Hop til indhold
cassanova

Er en våd fisse udtryk for arbejdsglæde?

Recommended Posts

Et spørgsmål til GP ‘ erene her i foraet: der er måske noget som jeg ikke rigtigt forstår ved kvindekroppen og hvordan det fungere . Jeg har endnu ikke været sammen med en GP som ikke har været drivvåd forneden , når hun er det er det så udtryk for at hun er liderlig og ser frem til sex eller hvad.. ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 35 minutter siden:

Et spørgsmål til GP ‘ erene her i foraet: der er måske noget som jeg ikke rigtigt forstår ved kvindekroppen og hvordan det fungere . Jeg har endnu ikke været sammen med en GP som ikke har været drivvåd forneden , når hun er det er det så udtryk for at hun er liderlig og ser frem til sex eller hvad.. ? 

Aaah hva? 

Jeg tænker dit opslag er for sjov. (det håber jeg i hvert fald) 

Så hopper bare let og elefant videre :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 43 minutter siden:

Nogle piger bliver/er nok naturlig våde af liderlighed men en tør fisse er heller ikke særlig smart på en travl og lang arbejdsdag og det findes der så råd for......;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Frække Tanja skrev, for 8 minutter siden:

Aaah hva? 

Jeg tænker dit opslag er for sjov. (det håber jeg i hvert fald) 

Så hopper bare let og elefant videre :D

Vel meget relevant - altså om man kan være våd i skeden og derved fysisk vise tegn på liderlighed uden reelt at have lyst til sex?

Tænker det kan sammenlignes med om man som mand kan få stivert uden at være liderlig. Det er for mit vedkommende ikke nemt. Til gengæld kan jeg godt have mentalt lyst, uden at jeg kan få fuld hammer på værktøjet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

If the vagina is moist due to the stimulation of the so-called Bartholin's glands - the secretion (lubricant) that escapes is usually understood as sexual arousal and makes it easier for the penis to penetrate during sexual intercourse, then the woman is sexually aroused<3 - yes.

Buuuuut ..... The vagina can also be moist, as there are also cervical glands that cleanse and thereby moisturize the vagina and paraurethral glands that also moisturize the vagina - in this case the vagina is moist but the woman is not sexually aroused :rolleyes:and not yet ready to receive the penis...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 36 minutter siden:

Vel meget relevant - altså om man kan være våd i skeden og derved fysisk vise tegn på liderlighed uden reelt at have lyst til sex?

Tænker det kan sammenlignes med om man som mand kan få stivert uden at være liderlig. Det er for mit vedkommende ikke nemt. Til gengæld kan jeg godt have mentalt lyst, uden at jeg kan få fuld hammer på værktøjet.

Ja okay set fra den vinkel giver det self mening. Sådan havde jeg ikke lige læst den. 

Jeg er personligt rigtig våd ved lyst og liderlighed. Ikke rigtig ellers. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ud over det Tantra skrev, så er kvindens krop også så viseligt indrettet at skeden lubrikerer som beskyttelse mod en formodet snarlig indtrængning. Dette er årsagen til at mange kvinder ikke får fysiske skader ved voldtægt. 
Men der er også det gamle trick med at lægge en klat glidecreme i bunden af skeden, det breder sig langsomt mod indgangen, evt. med lidt hjælp fra skede sammentrækninger, under de indledende øvelser.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville, da helst tænke de kan lide, hvad de laver og bliver liderlig, når de gør det frække ved en mand, og kan se han bliver liderlig af det de gør... Men at forstille sig en arbejdsdag fra 10 til 22 eller mere... og en kvinde der forsat er ligeså liderlig ved sin sidste kunde som den første er vel næppe tilfældet .

Jeg Har også været den første kunde om morgen -og en anden gang den sidste -der var tydeligt forskel -morgenknaldet var betydeligt med mere indlevelse og mener også hun -blev mere våd og fik orgasmer på stribe -modsat den aften hvor jeg kom kl. 21 hvor hun virkede uoplagt og lidt skulle have det overstået -trods jeg gjorde mig umag for hun også skulle have noget ud af det (som jeg rent faktisk gør altid) -lykkes det ik en gang, at hun kom -og hun brugte glidecrem -da vi skulle knep -og jeg huskede at hun slet ik blev våd ved min berøring (modsat første gang)  

Men man har jo hørt om nymfomaner -og igen nogen der blev det i en mani -og de har fuldstændige ødelage deres underliv fordi de ikke kunne få nok sex/pik -men det er nok ikke tilfældet med gp. -der jo nogen gange skal i gang dagen efter igen... Men har da set en del tricks med glidecrem mm. 

Man kunne også spørge de kære gp -Er det en anden form for liderlighed med en kunde end det er med en æf el. kæreste (en man har et forhold til) er det forskel på liderligheden.

I mit job har jeg meget "arbejdsglæde" men det er da tidspunkter, hvor det bare skal overstås -sådan er det vel også i gp-branchen...  -sådan virker det nogle gange ihvertfald;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody
cassanova skrev, for 3 timer siden:

Kvinder kan blive våde over alt. Ikke kun liderlighed:lol:

Jeg er våd de fleste timer i døgnet. Aner ikke hvorfor.

-Jeg bliver våd når jeg træner (og tænder ikke på træning)

-når jeg gør rent

-når jeg har sovet

-og selvfølig også når jeg er trængede

-har sex

-ser på mænd træne, eller ordne ting:lol:

- spiser chokolade

Har tit undret mig over hvorfor jeg ikke er dehydret endnu:lol:

Jeg bliver altid lidt våd af al ting, Men aldrig så drivvåd som jeg bliver ved den sexede mr bruser-hoved:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Møffe skrev, for 5 minutter siden:

der var tydeligt forskel -morgenknaldet var betydeligt med mere indlevelse

Jeps, helt enig - altså lige bortset fra hende som var så meget B menneske at hun nærmest faldt i søvn under den indledende massage :mrgreen: Hun skulle slikkes vågen viste det sig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Melody skrev, for 18 minutter siden:

-når jeg gør rent

Når du gør rent?? 
Måske burde man se med andre øjne på alle de der rengøringsdamerne som ligesom virker i samfundsbaggrunden uden at tiltrække nogen opmærksamhed. Hvad sker der egentlig mellem benene deres når de fejer og vasker? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Altså... det ene udelukker jo ikke det andet (og her taler jeg ikke om glidecreme). Når jeg er til gynækolog spørger lægen altid om det er almindeligt for mig at have meget udflåd (sådan et ucharmerende ord for hvad vi andre kalder en våd fisse) og der svarer jeg ja. Jeg har fuldstændig droppet hvide bukser, for hver gang jeg rejser mig fra en stol, kan jeg se en våd stribe, ligemeget om jeg har trusser og bukser på over - og jeg sværger, jeg er altså ikke altid liderlig når jeg sætter mig på stole, det er bare mit naturlige "tropiske" klima ;)

Her er nok ting jeg ikke burde sige, men selv ynder jeg at tage kegelkugler op inden et besøg (et par kugler man kan presse sammen om). Så får jeg både lavet mine knibeøvelser og får gjort mig selv liderlig af stimulationen og tanken om forløsningen som venter mig under mødet. Jeg plejede også at være glad for en dråbe varmecreme på klitten. Den gør ikke fissen våd men sætter så at sige gang i stemningen - men efterhånden er jeg blevet så glad for kuglerne, at jeg primært bruger dem og har den oppe mellem mine besøg og nyder, hvordan de stimulerer fantasien. Det sker ret ofte at jeg også har dem oppe til hverdag - de gør bare dagligdagen lidt sjovere.

Men de sætter kun lige skub i mit eget naturlige system, man kommer ikke langt uden liderlighed, og jeg ville lyn hurtigt miste effekten hvis mine besøgende ikke stimulerede mig, - det gør det heldigvis mere end ofte. Når jeg ikke bruger nogen af delene, plejer det nu også hurtigt at blive ret vådt... 

Glidecreme... det er altså kun til anale lege eller fisting i min verden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody
Bananas skrev, for 49 minutter siden:

Når du gør rent?? 
Måske burde man se med andre øjne på alle de der rengøringsdamerne som ligesom virker i samfundsbaggrunden uden at tiltrække nogen opmærksamhed. Hvad sker der egentlig mellem benene deres når de fejer og vasker? 

Det jo lige det. 

Hvorfor tror du at de altid smiler;):lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...