Hop til indhold

Recommended Posts

The_Man skrev, for 10 timer siden:

Hey derude 

Hvis nogle af jer skriver med hende her https://sugardaters.com/da/profile/GwWpyDQBo4   så er det bare spild af jeres tid for de billeder hun/han sender på mail er fra en svensk model https://www.sexkontakte.se/user_detail/1130/lina-26-linköping-sverige   

Lige så snart sb snakker om at forsætte på mail, blokere jeg dem! Det eneste de vil på mail er at få en over på en anden side!

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 13 minutter siden:

Lige så snart sb snakker om at forsætte på mail, blokere jeg dem! Det eneste de vil på mail er at få en over på en anden side!

Ja det er rigtigt og dem er der efterhånden mange af inde på SD 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, 1 time siden:

Ja det er rigtigt og dem er der efterhånden mange af inde på SD 

Et faresignal jeg har lagt mærke til. Er i profiltekst når der står noget om at de er skilt. Det har stået i 9 ud af 10 profiler der ønsker at forsætte på mail.

Men jeg har en date i aften, der måske kan sætte mit medlemskab af SD på pause :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 32 minutter siden:

Et faresignal jeg har lagt mærke til. Er i profiltekst når der står noget om at de er skilt. Det har stået i 9 ud af 10 profiler der ønsker at forsætte på mail.

Men jeg har en date i aften, der måske kan sætte mit medlemskab af SD på pause :)

Lyder spændende!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 7 timer siden:

Et faresignal jeg har lagt mærke til. Er i profiltekst når der står noget om at de er skilt. Det har stået i 9 ud af 10 profiler der ønsker at forsætte på mail.

Som denne nye profil: https://sugardaters.com/da/profile/yDW6OmrMWe

"En fraskilt kvinde på udkig efter en interessant mand. Åben for al slags korrespondance, er du velkommen til at slappe af med mig."

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 22 timer siden:

Lige så snart sb snakker om at forsætte på mail, blokere jeg dem! Det eneste de vil på mail er at få en over på en anden side!

Bare de ikke vil have os over på DEN anden side :) :)

Jeg anmelder dem allerede ved første besked, hvor mail bliver nævnt... og det er som regel allerede ved første svar. Og jeg kan se at de forsvinder ret hurtigt efter. Så SD tager det seriøst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, den 2.12.2020 at 11:27:

Lyder spændende!!

Ja, det er så ikke sket endnu, desværre. Men håber det kommer til at flasker sig så det sker i weekenden ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hibob skrev, for 12 timer siden:

Sorry to be ignorant but what is the problem with chatting on mail rather than SD site?  Thanks in advance. 

my personal experience is when their first response is to ask for your email: scam/fake

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, den 10.12.2020 at 09:20:

Er denne streng ikke efterhånden afsporet?

Måske, men flere af os har brugt tråden til at anmelde flere fakes! Det kan være at tråd starter kunne ændre overskriften til falske SB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan vi ikke lave en tråd med dem som rent faktisk er til noget, eller stopper vi aldrig med at advare, da 99% er fake og useriøse ?  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...