Hop til indhold
Guest Grydeskeen

Til alle GP, nu kan i give igen.

Recommended Posts

Guest Lady C
Grydeskeen skrev, for 10 minutter siden:

Tak for en sød historie.

det var ikke lige noget for mig, men jeg kan sagtens forstå det, og har fuld sympati for at du hjalp manden med at leve det ud. Det må være berigende at have et job hvor man kan se at man gør en forskel for de mennesker man møder gennem sit arbejde. Jeg har selv mødt en fantastisk pige, som beriger mit liv helt enormt, ja jeg er lidt i tvivl om hun er klar over hvor meget hun giver til mig, selv om jeg siger det, da jeg måske først nu selv er ved at forstå hvor meget hun betyder for mig og giver til mig. Det er lidt anderledes end at stå på en fabrik i 9 timer. Jeg vil ihverfald gerne komme med min uforbeholdenhed tak til alle GP, for jeres kæmpe indsats. 

jeg har masser af den slags historier :wub: Nu valgte jeg at dele den her fordi den er ret uskyldig og fordi jeg tænker at den ikke støder nogle.  Og så fordi det var et magisk øjeblik. 

Magi kan opstå - selv i den her branche <3

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, 1 time siden:

" Det er så vigtigt for mig at se at du nyder det "

Det vigtigste for dig var at jeg nød det.

Og det ønske fik du til fulde opfyldt <3 

Tusind tak for beretningen. Det var noget af det absolut mest interessante jeg har læst her på siten i alle de år jeg har kigget med. Jeg har ikke endnu prøvet trampling, men på en række besøg de sidste år har jeg bestemt oplevet empatisk nydelse, og det i flere led (tænder på at hun tænder på at jeg tænder på det hun gør ved mig, osv). Det at lade sig guide ind i en ukendt verden er også noget jeg har fundet ud af at jeg er helt syg med. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

For mig? Er det et spil, en leg en? Hvor jeg håber og ønsker at det er gensidighed.sjov og samhørighed i legen, 

Og hvor man giver og tager i afbalanceret doser, til fælles nydelser, og måske specielt for mit vedkommende, bliver revet ud af min.hverdag, med smerter og skal vi sige negative tanker, og måske. En form for dødsangst, ikke at jeg er bange. Men måske det ukendte?

For mig er det ultimativt og essentielt , nogen gange smertefuldt, på den gode måde, nogen gange.er det blidt og kærligt, i en grad der bringer mig i tåre, nogen gange er det dybt og essienlt, og er med til at gøre.mig til et bedre menneske

Og nogen gange er det så forløsende, at jeg egentlig bare ønsket år dø her og nu.i armene på .. Ja gæt hvem

Men alt i alt, er det magisk og forløsende 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Misjo1 skrev, for 4 minutter siden:

For mig? Er det et spil, en leg en? Hvor jeg håber og ønsker at det er gensidighed.sjov og samhørighed i legen, 

Og hvor man giver og tager i afbalanceret doser, til fælles nydelser, og måske specielt for mit vedkommende, bliver revet ud af min.hverdag, med smerter og skal vi sige negative tanker, og måske. En form for dødsangst, ikke at jeg er bange. Men måske det ukendte?

For mig er det ultimativt og essentielt , nogen gange smertefuldt, på den gode måde, nogen gange.er det blidt og kærligt, i en grad der bringer mig i tåre, nogen gange er det dybt og essienlt, og er med til at gøre.mig til et bedre menneske

Og nogen gange er det så forløsende, at jeg egentlig bare ønsket år dø her og nu.i armene på .. Ja gæt hvem

Men alt i alt, er det magisk og forløsende 

Jeg kan fuldt ud forstå dig, og har en opfattelse af at vi begge søger oplevelser og ikke sex, og ja jeg tror også jeg har luret hvilken skøn “pige” du besøger. Jeg vil på ingen måde lokke dig til “utroskab” men har du nogen sinde overvejet ægte Tantra, det er fantastisk, og kan ikke beskrives, dog skal man passe på efterligninger.

jeg mener også at man har ikke haft den fulde oplevelse inden, der har været øjeblikke hvor man har haft lyst til at græde, om det er af lykke, forløsning, den gode smerte eller andet af samme slags er lige meget. Først når man har været i den situation har man oplevet fuld tilstedeværelse af sig selv og sin “pige”, og ja jeg har været der flere gange, dog har jeg ikke grædt, og det er jeg faktisk lidt ked af, men så sikker er jeg ikke på mig selv endnu, og er stadig begrænset af min opdragelse med at “drenge græder ikke”. Det er en lærdom som sætter drenge i bås og begrænser dem/os i en uhyggelig og ulykkelig grad, men vi må bare lære at ignorer den del af opdragelsen og blive frie personer. Og ja jeg har også haft følelsen af at lige i dette øjeblik kunne jeg godt dø lykkelig, i armene på min pige, og hvis det ikke var fordi det vil give hende en masse problemer, så var det nok ønske døden, men det besvær vil jeg ikke kaste på hende.

jeg har lavet en aftale med min lille søster om at hvis jeg nogen sinde bliver ude af stand til at kommuniker mm, så skal hun sørger for at jeg får besøg eller bliver bragt til den eneste, som kan opfylde mine ønsker til Tantra oplevelser, og så er det lige meget hvor i landet det er. Det har hun lovet at gøre for mig.

kan du have en rigtig god dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Tantra skrev, den 19.12.2020 at 15:34:

About 3 years ago some gentlemen in a Swiss forum had the same idea - I was one of the only 8 women who dared to evaluate customers. Actually we were and still are only 8 girls who are otherwise active in the forum and who rate customers to this day: positive and negative - simply honest. We didn't lose any customers as a result, we actually won them.<3
When we started the forum suddenly had four times the number of visitors and accordingly a special area: "Reviews about customers" was introduced.

With all the clients in here, who gives them self credit for alot of female orgasm and always have a hughe d***, I am sure there is a need for reviews of the clients. For most men in this forum it seems to be just as important to satisfy the woman as being satisfied himself. That’s why we as men, would need your guidance.

When all this Covid is over I would almost consider to ask for your review after the visit ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Tantra skrev, den 19.12.2020 at 15:34:

About 3 years ago some gentlemen in a Swiss forum had the same idea - I was one of the only 8 women who dared to evaluate customers. Actually we were and still are only 8 girls who are otherwise active in the forum and who rate customers to this day: positive and negative - simply honest. We didn't lose any customers as a result, we actually won them.<3
When we started the forum suddenly had four times the number of visitors and accordingly a special area: "Reviews about customers" was introduced.

Jeg skriver dette indlæg på engelsk, så jeg er sikker på at der ikke er noget der går tabt i oversættelsen.

I will write this in English, so that I am sure that nothing will bee lost in translation.

it is funny that a dead tread just have been called back to life again.

I have been thinking a lot, about this, but have no fears. The worsts that can happen is that you all will have a laugh at my expense, and that will also be fine, there are nothing like a good laugh.:razz: And it is only Magnolie and me how know how I am:ph34r:.

I give my permission to that @Tantra can write a review about me, for one Orr all my experience with her. I am not afraid, I think I know the most she will write and if she write something I did wrong, then I will improve when I see her next time.

so my dearest Magnolie:wub: if you have the time one day, an want to, then please bee free to write about me, and give me the opportunity to improve myself for my next experience with you. You can bee very assured that I will visits you again at first possible opportunity, no matter what you write, either becaus you tell me what to improve Orr maybe because you tell me that I am the best :D

if the moderator think this is forbidden Orr wrong then say so, I tack @Keeper, so that he now and can stop it if it is so. Perhaps this forum will have the same area with “review about customer “.

I look forward to this, a bit nervous:shock:, but also some excitement. I know Magnolie so good that she will only write this if she think that  it will be ok<3<3<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...