Hop til indhold

Olivia Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Først link: https://annoncelight.dk/showad/309099

Har besøgt Olivia pga utrolig mange gode oplevelser på, hvad der ud fra Olivia's billeder ligner en, kendt adresse.

Lidt sms frem og tilbage bekræfter adressen :)

Afsted til adressen og hun åbner selv døren, hvor jeg tit har oplevet "mutter" der åbner døren.

Nå, bliver lidt overrasket over Olivia, da det helt sikkert er hende på billeder, men det er enten redigeret en (hel) del, eller nogle år gamle.

Nå, jeg tænker at adressen er kendt for at have haft god service de sidste par gange jeg har været der, så jeg giver det chancen.

Det er dog til dato det mest mekaniske BJ jeg har fået, virkelig sløjt. Hun kiggede konstant på uret, (som stod på bordet ved siden af) som om hun skullle noget til en bestemt tid.

Anyways, stoppede hende og spurgte om jeg måtte kneppe hende. 

På med gummi og hende op og ride, igen uden nogen form for indlevelse eller andet der mindede om det.

Så en hurtig beslutning at få det overstået, bad jeg om at komme om i doggy, mig på gulvet og hende på sengekanten.

I doggy'en kravler hun lidt bagud så hun selv kan stå på gulvet bøjet indover sengen, så det ikke rigtig er muligt at fuldføre det. (svært at forklare)

Det ender dog med at jeg bliver færdig, og hopper i tøjet og smutter, lidt en øv følelse at stå med bagefter.

Olivia virker som sådan sød og rar, men har helt sikkert "valgt" det forkerte hverv.

Jeg vil derfor anbefale at bruge jeres penge andetsteds - Der er SÅ meget godt for tiden i århus ;)

Skrevet

Øv!! 

Hvordan er hun i forhold til billedmaterialet?

Skrevet

Dælme godt jeg undgik hende så. Jeg forsøgte at få en aftale den anden dag, men hun var optaget.

Jeg fik så i stedet en anden møg elendig oplevelse, men det er en anden historie ;)

Skrevet
Parsnip skrev, for 2 timer siden:

Hvem vil du anbefale i Aarhus for tiden? :)

Jessyca har jeg besøgt et par gange - senest tidligere idag. Dejlig pige og god service. Hun tager hjem fredag. Hun er anmeldt tidligere 

Skrevet
Århusman skrev, for 9 timer siden:

Øv!! 

Hvordan er hun i forhold til billedmaterialet?

Jeg vil absolut mene det er hende på billederne, omend de er af noget ældre dato, og der er sket lidt siden.

Skrevet
MrLovaLova skrev, for 11 timer siden:

Dælme godt jeg undgik hende så. Jeg forsøgte at få en aftale den anden dag, men hun var optaget.

Jeg fik så i stedet en anden møg elendig oplevelse, men det er en anden historie ;)

Hvem besøgte du?

Skrevet
Antoninus skrev, for 2 minutter siden:

Hvem besøgte du?

Iza i Århus, nok det ringeste nogensinde.

Skrevet
MrLovaLova skrev, for 2 timer siden:

Iza i Århus, nok det ringeste nogensinde.

Var det så ikke en ide at skrive en anmeldelse?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.