Hop til indhold
Langtids-lurkeren

Carla København Ægte italiener

Recommended Posts

Hey gutter og gutinder,

Jeg besøgte Carla igår (se link) for at give 500 kr hurtige og fornuftige ben at gå på.

Jeg genkendte hende sjovt nok ikke på billederne, selvom jeg har besøgt hende før i Valby. Men det er faktisk rigtige billeder, omend de ikke er særligt flatterende. Hun er klart flottere *IRL*

Udmærket kvinde under de 30. Hun har en rigtig fræk krop og er slank (ikke tynd). Jeg vil bestemt kategorisere hende som 'petit', hvilket passer lige til min smag. Hun gør noget ud af sig selv og udviser respekt.

God service - Stedet er ikke det mest diskrete, men når man nu er så tæt på centrum, så kunne det også være værre.

Carla får 8,5/10

Service 8,5/10

Stedet 7/10

Fortsat god 'arbejdslyst' derude!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lol, det gik lige op for mig, at mit første indlæg også omhandlede hende.

Dengang drejede det sig om, at hun brugte falske billeder. Det gør hun ikke længere - desværre bruger hun bare dårlige billeder af sig selv i stedet :/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelse. Hvor holder hun til henne?

Og blot for opklaringens skyld, så kalder hun sig Karla/Karlla - ikke Carla.

Redigeret af slapman

Del dette indlæg

Link til indlæg

@slapman, nåh ja ups. Karla :)

meget tæt på Fredens bro. Jeb fik lov at stå i hvert fald 30 skunders tid ude foran. Så jeg vil nok anbefale at ringe når man går på vejen, så man kan dreje lidt hurtigere ned, hvis altså man gerne vil være en smule mere diskret.. 

Er spændt på at høre om du også kunne lide hende. Der er jo pænt meget smag og behag over de oplevelser, hvad min erfaring herindefra også fortæller mig..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...