GenerationX 166 Skrevet 11. December, 2020 Må sige for mig er issuet her mest edenligt bare når de skriver en fin overskrift som kunne have interesse men der intet er om lokation i announcen, det eneste man kan gå ud fra er det er i nordjylland for det er der den er listed. Men nu er det jo ikke noget helt lille område, så forstår ikke helt de ønsker at bliver spurt 600 gange i stedet for lige at tilføje det Men igen hopper bare forbi de announcer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MKhouse 106 Skrevet 11. December, 2020 Mr Black skrev, for 3 minutter siden: Du kan roligt kører ud og banke på hvis du har lyst, der er stadig thai massage der så det var ikke grebet ud i luften. Ikke at jeg vil anbefale det, for det er er et skod sted Så må det være en anden Vesterbro end den i Aalborg for ellers havde de thai piger godt nok en vild skægvækst og ekstremt mange tatoveringer i ansigtet dertil lugtede der kraftigt af hash fra lejligheden. Nåede kun lige at skimte hans kno hvor der var monteret en tatovering hvor der stod død over alle uvedkommende og dødningehoveder på alle knoer inden jeg lå så lang jeg var på gaden! Men tak for link og anbefalingen alligevel! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 536 Skrevet 11. December, 2020 Jeg mener klart det et relevant at nævne by, bydel og pris. Med hensyn til priser, står der i samtlige annoncer at de ikke er til forhandling. Skulle en kunde få rabat eller merydelser, er det jo bare at skrive standartprisen i sin anmeldelse. Og NEJ, jeg gider ikke at kontakte de alt for mange glædespiger der ikke oplyser priser...(med mindre de er helt ufattelig lækre). - Vi behøver ikke at gøre det sværere eller mere kompliceret end det er! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petter0419 27 Skrevet 11. December, 2020 (edited) Gentlemand-Finn skrev, for 12 minutter siden: Jeg mener klart det et relevant at nævne by, bydel og pris. Med hensyn til priser, står der i samtlige annoncer at de ikke er til forhandling. Skulle en kunde få rabat eller merydelser, er det jo bare at skrive standartprisen i sin anmeldelse. Og NEJ, jeg gider ikke at kontakte de alt for mange glædespiger der ikke oplyser priser...(med mindre de er helt ufattelig lækre). - Vi behøver ikke at gøre det sværere eller mere kompliceret end det er! Endelig en der er enig med mig Men der kan jo være eksempler på, at man har lavet en kombination af forskellige ydelser, og så kan det være meget rart at vide, hvad det har kostet. Jeg spørger altid efter prisen inden jeg besøger en pige. Redigeret 11. December, 2020 af Petter0419 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3431 Skrevet 11. December, 2020 det kommer aldrig til at ske at folk laver en ordentlig overskrift, nogle folk lære det aldrig, og hvorfor skal jeg skrive at jeg får det billiger end det der er skrevet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 810 Skrevet 11. December, 2020 autobahn skrev, for 4 timer siden: Omkring betaling, jeg er lodret uenig. De priser en GP annoncerer med, det er de priser han/hun ønsker at offentliggøre. Alt andet end det er et privat spørgsmål mellem mig og en GP. Jeg har hverken pligt eller ret til at offentligøre med end hvad en GP ønsker skal være offentligt. Deri er jeg ganske enig. Hvis priserne ikke står i annoncen, så deler man dem heller ikke efterfølgende herinde i en anmeldelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petter0419 27 Skrevet 11. December, 2020 (edited) knallert skrev, 1 time siden: det kommer aldrig til at ske at folk laver en ordentlig overskrift, nogle folk lære det aldrig, og hvorfor skal jeg skrive at jeg får det billiger end det der er skrevet Hvem har sagt, at du skal skrive, at du får det billiger end det der er skrevet? Prøv nu lige at læse, hvad jeg skriver, det gør kommunikationen lettere. Redigeret 11. December, 2020 af Petter0419 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 12. December, 2020 Liv skrev, for 12 timer siden: Man skal ikke skrive noget, der ikke står i annoncen, det er da mega dårlig stil at offentliggøre noget du har fået, men som ikke er et tilbud til alle. Jeg synes, i får det til at lyde som om prisen der står i annoncen, ikke har noget med virkeligheden at gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 12. December, 2020 Navn på GP og by i overskriften: Ja tak! Priser i anmeldelsen: Nej tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 12. December, 2020 Man kommer faktisk langt med en venlig henstilling og forklaring Alle de sure opstød samt “sanktioner” til de formastelige der i deres iver glemmer bynavn i overskriften støder mig lidt det får helt sikket IKKE folk til at komme med flere anmeldelser hvis man fra starten bliver svinet til for at dele sin oplevelse Nogle gange kommer jeg til at tænke på den lokale bodega – som ny tilflytter i landsbyen skal man dæleme træde forsigtig i starten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petter0419 27 Skrevet 12. December, 2020 (edited) mature man skrev, for 5 timer siden: Man kommer faktisk langt med en venlig henstilling og forklaring Alle de sure opstød samt “sanktioner” til de formastelige der i deres iver glemmer bynavn i overskriften støder mig lidt det får helt sikket IKKE folk til at komme med flere anmeldelser hvis man fra starten bliver svinet til for at dele sin oplevelse Nogle gange kommer jeg til at tænke på den lokale bodega – som ny tilflytter i landsbyen skal man dæleme træde forsigtig i starten Hvem har talt om sanktioner, og hvem har svinet nogen til? Og hvad er det, der skal forklares - ud over dette: Hvis man bor I Brønderslev, så er der jo ingen grund til at bruge tid på at klikke ind på anmeldelser af piger i Tønder. Måske skulle du læse mit indlæg inden du kommenterer på det. Redigeret 12. December, 2020 af Petter0419 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petter0419 27 Skrevet 12. December, 2020 Selv en admin mener, det er en god ide at opgive navnet på byen: https://www.eroguide.dk/forum/announcement/8-skriv-pigens-navn-og-by-i-overskriften/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 12. December, 2020 Petter0419 skrev, for 6 minutter siden: Selv en admin mener, det er en god ide at opgive navnet på byen: https://www.eroguide.dk/forum/announcement/8-skriv-pigens-navn-og-by-i-overskriften/ Ja, men tingen er jo, at dem som ikke skriver navn og by i overskriften jo nok heller ikke er dem som læser med her. Du råber for døve øren. Jeg tror sådan set, at den bedste måde at få flere til at skrive navn og by i overskriften, er at faste brugere venligt informerer de nye, som ikke er med på skikken her på EG, om at de skal rette deres indlæg eller gøre det anderledes næste gang. Jeg gentager venligt. Kritiske og irritable kommentarer gør bare at folk stopper med at skrive anmeldelser, og det er endnu værre ind uspecifikke anmeldelse. Ellers skal det gøres på admin niveau, så man ikke kan oprette en anmeldelse eller efterlysning uden navn og by, og det forslag har skam også været oppe og vende, selvom der aldrig skete noget. Mht pris: Hvis der ikke står en pris i annoncen, så er der måske ikke faste priser, og det giver derfor ingen mening at skrive prisen i anmeldelsen. Hvis der på den anden side står priser i annoncen, jamen så er priserne jo bare ét klik på linket væk, så det kan vel ikke være det store problem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 12. December, 2020 Den flittige skrev, for 8 timer siden: Jeg synes, i får det til at lyde som om prisen der står i annoncen, ikke har noget med virkeligheden at gøre. På ingen måde, Nanna forklarer det fint herover 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 485 Skrevet 12. December, 2020 Enig i at byen burde fremgå både i en anmeldelse og i en annonce, min erfaring med at anmelde pigebesøg herinde er bare at man altid får spørgsmål både i tråden og på pb angående hvor i byen osv. og det jeg argumenterede imod, altså jeg gider sgu heller ikke køre fra Skagen til Tønder for at få den suttet af hvis jeg nu kunne finde en mindst lige så dejlig tøs 20km væk..så egentlig enig med TS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petter0419 27 Skrevet 12. December, 2020 Nannas Hjørne skrev, for 5 timer siden: Ja, men tingen er jo, at dem som ikke skriver navn og by i overskriften jo nok heller ikke er dem som læser med her. Du råber for døve øren. Jeg tror sådan set, at den bedste måde at få flere til at skrive navn og by i overskriften, er at faste brugere venligt informerer de nye, som ikke er med på skikken her på EG, om at de skal rette deres indlæg eller gøre det anderledes næste gang. Jeg gentager venligt. Kritiske og irritable kommentarer gør bare at folk stopper med at skrive anmeldelser, og det er endnu værre ind uspecifikke anmeldelse. Ellers skal det gøres på admin niveau, så man ikke kan oprette en anmeldelse eller efterlysning uden navn og by, og det forslag har skam også været oppe og vende, selvom der aldrig skete noget. Mht pris: Hvis der ikke står en pris i annoncen, så er der måske ikke faste priser, og det giver derfor ingen mening at skrive prisen i anmeldelsen. Hvis der på den anden side står priser i annoncen, jamen så er priserne jo bare ét klik på linket væk, så det kan vel ikke være det store problem. Det er da imponerende. hvorfra ved du, hvem der læser med her? Og hvorfra ved du, at "Kritiske og irritable kommentarer gør bare at folk stopper med at skrive anmeldelser"?? Jeg har ikke skrevet noget om pris, jeg har foreslået, at anmeldere skriver, hvad de har betalt for ydelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 12. December, 2020 (edited) Mr Black skrev, for 2 timer siden: min erfaring med at anmelde pigebesøg herinde er bare at man altid får spørgsmål både i tråden og på pb angående hvor i byen osv. Jeg skriver en del anmeldelser, og skriver altid pigens navn og byen hun er i. Prisen nævner jeg også enten direkte i kr. eller som en indikation af niveauet. Jeg får aldrig spørgsmål hverken i tråden eller på PB om disse emner, bortset fra nogle få spørgsmål om mere præcist hvor i byen. Men nu er Århus ikke kæmpe stor, omend det tager noget tid at komme fra syd til nord, at det har den helt store betydning. Jeg linker altid til pigens annonce, hvis hun har en, og den geografiske lokation fremgår såfremt hun vil det. Ellers plejer jeg at angive hvilken bydel hun er i. Det er faktisk ikke så svært, og alle kan gøre det, hvis de gider Redigeret 12. December, 2020 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9523 Skrevet 12. December, 2020 Kommunikation er åbenbart en svær ting. Der er næppe nogen der kunne føle sig stødt hvis der i overskriften til en anmeldelse indgik et bynavn Alá Odense lækker latino kvinde - Super oplevelse Der er ej heller nogen der vil blive sure hvis man i sin anmeldelse skriver "Det var alle kr. 1800 værd for en time i himlen", såfremt at samme pris fremgår af annoncen som man selvfølgelig har linket til. I øvrigt burde det jo ikke være så svært, at forholde sig til de uskrevne diskretionsregler i branchen, som egentligt bara siger, undlad altid at offentliggøre personhenførebare oplysninger omkring kvinderne i branchen, hvis de ikke fremgår af deres annonce. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenSidsteKavaler 192 Skrevet 12. December, 2020 (edited) Nannas Hjørne skrev, for 7 timer siden: Ja, men tingen er jo, at dem som ikke skriver navn og by i overskriften jo nok heller ikke er dem som læser med her. Du råber for døve øren. Jeg tror sådan set, at den bedste måde at få flere til at skrive navn og by i overskriften, er at faste brugere venligt informerer de nye, som ikke er med på skikken her på EG, om at de skal rette deres indlæg eller gøre det anderledes næste gang. Jeg gentager venligt. Kritiske og irritable kommentarer gør bare at folk stopper med at skrive anmeldelser, og det er endnu værre ind uspecifikke anmeldelse. Ellers skal det gøres på admin niveau, så man ikke kan oprette en anmeldelse eller efterlysning uden navn og by, og det forslag har skam også været oppe og vende, selvom der aldrig skete noget. Mht pris: Hvis der ikke står en pris i annoncen, så er der måske ikke faste priser, og det giver derfor ingen mening at skrive prisen i anmeldelsen. Hvis der på den anden side står priser i annoncen, jamen så er priserne jo bare ét klik på linket væk, så det kan vel ikke være det store problem. Kære Nanna Gode overvejelser - jeg tænker ikke at irritable kommentarer vil resultere i at færre skriver beretninger, dog ligger det i visse menneskers natur, at når irritable kommentarer kastes deres vej, så bliver disse mennesker indifferente over for budskabet, før eller siden. Nogle ændrer på deres metodik. Andre gør ikke. Et budskab, der skal trænge igennem, må bakkes op af en fornuftig begrundelse, der får modtageren til at forstå behovet for budskabet og dermed få modtageren til at agere anderledes. Det er bare ikke tilfældet her, hvor trådens budskab fremstår banalt og bagatelagtig i det store billede. Jeg tænker, at du har ret, - at der råbes for døve øren. Jeg både linker til GP og angiver geografien i den mere tekstmæssige del af beretningen. Det fungerer fint, og så får overskriften en pæn tekst med et lyrisk touch. Nu har jeg lagt mærke til, at samme budskab er sendt ud i flere tråde (beretninger). Samme ordlyd. Samme tekst. Den form for ageren virker ret voldsomt og det fremstår anmassende. Når behovet for at skrive fuldstændig samme kommentar i flere tråde, er så stort, må det bunde ud i noget større. /DenSidsteKavaler Redigeret 12. December, 2020 af DenSidsteKavaler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 12. December, 2020 (edited) Petter0419 skrev, for 2 timer siden: Det er da imponerende. hvorfra ved du, hvem der læser med her? Og hvorfra ved du, at "Kritiske og irritable kommentarer gør bare at folk stopper med at skrive anmeldelser"?? Jeg har ikke skrevet noget om pris, jeg har foreslået, at anmeldere skriver, hvad de har betalt for ydelsen. Jeg kom med en mening, ikke et faktum, for at spare dig for lidt skuffelse, når du opdager, at dit indlæg nok næppe ændrer på hvor mange som ikke skriver navn og by. Jeg tror, at det er tilfældet, fordi emnet har været oppe og vende mange gange på forummet, hver gang med bred enighed blandt brugerne om at det er irriterende, men uden nogen synlig effekt på antallet af anmeldelser og efterlysninger med intetsigende overskrifter. Jeg ved heller ikke, at det stopper folk fra at anmelde, men det ville stoppe mig at blive mødt af en væg af afsporende negative kommentarer. Man kan sagtens informere folk uden at tale ned til dem. Bare så det er klart, så var det ikke fordi jeg mente, at du giver kritiske og irritable kommentarer (selvom din tone nu her virker lidt nedsættende), men igen var det min personlige holdning til, hvordan man får mest ud af at behandle andre mennesker, og derfor mit bud på en konstruktiv måde at forbedre kvaliteten af anmeldelserne, en strategi som netop kunne benyttes af de brugere, som jeg tror læser med her. Det var også netop det jeg forholdt mig til da jeg skrev om pris. Redigeret 12. December, 2020 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cassanova 604 Skrevet 13. December, 2020 prisen på ydelsen er en vægtig parameter . Der er en tendens til at det er flovt at oplyse hvad man har betalt for en ydelse som man ikke var tilfreds med . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg