Corleone 2 Skrevet 2. December, 2020 Hej jeg søger et rigtig godt drømme scenarie. Jeg kunne tænke mig og besøg et sted i KBH, hvor man kan får en rigtig god hård massage og mulighed for hj. Men der skal arbejdes op til hj og ikke bare stille det som tillægs spørgsmål i døren. Det hele skal udføres af en dejlig nips med nogen gode store ØKO balloner som er berørings venlige. Jeg gider ikke de steder hvor det kun handler om fp. håber der er nogen der kan guide. Takker og pas på jer selv der ude. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ishoej 71 Skrevet 2. December, 2020 Jeg kender en del steder, hvor man kan få den oplevelse, hvis man ikke siger, at man skal have ekstra, men stadig tager underbukserne af. Så kommer hun til at arbejde for mersalg. Det har jeg i hvert fald oplevet et par gange, og det skal jeg ikke klage over PS: Hvad er fp? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buddha 539 Skrevet 2. December, 2020 Ishoej skrev, for 14 minutter siden: PS: Hvad er fp? Fuld pakke.... The whole shabang. Hide the sausage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9931 Skrevet 2. December, 2020 Nu er mit erfaringsgrundlag nok ikke det største da jeg kun har fået Thai en enkelt gang. Jeg synes dog det var henad hvad du efterspørger. https://www.eroguide.dk/forum/topic/126433-min-thai-massage-debut-på-ankhor-wellness-i-valby-dejlig-oplevelse/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Corleone 2 Skrevet 3. December, 2020 Ishoej skrev, for 20 timer siden: Jeg kender en del steder, hvor man kan få den oplevelse, hvis man ikke siger, at man skal have ekstra, men stadig tager underbukserne af. Så kommer hun til at arbejde for mersalg. Det har jeg i hvert fald oplevet et par gange, og det skal jeg ikke klage over PS: Hvad er fp? Kan du smide nogen links på steder du kender, gerne med en nips der massere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ishoej 71 Skrevet 5. December, 2020 Corleone skrev, den 3.12.2020 at 18:09: Kan du smide nogen links på steder du kender, gerne med en nips der massere Det er noget jeg gør med store mellemrum, så jeg tror de er rykket videre for længst. Men den på Sportinisvej er vist ret solidt god, omend lidt i den dyre ende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg