Hop til indhold
DJX

Corona advarsel til GPs?

Recommended Posts

Der er en stor risiko for at det er en falsk sms. For dem som ved bare lidt om den slags er det ingen sag at sende en sms eller mail og få det til at se ud som om det kommer fra en anden afsender.

Del dette indlæg

Link til indlæg
eye2eye2 skrev, for 2 timer siden:

Der er en stor risiko for at det er en falsk sms. 

Tak fordi du bringer disse helt nye oplysninger på banen. Bedre sent end aldrig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest A. Senna
Advarsel skrev, den 9.12.2020 at 16:07:

Jo, det fik vi allesammen i marts måned i år ...

Screenshot_20201209_160713.jpg

Nej nogle fik den, Politiet bad teleselskaberne udsende de , men for det første tog det flere dage og for det andet var det langt fra alle der fik den,  jeg har 8 numre i min virksomhed og 3 private og ingen fik den. (Tdc)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, den 10.12.2020 at 21:11:

Tak fordi du bringer disse helt nye oplysninger på banen. Bedre sent end aldrig.

Det glæder mig at du har fået noget ud af min viden :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville ønske at folk ville tænke selvstændigt og tage et personligt ansvar i stedet for udelukkende at lytte til myndighederne. Det ville give langt bedre resultater. Det er utrolig svært at lave regler, der giver mening i alle tilfælde og derfor er der også så mange ting der netop ikke giver mening. Folk skal overveje hvordan de undgår at blive smittet og smitte andre og så tænke noget mindre på hvad reglerne siger. I foråret var smitten mindre end den er nu og pigerne blev bedt om at lukke ned. Nu venter de så på regeringen før de vil handle. Jeg blamer ingen for det valg de træffer, men træf dog et selvstændigt valg i stedet for at vente på regeringen. I mit fitnesscenter tørrer all af, der hvor de har haft deres røv og ryg, selvom man ikke smitter med ryggen, men stort set ingen tørrer flasken med rengøringsmiddel af, som stort set alle rører ved med hænderne. Reglerne siger jo man skal tørre maskinerne af, ikke flasken med rengøringsmiddel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
People Pleaseren skrev, for 5 timer siden:

Jeg ville ønske at folk ville tænke selvstændigt og tage et personligt ansvar i stedet for udelukkende at lytte til myndighederne. Det ville give langt bedre resultater. Det er utrolig svært at lave regler, der giver mening i alle tilfælde og derfor er der også så mange ting der netop ikke giver mening. Folk skal overveje hvordan de undgår at blive smittet og smitte andre og så tænke noget mindre på hvad reglerne siger. I foråret var smitten mindre end den er nu og pigerne blev bedt om at lukke ned. Nu venter de så på regeringen før de vil handle. Jeg blamer ingen for det valg de træffer, men træf dog et selvstændigt valg i stedet for at vente på regeringen. I mit fitnesscenter tørrer all af, der hvor de har haft deres røv og ryg, selvom man ikke smitter med ryggen, men stort set ingen tørrer flasken med rengøringsmiddel af, som stort set alle rører ved med hænderne. Reglerne siger jo man skal tørre maskinerne af, ikke flasken med rengøringsmiddel.

Det er godt at tænke selvstændigt. Men du taler om folks levebrød, og her er det altså op til regeringen at træffe beslutningen. Man kan ikke bebrejde nogen for ikke at lukke, når de ikke har en alternativ økonomisk støtte. Giv mig en hjælpepakke, så lukker jeg fluks (ligesom i foråret da det netop var tilfældet, for øvrigt). De fleste tager jo allerede, håber jeg, de begrænsede forholdsregler de kan i faget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
People Pleaseren skrev, for 6 timer siden:

Reglerne siger jo man skal tørre maskinerne af, ikke flasken med rengøringsmiddel.

Nej, men reglerne siger også, at man jævnligt skal spritte hænderne af. Gør man det og gør man det rigtigt, så burde det vil ikke være nødvendigt at spritte flasken af. 

Du kan jo blive ved så! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 32 minutter siden:

Nej, men reglerne siger også, at man jævnligt skal spritte hænderne af. Gør man det og gør man det rigtigt, så burde det vil ikke være nødvendigt at spritte flasken af. 

Du kan jo blive ved så! 

Der er (var) bare ikke håndsprit tilgængeligt i samme omfang i mit fitness center ... 

Faktisk ville det være mere rationelt at droppe afvaskningen af udstyr - mange gør det alligevel utilstrækkeligt, især maskinerne, som berøres mange steder. Håndsprit er langt mere rationelt. Det betyder også at man tager ansvar for sig selv, hvilket incitamentet er meget større til. Når jeg vasker udstyret har det intet med mig selv at gøre, når jeg spritter hænder har det.

Men nu er tråden vist mere hyggesnak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Dark Knight skrev, 1 time siden:

Du kan jo blive ved så! 

Jeg siger bare hvad jeg observerer og smitten bliver ikke bekæmpet effektivt, fordi folk opfører sig som lemminger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rødovre skrev, den 9.12.2020 at 15:17:

Selvfølgelig er det fup, myndighederne sender da ikke sms rundt og specielt ikke til udenlandske, siger sig selv.

Som nogen rigtig nok skriver, skal det informeres sammen med de andre rastruktioner officielt.

Og hvordan skulle myndighederne komme i besiddelse af sms numre til alle Gp'er ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rødovre
Løsgænger skrev, for 7 timer siden:

Og hvordan skulle myndighederne komme i besiddelse af sms numre til alle Gp'er ?

hva snakker du om ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er scam

Vi har i dag været i kontakt med Coronahotline samt andre myndigheder og de kender intet til den sms. 
Nedenfor kan i se hvad der skal holdes lukket samt anbefalinger.

Glædelig Jul til jer alle ❤️

8EC83330-30B6-4EF4-9CE3-CDD514628A9F.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter Mettes pressemøde i dag kl. 18 siger hun "Danmark skal lukke helt ned". Alle skoler og frisører, butikker og Storcentre, men ikke Supermarkeder, lukker til 3. januar 2021.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...