.

Begge er smilende kvinder. I hvert fald når jeg dukker op. Og jeg er bestemt ikke en ung mand.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt Grethe. Hun har i denne uge været i Herning. 

Hun er bestemt et besøg værd, selvom billederne desværre er nogle år gamle.

Jeg vil overveje Jane, til mit næste besøg. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...