Guest Melody Skrevet 9. December, 2020 Efter jeg lige har læst en tråd, som jeg valgte ikke at kommentere på da jeg følte at det ville være afsporing. Tænkte jeg at jeg vil tage det op her og høre hvad i tænker. Jeg tænker af hensyn til trådstarten i den tråd vil jeg ikke skrive hvad det handlede om. Men vil sige at trådstarteren og mændene der kommenterede var enige. Og de kvinder der kommenterede var uenig. Efter jeg havde læst det, var jeg enig med kvinderne. Og derfor opstod de her tanker i mit hoved. Har mænd og kvinder forskellige tanke gange? Har de forskellige forventninger? Eller er det kun forskelligt pga "købesex? En scene: Hvis en mand bestiller en tid ved en kvinde til.. eks blowjob til eks 500 kr. Og kvinden virkelig virker som om hun nyder det og bliver liderlig og de aftaler at have sex næste gang. Næste gang han kommer bestiller han et blowjob igen, men har taget et gummi med. Og kvinden bliver liderlig igen mens hun giver blowjob. De snakker om sex og hun siger at sex koster extra. Er hun så manipulerende og fake? Fordi han tror at hun bare gerne vil have sex? Eller er det ham der er forkert på den fordi, han ikke vil betale extra for sex? Og mener at hun har snydt ham? En andet scene: En mand bestiller tid til sex hos en kvinde og imens de har sex spiller kvinden fantastisk skuespil og virkelig får manden til at føle sig som den lækkerste og bedste elsker i verden med en fantastisk pik. Senere finder han ud af at en af hans venner også har været der og hun har fået ham til at føle det samme. Han føler at hun har løjet og været fake overfor ham. Og vil ikke sætte sine ben der igen. Kvinden kan ikke se hun har gjort noget forkert da hun bare har gjort sit job. Er der nogen der har ret eller tager fejl? Og kan man tillade sig at blive fornærmet/ked af det over de ting? Eller er det bare forskellige syn på tingene og forskellige forventinger? Jeg vil gerne se hvad i tænker mænd og kvinder. Jeg vil gerne se jeres svar og begrundelse forsvaret. I må også komme med andre scener.:) Jeg vil ikke kommentere på det.. jeg er bare nysgerrig i at vide hvor forskellige vi er:) Husk at holde den gode tone, den her tråd handler ikke om at være enig men at komme med sin mening. Uden andre kommentere på det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Nielsen Skrevet 9. December, 2020 Jeg kan ikke sige andet end at jeg er fuldkommen enig både med dig @Melody og med de kvinder der skrev i tråden. Enhver ved da at pigerne driver en forretning som de lever af. Man kan da ikke tro at man bare får gratis varer eller ydelser fordi man kommer godt ud af det med købmanden, elektrikeren eller GP'en. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1727 Skrevet 9. December, 2020 (edited) Generelt skal man huske at vi er på et købe/sælgermarked. Når jeg læse nogle mænds beretninger herinde tænker jeg at de har glemt det. De beskriver nærmest en flirt eller forelskelse. Jeg siger ikke det ikke kan ske inden for rammerne, eller en GP ikke kan forelske sig i en kunde. Det er bare ikke en del af konceptet. Jeg vil derfor mene GP’en netop er hyret til at være villig og glad for manden - uanset om hun er eller ej. Det er ikke falsk - det er bare hendes job. Vi skal behandle hinanden pænt men ikke forveksle kærlighed og ægte flirt med betalingsoplevelser. Vil man teste om det er mere end det, må man ses uden for rammerne, altså eksempelvis gå en tur sammen. Redigeret 9. December, 2020 af Jogge 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 9. December, 2020 Jeg mener ikke det har noget med vores køn at gøre. Jeg mener det er fordi vi ser på det fra forskellige vinkler. Manden i den tråd har tydeligvis misforstået hendes intentioner. Hun ville tjene penge på sit job. Det er det intet galt i. At han så bliver så ked af det, at han nu slet ikke vil besøge andre piger, det er nok godt for ham. For ifølge ham selv, så er han næsten hver gang taget hjem fra et besøg og har været skuffet over at han er endt med at betale for sex. Manipuleret kalder han det. Dvs at han hver gang har troet, at pigerne kun flirtede med ham, fordi de havde lyst til at lade ham få noget gratis sex. Det er virkelig at misforstå konceptet med Thai massage. Og når man igen og igen og igen misforstår det og bliver skuffet, så bør man stoppe for ens egen skyld. Kim Nielsen skrev, for 4 minutter siden: Man kan da ikke tro at man bare får gratis varer eller ydelser fordi man kommer godt ud af det med købmanden, elektrikeren eller GP'en. Jeg er helt enig med dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 9. December, 2020 Jogge skrev, for 8 minutter siden: Generelt skal man huske at vi er på et købe sælgermarked. Når jeg læse nogle mænds beretninger herinde tænker jeg at de har glemt det. De beskriver nærmest en flirt eller forelskelse. Jeg siger ikke det ikke kan ske inden for rammerne, eller en GP ikke kan forelske sig i en kunde. Det er bare ikke en del sf konceptet. Jeg vil derfor mene GP’en netop er hyret til at være villig og glad for manden - uanset om hun er eller ej. Det er ikke falsk - det er bare hendes job. Vi skal behandle hinanden pænt men ikke forveksle kærlighed og ægte flirt med betalingsoplevelser. Vil man teste om det er mere end de må man ses uden for rammerne, altså eksempelvis gå en tur sammen. Der er nogle man har en bedre kemi med end andre. Så flirt kan sagens komme fra hjertet. Men derfor skal der stadig betales for den tid man har aftalt (eller tjeneste i den anden tråds tilfælde). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenSidsteKavaler 192 Skrevet 9. December, 2020 (edited) Melody skrev, for 35 minutter siden: Efter jeg lige har læst en tråd, som jeg valgte ikke at kommentere på da jeg følte at det ville være afsporing. Tænkte jeg at jeg vil tage det op her og høre hvad i tænker. Jeg tænker af hensyn til trådstarten i den tråd vil jeg ikke skrive hvad det handlede om. Men vil sige at trådstarteren og mændene der kommenterede var enige. Og de kvinder der kommenterede var uenig. Efter jeg havde læst det, var jeg enig med kvinderne. Og derfor opstod de her tanker i mit hoved. Har mænd og kvinder forskellige tanke gange? Har de forskellige forventninger? Eller er det kun forskelligt pga "købesex? En scene: Hvis en mand bestiller en tid ved en kvinde til.. eks blowjob til eks 500 kr. Og kvinden virkelig virker som om hun nyder det og bliver liderlig og de aftaler at have sex næste gang. Næste gang han kommer bestiller han et blowjob igen, men har taget et gummi med. Og kvinden bliver liderlig igen mens hun giver blowjob. De snakker om sex og hun siger at sex koster extra. Er hun så manipulerende og fake? Fordi han tror at hun bare gerne vil have sex? Eller er det ham der er forkert på den fordi, han ikke vil betale extra for sex? Og mener at hun har snydt ham? En andet scene: En mand bestiller tid til sex hos en kvinde og imens de har sex spiller kvinden fantastisk skuespil og virkelig får manden til at føle sig som den lækkerste og bedste elsker i verden med en fantastisk pik. Senere finder han ud af at en af hans venner også har været der og hun har fået ham til at føle det samme. Han føler at hun har løjet og været fake overfor ham. Og vil ikke sætte sine ben der igen. Kvinden kan ikke se hun har gjort noget forkert da hun bare har gjort sit job. Er der nogen der har ret eller tager fejl? Og kan man tillade sig at blive fornærmet/ked af det over de ting? Eller er det bare forskellige syn på tingene og forskellige forventinger? Jeg vil gerne se hvad i tænker mænd og kvinder. Jeg vil gerne se jeres svar og begrundelse forsvaret. I må også komme med andre scener.:) Jeg vil ikke kommentere på det.. jeg er bare nysgerrig i at vide hvor forskellige vi er:) Husk at holde den gode tone, den her tråd handler ikke om at være enig men at komme med sin mening. Uden andre kommentere på det Kære Melody Mange tak for at bringe et interessant emne op. Jeg er helt enig med din konklusion i nærværende tråd, ligeledes er jeg enig med kvinderne, der kommenterede i den anden tråd. I øvrigt er den anden tråd præget af et forfærdeligt bodega sprog. Det må kunne gøres bedre. I begge scenarier, som du opstiller ovenfor, agerer kvinden fuldkommen korrekt. Hun giver kunden eller klienten en værdig, uforglemmelig og vidunderlig oplevelse. Den omstændighed at hun formår at give ikke blot en, men flere kunder samme vidunderlige følelse og oplevelse, er en stor cadeau til hendes kompetencer og illustrerer tydeligt, at hun er seriøs omkring at give hver enkel kunde en helt uforglemmelig og unik, intim oplevelse. En scene. Du og jeg mødes. Vi taler sammen i 45 minutter og i de resterende 15 minutter, der har ligger vi sengen og kysser. Lad os blot opstille den præmis, at du ikke skiltede med elskov på dit repertoire. Hvis du så, alligevel og med glæde i stemmen, tilsagde mig, at næste gang, vil du gerne have sex med mig, så forventer jeg at skulle betale for det. Ren udveksling af ydelser. /DenSidsteKavaler Redigeret 9. December, 2020 af DenSidsteKavaler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1037 Skrevet 9. December, 2020 Hvis en mand besøger en glædespige og køber et blow - bliver glædespigen så liderlig at hun gerne vil Have sex, om det er denne her gang, eller næste gang - siger hun At hun gerne vil have sex - må det da også være for hendes regning. jeg har da prøvet at købe en ydelse og det er endt anderledes, fordi glædespigen er blevet liderlig, dette har jeg da aldrig betalt ekstra for - Jeg har heller ikke taget noget for dig..... dog er jeg kommet igen - her vil jeg så sige, jeg har aldrig forventet at få samme behandling, altså ekstra ydelser..... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 734 Skrevet 9. December, 2020 Mænd og kvinder er forskellige og tænker forskelligt. Her er der tale om en GP'er som har en forretning. Hun skal leve af denne forretning, også selv om hun har anden indtægt. Derfor sælger hun den ydelse som manden ønsker. Selv om pigen har ønsker om sex, så er hovedformålet penge. Det gælder også selv om hendes lyst siger noget andet. Hos de faste piger jeg har haft, har jeg fået bedre servise, når vi har mødtes nogle gange. Det kan være mere tid eller mere omsorg. Det ændrer ikke på, at hun stadig skal have sin betaling. Selv om jeg har haft møder med pigen uden sex, fordi vi begge havde lyst til noget andet, har dette heller ikke ændret på betaling ved sex, da vi ikke har været kærester. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9522 Skrevet 9. December, 2020 Der er ingen tvivl om, at generelt og også i denne branche er tanker og forventninger forskellige imellem udbyder og køber. Scenarie I Præmissen er jo ikke ændret ved, at manden ved næste besøg ønsker en oplevelse der ikke længere er begrænset til et blow. Det koster selvfølgelig ekstra. Fordi en GP udviser glæde ved at levere en afgrænset ydelse, er det jo ikke ensbetydende med, at man så gratis kan få en dyrere ydelse/oplevelse. Nu er det jo også meget subjektivt om man som gæst føler at hendes glæde er påtaget og beregnende eller ægte, så det kan man ikke bruge til noget ved køb af seksuelle ydelser. De fleste GP´ har jo et prisfastsat menukort, og det er jo netop præmissen "du betaler og jeg levere oplevelsen". Folk med et almindeligt arbejde skal jo også have deres løn, også for de opgaver de finder mere interessante end andre (også selvom de på forskelligvis har givet udtryk for, at det vil man gerne) Scenarie II Når man går i teateret for at blive underholdt og få stimuleret hele følelsesregisteret, så benyttes der jo illusioner m.v. - Det gør der sådant set også i købesex. Er det forkert ? Næ, hvorfor, man køber jo forhåbentlig oplevelser der gerne skulle gøre en glad, give gode minder osv osv. Der er jo også forskel på at bevist stor lyve og så bare skabe gode stemninger med musik, søde ord, lyde osv og i det hele taget gøre et andet menneske glad. Hvem fanden ønsker egentligt et liv hvor alt faktuel skal rigtigt og komme dybt fra ens hjerte. Et eller andet sted handler lige dette punkt nok mere om, at aflæse gæsten korrekt før man eventuelt tilsætter diverse effekter og illusioner. Jeg er nok ikke den eneste med en standart pik, der har oplevet at kvinden før pikkemand var stiv spontant sagde "Wow sikke dog en stor og dejlig pikkemand du har" eller når man lige har fået pikken indenfor går fra musikken til silent movie til et støjniveau der får en til at tænke, ikke engang en operasanger kan skåle så højt uden et længere tilløb" Omkring det med at blive fornærmet eller skuffet, så er det jo den skuffede der reelt selv bestemmer hvad måleredskabet skal være. Vil man blive skuffet, så bliver man det jo, uagtet hvad modparten har sagt eller gjort. Reelt handler det som køber nok mere om, at have en realistisk tilgang til hvad man købe og så bare nyde de følelser det igangsætter hos en, uden at forsøge fakta--tjek. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Udenlandsdansker 155 Skrevet 9. December, 2020 Kan det ikke skaeres ned til at sex, folelser og penge er en generel daarlig cocktail ? Vi maend har en forpligtigelse til at vaere afklaret omkring at dette I 99% af tilfaeldene er ren business 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9522 Skrevet 9. December, 2020 fræk6 skrev, for 9 minutter siden: Hvis en mand besøger en glædespige og køber et blow - bliver glædespigen så liderlig at hun gerne vil Have sex, om det er denne her gang, eller næste gang - siger hun At hun gerne vil have sex - må det da også være for hendes regning. Det er så bare her, at kæden falder fuldstændig af for nogle købere af seksuelle oplevelser. Det skal såmænd blot tolkes som "sex kan sagtens komme på tale, men selvfølgelig skal der stadig betales enten for tiden eller for særydelsen. Jeg tænker det nok stammer fra Thai-miljøet, hvor alle ikke i udgangspunktet tilbydes at kunne købe sex. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9522 Skrevet 9. December, 2020 Udenlandsdansker skrev, for 3 minutter siden: Kan det ikke skaeres ned til at sex, folelser og penge er en generel daarlig cocktail ? Vi maend har en forpligtigelse til at vaere afklaret omkring at dette I 99% af tilfaeldene er ren business Hvis de giver mening for dig, er det sådant set helt fint. I generel sammenhæng kan det nu ikke skæres så hård til. De er faktisk de færreste der kan lukke ned for følelser og bare gøre det som ren business. Det er vel ej heller noget galt i, at udbyderen også bliver stimuleret på forskellig vis ved at tilbyde sex mod betaling ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 10. December, 2020 TheVoice skrev, for 52 minutter siden: Når man går i teateret for at blive underholdt og få stimuleret hele følelsesregisteret, så benyttes der jo illusioner m.v. - Nu er jeg temmelig bekendt med teatermiljøet og jeg kan afslørre at mange af dem der står på scenen og synger og danser eller hvad de nu gør når de manipulerer os, nyder noget aldeles uhørt af det. Det drejer sig om glæde, passion og i mange tilfælden om noget som de simpelt hen næsten ikke kan være foruden. Den kick de ofte oplever kan faktiskt sammenlignes med god sex, eller tilmed overtræffe det. Og jeg har stadig tilbage at høre nogen sige: "Men hvorfor skal de så have penge for det"? Det hører man i princippet kun i forbindelse med GP'er. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 876 Skrevet 10. December, 2020 (edited) Det er vel bedre at de nyder det end at de ikke gør. Hvis ikke de kan tjene nok så finder de noget andet at lave. Man skal jo have en indtægt. Vi må betale, hvor fedt det end måtte være hvis de ville gøre det gratis. I begge senarier mener jeg kvinden har ret. Redigeret 10. December, 2020 af People Pleaseren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 10. December, 2020 fræk6 skrev, for 8 timer siden: Hvis en mand besøger en glædespige og køber et blow - bliver glædespigen så liderlig at hun gerne vil Have sex, om det er denne her gang, eller næste gang - siger hun At hun gerne vil have sex - må det da også være for hendes regning. jeg har da prøvet at købe en ydelse og det er endt anderledes, fordi glædespigen er blevet liderlig, dette har jeg da aldrig betalt ekstra for - Jeg har heller ikke taget noget for dig..... dog er jeg kommet igen - her vil jeg så sige, jeg har aldrig forventet at få samme behandling, altså ekstra ydelser..... Det er jo ikke en pige, vi har mødt ude i byen. Jeg ville aldrig tage imod noget gratis, når jeg besøger en glædespige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1727 Skrevet 10. December, 2020 (edited) Hvis man er på en god restaurant - spiser en lækker middag og måske flirter lidt med servitricen. Når man skal til at afregne siger hun måske så “næste gang skal du prøve vores lasagne, den er min favorit” så forventer man vel heller ikke at få den gratis. Redigeret 10. December, 2020 af Jogge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sentio Skrevet 10. December, 2020 (edited) Jogge skrev, for 10 timer siden: Generelt skal man huske at vi er på et købe/sælgermarked. Når jeg læse nogle mænds beretninger herinde tænker jeg at de har glemt det. De beskriver nærmest en flirt eller forelskelse Tror de fleste godt ved det er en slags illusion, men jeg lader mig rive med - præcis som med et godt stykke musik, skuespil eller film, elsker det berører og gør noget ved en mentalt og ikke kun fysisk. I starten for 8 mdr. siden var jeg total naiv - på godt og ondt - det var en mere intens følelse, kunne få helt sommerfugle i maven når jeg kigge på Eroguide og så billedet af Mia. Naiviteten er reduceret og bevidstheden om det er en illusion er klar - men jeg kan stadig få den lidt ægte følelse under og efter et besøg og jeg lader mig drive med og nyder, klar over betingelserne, men også klar på, at jeg håber ikke at blive kold, håber stadig det sker nu og da - at den der varme fornemmelse løber ned ad ryggen på en. Kh Sentio Redigeret 10. December, 2020 af Sentio Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 10. December, 2020 (edited) Jeg er ikke uenig med dine betragtninger, men vil alligevel supplere med egne erfaringer og vise, at GP’er også sagtens kan være lyststyret og gøre ting fordi de har lyst og ikke får merbetaling. Forleden havde jeg aftalt et lille rollespil 15 minutters varighed, hvor der var en masse verbalt lir, men jeg kun skulle spille pik for ladyen, så altså ikke aftale om noget sexuelt mellem os som sådan. Det endte faktisk med sprøjteorgasme og samleje med ladyen fordi hun ganske enkelt fik lyst til det undervejs uden merbetaling, hvor hun som lady beordrede mig til at slikke hende og kneppe hende uden det var aftalt på forhånd og udelukkende fordi hun blev tændt og fik lyst til det undervejs. Jeg havde ingen forventning om dette inden, havde på ingen måde spekuleret i det, eller haft skumle bagtanker om, at få et møde til den billigste pris i håb om at få noget gratis - aldrig, men det skete her. I det tilfælde her må jeg indrømme, at jeg synes det havde været dårlig stil af hende at gejle op til sex for at bremse mig efter kondomet var kommet på for at forlange 500 mere. Det gjorde hun så heller ikke og jeg synes der var fedt gjort af hende, at hun fik lyst undervejs til mere og bare lod det ske. Skal jeg se hende igen, så vil jeg helt klart bestille og betale for sex inden og ikke blot for at spille pik og have forventning om mere igen uden beregning. Det ville nemlig være dårlig stil af mig. Iøvrigt i forhold til det med følelser, så har jeg oplevet, at komme i badstanding hos en GP, som jeg havde besøgt 3 gange. Hun ville ikke længere have besøg af mig fordi jeg havde besøgt andre piger og lavet anmeldernes af dem. Jeg havde valgt hende fra og var ikke længere velkommen hos hende. Hmmm har oplevet det flere gange, at en GP får ejerfornemmelse af en og så må man kun besøge hende. Redigeret 10. December, 2020 af The Dark Knight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kim Nielsen Skrevet 10. December, 2020 The Dark Knight skrev, for 1 time siden: Iøvrigt i forhold til det med følelser, så har jeg oplevet, at komme i badstanding hos en GP, som jeg havde besøgt 3 gange. Hun ville ikke længere have besøg af mig fordi jeg havde besøgt andre piger og lavet anmeldernes af dem. Jeg havde valgt hende fra og var ikke længere velkommen hos hende. Hmmm har oplevet det flere gange, at en GP får ejerfornemmelse af en og så må man kun besøge hende. Jeg har været ude for noget tilsvarende. Totalt dårlig stil af pigen. Vi andre bliver jo heller ikke jalux fordi den pige som vi har besøgt boller med måske 50 andre mænd inden vi besøger hende igen. Hvordan skulle pigen så have ret til blive jalux på os som måske kun har bollet 2-3 andre pigen i mellemtiden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 10. December, 2020 (edited) The Dark Knight skrev, for 1 time siden: Iøvrigt i forhold til det med følelser, så har jeg oplevet, at komme i badstanding hos en GP, som jeg havde besøgt 3 gange. Hun ville ikke længere have besøg af mig fordi jeg havde besøgt andre piger og lavet anmeldernes af dem. Jeg havde valgt hende fra og var ikke længere velkommen hos hende. Hmmm har oplevet det flere gange, at en GP får ejerfornemmelse af en og så må man kun besøge hende. Kim Nielsen skrev, for 7 minutter siden: Jeg har været ude for noget tilsvarende. Totalt dårlig stil af pigen. Vi andre bliver jo heller ikke jalux fordi den pige som vi har besøgt boller med måske 50 andre mænd inden vi besøger hende igen. Hvordan skulle pigen så have ret til blive jalux på os som måske kun har bollet 2-3 andre pigen i mellemtiden? Piger der har det sådan egner sig ikke til at arbejde i denne branche. Det er jo netop en af de lækre ting ved det: friheden til at kneppe dem vi vil uden følelser, jalousi eller andre problemer. Og ja, nu er der en gp der vil hade mig for at have skrevet det. Men det gør hun allerede, fordi jeg anbefalede en mand at besøge en gp hun hader. Redigeret 10. December, 2020 af Christina ssbbw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9522 Skrevet 10. December, 2020 Bananas skrev, for 13 timer siden: Nu er jeg temmelig bekendt med teatermiljøet og jeg kan afslørre at mange af dem der står på scenen og synger og danser eller hvad de nu gør når de manipulerer os, nyder noget aldeles uhørt af det. Det drejer sig om glæde, passion og i mange tilfælden om noget som de simpelt hen næsten ikke kan være foruden. Den kick de ofte oplever kan faktiskt sammenlignes med god sex, eller tilmed overtræffe det. Og jeg har stadig tilbage at høre nogen sige: "Men hvorfor skal de så have penge for det"? Det hører man i princippet kun i forbindelse med GP'er. Nemlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1037 Skrevet 10. December, 2020 Den flittige skrev, for 14 timer siden: Det er jo ikke en pige, vi har mødt ude i byen. Jeg ville aldrig tage imod noget gratis, når jeg besøger en glædespige. Hvis jeg har aftalt en ydelse med en glædsepige, og jeg er så dygtig, at hun får lyst til mere med mig - så kan du være helt sikker på jeg slår til, og gør mit bedste - som jeg har skrevet før, forventer jeg aldrig at det gentager sig, hvis jeg besøger den samme pige igen... undskyld, men hvor må den glædespige du afviser blive skuffet - hvis hun opfordre dig til noget - og du siger nej!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 11. December, 2020 fræk6 skrev, for 8 timer siden: Hvis jeg har aftalt en ydelse med en glædsepige, og jeg er så dygtig, at hun får lyst til mere med mig - så kan du være helt sikker på jeg slår til, og gør mit bedste - som jeg har skrevet før, forventer jeg aldrig at det gentager sig, hvis jeg besøger den samme pige igen... undskyld, men hvor må den glædespige du afviser blive skuffet - hvis hun opfordre dig til noget - og du siger nej!! Du skal ikke tro, at jeg vil sige nej. Men jeg siger nej til at gøre det gratis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1037 Skrevet 11. December, 2020 Den flittige skrev, for 2 minutter siden: Du skal ikke tro, at jeg vil sige nej. Men jeg siger nej til at gøre det gratis. Nu er jeg mere rolig - smiler Hvis du er inde i en tøjbutik og køber for x-antal kr tøj, og når du skal betale, siger ekspedienten tak for handlen, du får lige 3 par underbukser med, på husets regning, smider du så 500kr på bordet?? Jeg driller bare lidt☺️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 11. December, 2020 (edited) Jeg er sådan set enig med nogle af de andres kommentarer: Jeg tror ikke det handler om mænd og kvinder, det handler om købere og sælgeres forskellige synsvinkler. Indenfor købesex er det vel at forvente, at sex koster. Så sker det ind imellem at det ikke gør, og halleluja! Men hvis man har betalt for alt andet, giver man nok bare sig selv skuffelse på skuffelse, hvis man generelt forventer andet. Pigen kan jo sagtens have reelt lyst til sex med en, men stadig tage penge for det. Hvis piger ikke måtte tage penge for sex samtidig med, at hun havde lyst til sex, så ville der kun være nogle ret fattige oplevelser tilbage i købesexverdenen - og så ville dem af os som har lysten gå ind på kødmarkedet, hvor alle som ville have os skulle stå bag de 1417 andre i køen (reelt tal fra min scorprofils indbakke). Det tænker jeg egentlig ikke nogen inde på dette forum ville synes var særlig fedt, mig selv inklusiv. Jeg tænker også, at en person som stikker kondomet i lommen og håber på en freebie har valgt ikke at spørge om sex kostede ekstra. Det kunne han jo lige så nemt have gjort, som pigen kunne have sagt det, og når man har betalt for alt andet i relationen, mon så ikke det er lige lovligt optimistisk nok at tro, at denne ene ting er undtaget. Han har spændt ben for sig selv. Men på den anden side synes jeg også, at det er en lidt aggressiv salgsteknik ikke at nævne, at sex bliver en del af pakken og koster derefter. Jeg selv har det lige omvendt. Når jeg nogle gange på forhånd bliver spurgt om, hvad jeg har lyst til, og det jeg har lyst til koster ekstra i mine priser, så kan jeg ikke lide at forslå det, for det vi laver skal være noget han virkelig har lyst til, og ellers skal han ikke betale for det. Det ændrer bare ikke på mine priser, for alt hvad jeg tilbyder er noget jeg har lyst til. 1) fordi jeg ikke gider diskutere priser hver gang og 2) fordi den tid jeg er på indgår i min økonomi og mine budgetter. Den er dyrebar, bogstaveligtalt. Så kan ting ske i kampens hede, som bryder alle regler.. men sådan er livet jo Et nyligt eksempel: En stamgæst og jeg diskuterede vores næste møde. Det kunne være alt mellem 45 minutter og 5 timer. Han spørger mig, hvad jeg har mest lyst til. Jeg synes det kunne være super hyggeligt at se ham i 4-5 timer, men det har jeg simpelthen ikke samvittighed til at forslå, for det er jo hans penge, og selvom jeg har lyst til at se ham så længe, er prisen for 4 timer stadig højere end for 1. Jeg endte simpelthen med at sige, at den beslutning kunne jeg ikke træffe. For jeg vil ikke presse nogen til at bruge penge, som de ikke aktivt har valgt, at de gerne vil bruge på mit selskab. Men det var da ikke den mest sexede respons, så måske kunne jeg lære noget af charmørerne. Arh... jeg havde virkelig troet, jeg kunne skrive et kort indlæg denne gang Redigeret 11. December, 2020 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg