Hop til indhold
Guest BUC2610

GP og alder

Recommended Posts

Det är inte alla GP som rundar av sin ålder nedåt. De riktigt unga kan faktiskt runda av sin ålder uppåt istället. Jag upptäckte själv, av en slump efter träffen, att en GP som jag hade träffat och som sade sig vara 18 år fyllda inte alls hade åldern inne. Det har väl också funnits rapporter här på eroguide att det bland sugarbabies har förekommit de som påstått sig vara 18 fastän de inte hade åldern inne. Så med "18-åringar" gäller det ibland att se upp åt andra hållet.

Jag har också hört från en ung GP (som nyss fyllt 18) som jag lärde känna väl rent personligen att hon, från äldre GP, fått rådet att snarare hävda att hon var 20-21 för det fanns en viss grupp av kunder som medvetet sökte unga, nystartade, eskorter i avsikt att försöka utnyttja dem och utnyttja deras bristande erfarenhet med att sätta gränser eller deras bristande insikter i att vissa situationer kan vara väldigt riskabla ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, den 12.12.2020 at 14:09:

Du er ikke ''en del af svaret'', du er svaret. Når du og andre vælger piger på 30+ år fra, er det da klart at mange vælger at ''justere'' deres alder ned. 7 år er meget, men ingen kan jo med rette se, om en pige er 2-3 år ældre eller yngre end deres alder. 

Problemet er jo, at det bliver svært for sådan en som mig at finde min ynglingsalder .. Helst dansk.. Omkring 30-36 år gammel. 

Så er det svært, fordi hvis jeg læser din annonce, så er du 29.. Her kan du så være A) 29, eller b) mindst 37.. og så bliver det sq svært.. 

Så jeg leder oftest efter nogen i starten af 20´erne, og håber de har lagt 10 år til alderen. .. 

Dette indlæg er på INGEN måde en løsning - men bare et par ord om, hvordan jeg oplever det. Og har SLET ingen holdning om din reelle alder (selvom jeg er RET sikker på, at du altid er ærlig :wub:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skelner mellem 2 slags besøg, den ene slags er besøg hos helt unge gp’ere hvor det frække er det uskyldige og det smukke og den anden slags besøg er hos ældre og mere erfarne gp’ere hvor det frække mere er det der er på menu kortet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...