Hop til indhold
Klinge

Nadia Tantra - endelig tilbage i Aalborg

Recommended Posts

 

Jeg har igen besøgt bedårende Nadia efter lang tids venten

https://annoncelight.dk/showad/309050

Billederne er 100 % af hende og tro det eller ej, så ser skønheden endda bedre ud i virkeligheden.

Jeg bestilte body 2 body tantra massage med berøring

Hendes tricks med hænderne giver en helt formidabel lingam massage og hendes evner med b2b med varm olie er bare himmelsk og hvilken krop og faste bryster. Det kan ikke beskrives, men skal opleves.

Altid smilende med god øjenkontakt - så sød og naturlig pige skal man lede længe efter

Hun er helt sikkert et besøg værd – jeg har allerede planlagt et næste møde - det er med at nyde hende, når hun endelig er i Aalborg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun lyder fantastisk. Tak for en god forklarende anmeldelse. Måske man skulle udnytte at der er professionel Tantra mester i byen. Og Nadia lyder til at kan sit håndværk bedre end de fleste i Tantra verdenen. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Permedfler skrev, for 8 timer siden:

Med de gode anmeldelser er jeg ikke i tvivl om, at hun er et besøg værd, men behøver vi virkelig 3 tråde oprettet inden for et døgn om hende???

Hvis du spørger bredt herinde, så er mit svar “ja”. 
 

Nu kan du også se, at en bruger er meget skeptisk vedr. en af anmeldelserne. De to andre anmeldelser underbygger, at der ingen grund er til at være skeptisk. 
 

Jo flere der skriver anmeldelser på samme pige - også indenfor få dage - jo bedre synes jeg. Men sådan er vi nok så forskellige. 
 

Jeg har aldrig mødt pigen, men det er da klart, at de positive anmeldelserne også vækker min interesse. 
 

God dag til dig! 

Redigeret af The Dark Knight

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 13 timer siden:

Hvis du spørger bredt herinde, så er mit svar “ja”. 
 

Nu kan du også se, at en bruger er meget skeptisk vedr. en af anmeldelserne. De to andre anmeldelser underbygger, at der ingen grund er til at være skeptisk. 
 

Jo flere der skriver anmeldelser på samme pige - også indenfor få dage - jo bedre synes jeg. Men sådan er vi nok så forskellige. 
 

Jeg har aldrig mødt pigen, men det er da klart, at de positive anmeldelserne også vækker min interesse. 
 

God dag til dig! 

Men de to andre anmeldelser kunne jo lige så godt ligge under den anmeldelse, der blev oprettet først. Jeg er med på, at hvis der er gået et stykke tid, eller pigen er i en anden by, så kunne der være grund til at oprette en ny tråd, men rent hypotetisk kunne det jo ske, at 10 besøgte hende inden for et døgns tid, og alle var tilfredse og oprettede en ny tråd. Hvis det skete for 2-3 piger, ville det hurtigt blive rodet og uoverskueligt.

Min interesse vækkes også af positive anmeldelser, men eftersom en ny kommentar flytter tråden op foroven, skal jeg nok få de andres anmeldelser at se, selvom de ligger under den første anmeldelse, hvis jeg gerne vil læse mere.

Også god dag til dig :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Permedfler skrev, den 7.12.2020 at 21:29:

Men de to andre anmeldelser kunne jo lige så godt ligge under den anmeldelse, der blev oprettet først. Jeg er med på, at hvis der er gået et stykke tid, eller pigen er i en anden by, så kunne der være grund til at oprette en ny tråd, men rent hypotetisk kunne det jo ske, at 10 besøgte hende inden for et døgns tid, og alle var tilfredse og oprettede en ny tråd. Hvis det skete for 2-3 piger, ville det hurtigt blive rodet og uoverskueligt.

Min interesse vækkes også af positive anmeldelser, men eftersom en ny kommentar flytter tråden op foroven, skal jeg nok få de andres anmeldelser at se, selvom de ligger under den første anmeldelse, hvis jeg gerne vil læse mere.

Også god dag til dig :)  

Ikke fordi jeg ikke forstår din bemærkning. Men må sige at det er totalt fint at der skrives nye anmeldelser når oplevelsen er ny og spændende     For ja - hvis en ny oplevelse lægges på en gammel tråd så kommer den øverst igen. Men husk - de fleste tråde bliver flade og fulde af diskussioner (som disse kommentarer her) og det får OSSE tråden øverst igen 

Så - vil man være sikker på at den gode /dårlige oplevelse opfanges ....... Ja - så lav en ny tråd :biggrin:

Redigeret af Bujan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så lad os få fokus tilbage på denne Tantra skønhed der efter sigende og skrivende, kan levere den ypperste lækre medrivende Tantra i  90 min uden det koster 3000 spir. 
Det er noget der må fokus på :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvor koster det 3000kr for 90 min??????

Hvis det er magnolie, så tænker jeg også det er med tantra sex. Her hos Nadia er det vist kun med håndtrold

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige hjemkommet efter en formiddagsaftale med Nadia. I lyver ikke når I anmelder hende positivt. Hun er super dejlig, enestående smuk og rigtig sød. Derudover er hendes blide massage med varm olie virkelig behagelig. Lingam massagen får selv den sløveste på højkant. Derudover fint, rent og velduftende sted.

Lige en sjov detalje. Jeg tilkøbte en ekstra ydelse som skulle afregnes bagefter. Jeg gav Nadia en stak sedler som jeg mente var det beløb vi var blevet enige om. Hun talte pengene og gjorde mig opmærksom på at der var for mange hvorefter hun gav mig en seddel tilbage. Så dejligt med ærlighed oven i alt det andet gode.

Hvis nan vil nå at besøge hende i Aalborg, så er det med at få bestilt tid. Hun rykker videre til Aarhus på mandag så søndag er sidste chance i dobelt-A.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 41 minutter siden:

Det godt nok mange år siden, jeg sådan er blevet mundlam af billeder.

Nadia er godt nok superligaen. Waw.

Hun er mindst lige så flot i virkeligheden. Jeg lod mig lokke af de flotte anmeldelser, de smukke billeder og nysgerrighed om lingam massage. Jeg blev ikke skuffet, tværtimod. Jeg har gået rundt med et små-fjoget smil siden jeg besøgte hende i går. En skam hun vil til Aarhus, jeg kunne godt liiige bruge et besøg mere inden jul :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grabbing skrev, for 1 minut siden:

Hun er mindst lige så flot i virkeligheden. Jeg lod mig lokke af de flotte anmeldelser, de smukke billeder og nysgerrighed om lingam massage. Jeg blev ikke skuffet, tværtimod. Jeg har gået rundt med et små-fjoget smil siden jeg besøgte hende i går. En skam hun vil til Aarhus, jeg kunne godt liiige bruge et besøg mere inden jul :wub:

Hvis hun besøger lolland, for sparegrisen øksehugget.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 15 minutter siden:

Hvis hun besøger lolland, for sparegrisen øksehugget.:)

Super måde at bruge børneopsparingen på :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg har netop i eftermiddags igen besøgt denne polske skønhedsprinsesse, på samme adresse som sidste gang hun var her

Man kan ikke andet end blive i godt humør, når man møder sådan en smilende skønhed i døren og får et velkomstknus.

Oplevelsen er stadig uovertruffen og kan ikke beskrives, men skal opleves

Nadia er helt sikkert stadig et besøg værd

https://annoncelight.dk/showad/309050

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Klinge skrev, 1 time siden:

 

Jeg har netop i eftermiddags igen besøgt denne polske skønhedsprinsesse, på samme adresse som sidste gang hun var her

Man kan ikke andet end blive i godt humør, når man møder sådan en smilende skønhed i døren og får et velkomstknus.

Oplevelsen er stadig uovertruffen og kan ikke beskrives, men skal opleves

Nadia er helt sikkert stadig et besøg værd

https://annoncelight.dk/showad/309050

 

Annoncen er inaktiv - men hun er altså aktiv? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Crossfirevol2 skrev, for 43 minutter siden:

det er fordi du er på den forkerte, denne bruger hun i Aalborg nu https://annoncelight.dk/showad/309991

Ja det kan jeg se. Det var bare den anden der var anført. Den er nu også bedre for der kan man se hendes meget søde ansigt og så´en :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 13 timer siden:

Annoncen er inaktiv - men hun er altså aktiv? 

 

Jeg kan garantere for hun er særdeles aktiv :) , selv om hun havde siddet 12 timer i bus for at kunne servicere os i Aalborg, så var det samme fornøjelse som altid at besøge Nadia

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klinge skrev, for 36 minutter siden:

 

Then the Polish princess Nadia is back in the city : wub:

https://annoncelight.dk/showad/309991

She is always worth a visit. - amazing beauty  

Make an appointment so we can make sure she stays in town for a long time 

Great news. I wonder If she will stop again in Aarhus. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan jeg glæde dig med:   hun er i Århus fra mandag , men ærgerligt for os i Ålborg :-( , så det er ikke lang tid vi har hende her

Del dette indlæg


Link til indlæg
Klinge skrev, for 2 timer siden:

I can make you happy with that: she is in Aarhus from Monday, but a pity for us in Ålborg :-( , so it is not long we have her here

Thank you for the great news my friend :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nu da Danmark har åbnet lidt for at livet kan leves, måtte jeg besøge Nadia. 
Jeg kan medgive at billederne er korrekte og ja hun er ret pæn, sød og taler en flot engelsk. 
Også jeg bestilte B2B tantra med gensidig berøring. 
Hun er meget sød, som skrevet, og meget forretningsmæssig. Der er en rutine som der køres efter. Jeg følte ikke meget intuitivitet fra hende undervejs. Det virkede som om hun have et 20 minutters massage/b2b program og det gentog hun så et passende antal omgange indtil tiden var gået. Den massage hun udførte mellem b2b turene var mest som den en thai giver når hun ikke rigtig gider/kan men bare skal have de tiden til at gå inden finale hiveriet. Hun fik kigget en del på vægge og loft mens hendes dejlige hænder gled rundt på mig. Der manglede koncentration fra hende, og nok derfor vi ikke konnekterede mentalt undervejs. 
Den tilkøbte gensidige berøring var så som så. Hendes meget flotte barm måtte røres stort set ad libitum, dog ikke kysses på, men hendes yoni blev altid placeret så jeg lige præcis kun kunne strejfe den med fingerspidserne og først i den sidste halve times tid ud af 2 timer. Da jeg lå på ryggen var de bedste det visuelle, selv om der er meget mørkt i rummet, for hun er rigtigt godt sat sammen. 
Den afsluttende lingam massage var noget af det bedste jeg til dato har modtaget. Hun forstod helt klart at tyde mine signaler og fik mig kørt op jeg ved ikke hvor mange gange, inden hun lod mig komme ud over kanten. Det var himmelsk. 
Selve stedet ligger pænt diskret i Viby området, pæne lokaler og bad. 
Sammenfattende vil jeg sige at jeg manglede den nærhed, den forbundethed som andre tantra massører forstår at opbygge, og hendes konstante agtpågivenhed mod for meget berøring ødelagde meget. Det mærkedes tydeligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Nu da Danmark har åbnet lidt for at livet kan leves, måtte jeg besøge Nadia. 
Jeg kan medgive at billederne er korrekte og ja hun er ret pæn, sød og taler en flot engelsk. 
Også jeg bestilte B2B tantra med gensidig berøring. 
Hun er meget sød, som skrevet, og meget forretningsmæssig. Der er en rutine som der køres efter. Jeg følte ikke meget intuitivitet fra hende undervejs. Det virkede som om hun have et 20 minutters massage/b2b program og det gentog hun så et passende antal omgange indtil tiden var gået. Den massage hun udførte mellem b2b turene var mest som den en thai giver når hun ikke rigtig gider/kan men bare skal have de tiden til at gå inden finale hiveriet. Hun fik kigget en del på vægge og loft mens hendes dejlige hænder gled rundt på mig. Der manglede koncentration fra hende, og nok derfor vi ikke konnekterede mentalt undervejs. 
Den tilkøbte gensidige berøring var så som så. Hendes meget flotte barm måtte røres stort set ad libitum, dog ikke kysses på, men hendes yoni blev altid placeret så jeg lige præcis kun kunne strejfe den med fingerspidserne og først i den sidste halve times tid ud af 2 timer. Da jeg lå på ryggen var de bedste det visuelle, selv om der er meget mørkt i rummet, for hun er rigtigt godt sat sammen. 
Den afsluttende lingam massage var noget af det bedste jeg til dato har modtaget. Hun forstod helt klart at tyde mine signaler og fik mig kørt op jeg ved ikke hvor mange gange, inden hun lod mig komme ud over kanten. Det var himmelsk. 
Selve stedet ligger pænt diskret i Viby området, pæne lokaler og bad. 
Sammenfattende vil jeg sige at jeg manglede den nærhed, den forbundethed som andre tantra massører forstår at opbygge, og hendes konstante agtpågivenhed mod for meget berøring ødelagde meget. Det mærkedes tydeligt. 

Tak for dit indlæg. Du har nok ret i, at I ikke connectede mentalt (og fysisk) og derfor udeblev det store engagement fra begge sider. Da jeg var på besøg var der helt sikkert plads til berøring af alle dele og mere til. Man kan sige, at du har fået, hvad du har betalt for, og derfor er hun selvfølgelig en ordentlig forretningskvinde, men connecter man med hende, så er der altså som altid flere muligheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...