Hop til indhold

Anny Big Boobs - Horsens

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer, 

Mon der er nogen erfaringer med denne frøken? Anny Big Boobs i Horsens. 
Hun ser ellers rimelig godt ud på billederne, men spørgsmålet er om det snyder? :rolleyes:

Lad mig høre, hvis I har nogen kommentarer til pigen :)

- Vnx

Skrevet

Min eneste erfaring med hende er at jeg blev brændt af, havde fået bekræftiget det ønskede tidspunkt og en adresse retur.

Stod så udenfor og bankede på og ringede til hende uden resultat.

1 time senere skriver så at hun havde glemt vores aftale og derfor lå og sov, jeg ønskede hende herefter en fortsat god søvn og glemte alt om at besøge hende igen.

Skrevet

Besøgte hende i Brædstrup i uge 42.

Synes hun ligger en del væk fra billederne, og oplevelsen var at det skulle jeg ikke prøve igen.

Opfattelsen af hvad hun tilbyder i annoncen og når pengene har skiftet ejer er divergerende - og altid årsag til at jeg ikke kommer mere, forhandler og aftaler kun en gang ved hver besøg :-(

Skrevet
  • Author

@Helot Okay, tak for svaret. Det bliver nok også et nej herfra så - billederne er ellers gode af hende :wacko:

Skrevet

Jeg har besøgt hende for nogle måneder siden i Ejstrupholm, fik ganske udmærket behandling hun var sød og havde god tid.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.