Hop til indhold
Guest Melody

Forskellige tankegange/forventninger?

Recommended Posts

Nannas Hjørne skrev, for 9 timer siden:

Et nyligt eksempel: En stamgæst og jeg diskuterede vores næste møde. Det kunne være alt mellem 45 minutter og 5 timer. Han spørger mig, hvad jeg har mest lyst til. Jeg synes det kunne være super hyggeligt at se ham i 4-5 timer, men det har jeg simpelthen ikke samvittighed til at forslå, for det er jo hans penge, og selvom jeg har lyst til at se ham så længe, er prisen for 4 timer stadig højere end for 1. Jeg endte simpelthen med at sige, at den beslutning kunne jeg ikke træffe.  For jeg vil ikke presse nogen til at bruge penge, som de ikke aktivt har valgt, at de gerne vil bruge på mit selskab. Men det var da ikke den mest sexede respons, så måske kunne jeg lære noget af charmørerne. 

Arh... jeg havde virkelig troet, jeg kunne skrive et kort indlæg denne gang :lol:

Jeg synes det bedste svar ville være 4-5 timer, når det nu var det du havde lyst til. Han ville vel blive glad for at du har lyst til at være sammen med ham så lang tid og har han ikke råd kan han jo bare bestille kortere tid. Det er jo i sidste ende hans beslutning under alle omstændigheder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
People Pleaseren skrev, for 5 timer siden:

Jeg synes det bedste svar ville være 4-5 timer, når det nu var det du havde lyst til. Han ville vel blive glad for at du har lyst til at være sammen med ham så lang tid og har han ikke råd kan han jo bare bestille kortere tid. Det er jo i sidste ende hans beslutning under alle omstændigheder.

Du har nok ret. Det gode ved den slags relationer er, at man finder ud af det hele alligevel :) bortset fra, at hele moletjavsen blev aflyst da mor Mette meldte ud et par dage senere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Melody skrev, den 10.12.2020 at 00:10:

Har mænd og kvinder forskellige tanke gange? 

Ja, alle mænd tænker ens og alle kvinder tænker ens - der er intet overlap. Hvis du er uenig beviser det bare, at jeg har ret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...