Hop til indhold
Guest siris

Nyholms Alle 28-1

Recommended Posts

Guest siris
EksilKøbenhavner skrev, for 4 minutter siden:

30 a skulle være noget lort... ved ikke om det er samme sted

Nej fra tidligere tråde er det primært østeuropæerer, som er baseret på 30A. Dette er ifølge mine oplysninger latinoer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
siris skrev, for 2 timer siden:

Nogen der har erfaring med ovennævnte sted 

Der har jeg været før, og er ikke noget jeg vil anbefale.

Har ikke selv sat fod i 30A, men fra beskrivelserne alene troede jeg der var tale om 28-1 til at starte med

Det er rigtig dunkelt og skummel, du kan høre/fornemme de masse andre mennesker i rummene på hver side af en lang midtergang, og det er på ingen måder et intimt eller beroligende setup.
Trak selv i land efter at være kommet ind på værelset med pigen, og forklarede at lysten var forsvundet lige nu - hvilket hun tog pænt, og bad mig komme igen en anden gang

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest siris
Argent skrev, for 30 minutter siden:

Der har jeg været før, og er ikke noget jeg vil anbefale.

Har ikke selv sat fod i 30A, men fra beskrivelserne alene troede jeg der var tale om 28-1 til at starte med

Det er rigtig dunkelt og skummel, du kan høre/fornemme de masse andre mennesker i rummene på hver side af en lang midtergang, og det er på ingen måder et intimt eller beroligende setup.
Trak selv i land efter at være kommet ind på værelset med pigen, og forklarede at lysten var forsvundet lige nu - hvilket hun tog pænt, og bad mig komme igen en anden gang

Jeg forstår ikke helt. Var du i 28-1 el 30 A

Del dette indlæg

Link til indlæg
siris skrev, for 3 minutter siden:

Jeg forstår ikke helt. Var du i 28-1 el 30 A

Jeg har været i 28-1 :)

Jeg har ikke været i 30A - men 30A har et horribelt ry, og ud fra folks beskrivelser af stemningen i 30A, troede jeg til at starte med at de talte om 28-1 - fordi der var også super ubehageligt. Jeg lavede blot en sammenligning

Redigeret af Argent

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest siris
Argent skrev, for 39 minutter siden:

Jeg har været i 28-1 :)

Jeg har ikke været i 30A - men 30A har et horribelt ry, og ud fra folks beskrivelser af stemningen i 30A, troede jeg til at starte med at de talte om 28-1 - fordi der var også super ubehageligt. Jeg lavede blot en sammenligning

Er det lang tid siden, du var der. Hvor mange var de. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

28-1 er nedslidt og med en meget kontant afregning af pigerne. 

Pigerne kan godt være i orden. Dem jeg har mødt der, har også været andre steder i København. Jeg kommer ikke på dette sted igen, men vil ikke afvise at besøge pigerne andre steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
migmanden skrev, for 6 timer siden:

med en meget kontant afregning af pigerne.

forklar lige den sætning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
siris skrev, den 7.12.2020 at 10:06:

Nej fra tidligere tråde er det primært østeuropæerer, som er baseret på 30A. Dette er ifølge mine oplysninger latinoer. 

Nu er jeg forvirret, hvordan kan østeuropæere også være latinoer

Max

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max Bjævermose skrev, for 6 minutter siden:

hvordan kan østeuropæere også være latinoer

Det er de heller ikke. Østeuropæere med mange dårlige anmeldelser lader til at holde til i 30A, mens latinaerne åbenbart befinder sig i 28-1. Hvad angår sidstnævnte, får pigerne vist for det meste rimelig pæne anmeldelser, men lokalerne er af ringe standard.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 8 timer siden:

forklar lige den sætning.

Der blev banket på døren og sagt noget som jeg ikke hørte. Herefter stoppede pigen den leg vi var i gang med og fandt mangen penge frem fra forskellige gemmer. Hun gik så slitter nøgen ud på gangen, hvorefter jer hørte råb. Hun kom så tilbage og ledte flere penge frem som hun så afleverede uden for døren. Jeg ved ikke hvor mange penge hun afleverede, men der var mange 500 kr. sedler og 1.000 kr. sedler imellem. Herefter fortsatte vi legen. Jeg har intet at udsætte på pigen, hun leverede god service. Det er omgivelserne som ikke var dette. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest siris
Max Bjævermose skrev, for 5 timer siden:

Nu er jeg forvirret, hvordan kan østeuropæere også være latinoer

Max

Undskyld jeg udtrykte mig uklart, jeg mente, at det var latinoer i 28-1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...