Pepsimax 1 Skrevet 7. December, 2020 (edited) Hej var forbi Belinda i lørdags det var fuldstændig fantastisk en utrolig smuk og sød pige ikke hende på billederne men det gør bestemt ikke noget for hende der åbnede døren var ung max 25 år langt lyst hår og så var hun så sød og dejlig ❤❤ Vi blev enige om hvad der skulle forgå det var bj uden condom sex med condom og så sluttede jeg i munden på hende det aftalte tid var 45 min men efter sex og masage var der gået 90 min helt sikker et besøg værd jeg kommer 10000% der igen og igen fuck hun er sød mvh Kristian Redigeret 7. December, 2020 af Keeper Nummer 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontant 359 Skrevet 7. December, 2020 Hvilke billeder? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9709 Skrevet 7. December, 2020 Hej Kristian/ @Pepsimax Har du mod på at forsøge at sætte et link til selve annoncen ind? Jeg kan se du forsøgte, men endte med at indsætte hendes tlf. nummer. Du kopierer bare adressen på annoncen, og trykker så på det lille "lænke" tegn i bjælken over skrivefeltet. Så kommer der et felt frem som du kopierer adressen på annoncen over i. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bommer Skrevet 7. December, 2020 Pepsimax skrev, for 2 timer siden: Hej var forbi Belinda i lørdags det var fuldstændig fantastisk en utrolig smuk og sød pige ikke hende på billederne men det gør bestemt ikke noget for hende der åbnede døren var ung max 25 år langt lyst hår og så var hun så sød og dejlig ❤❤ Vi blev enige om hvad der skulle forgå det var bj uden condom sex med condom og så sluttede jeg i munden på hende det aftalte tid var 45 min men efter sex og masage var der gået 90 min helt sikker et besøg værd jeg kommer 10000% der igen og igen fuck hun er sød mvh Kristian Kunne have været rart hvis der havde stået hvor henne i Jylland hun holder til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 1 Skrevet 8. December, 2020 Hun er i Nordjylland men giv hende et kald for hun sagde at hun skulle til en anden by en af de nærmeste dage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Realist 94 Skrevet 8. December, 2020 Pepsimax skrev, for 2 timer siden: Hun er i Nordjylland men giv hende et kald for hun sagde at hun skulle til en anden by en af de nærmeste dage Jo @Pepsimax men som andre har sagt, så har du ikke givet noget link til hende, så det er måske lidt svært at finde hendes telefon nummer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 8. December, 2020 Realist skrev, 1 time siden: Jo @Pepsimax men som andre har sagt, så har du ikke givet noget link til hende, så det er måske lidt svært at finde hendes telefon nummer Administratoren har rettet/ slettet i ts indlæg. Oprindeligt stod telefonnummeret til pigen i anmeldelsen til orientering Men du har da helt ret i, at et link til pigen ville klæde anmeldelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 1 Skrevet 8. December, 2020 The Dark Knight skrev, for 1 time siden: Administratoren har rettet/ slettet i ts indlæg. Oprindeligt stod telefonnummeret til pigen i anmeldelsen til orientering Men du har da helt ret i, at et link til pigen ville klæde anmeldelsen. Står hendes tlf nr ikke i artiklen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 813 Skrevet 8. December, 2020 Pepsimax skrev, for 1 time siden: Står hendes tlf nr ikke i artiklen Nej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 1 Skrevet 8. December, 2020 Kunne ikke finde linket til hendes side kigger lige igen hun er så sød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pepsimax 1 Skrevet 8. December, 2020 The Dark Knight skrev, for 8 timer siden: Administratoren har rettet/ slettet i ts indlæg. Oprindeligt stod telefonnummeret til pigen i anmeldelsen til orientering Men du har da helt ret i, at et link til pigen ville klæde anmeldelsen. https://annoncelight.dk/showad/249256 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg