Dockim 35 Skrevet 1. December, 2020 Når jeg kikker Eroguide, er der mange mørke pige i Aalborgområdet, men næsten ingen i Aarhus. Er I bare heldige, eller er det FAKE altsammen?????. Er der nogen, som vil dele nogle positive oplevelser med en (ægte) mørk pige???? /D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 1. December, 2020 De er fake, i hvertfald billederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 6. December, 2020 (edited) Det er godt nok mange annoncer med mørke piger i Aalborg. Personligt har jeg opgivet at finde en der faktisk bruger billeder af sig selv i sin annonce. Det er helt grotesk nogle gange. Kan sidde og kigge annonce med en pige med kæmpe silikonebryster og ikke en dag over 30 år, når man så ankommer viser det sig, at hun ikke er en dag under 50 år og de store silikonebryster nok tættere på en skisok med en femmer i. Det er simpelthen sørgerligt. Når man så ringer lidt rundt, så bliver det også meget tydeligt, at den samme pige kan have 3 annoncer med 3 forskellige telefonnumre og 3 forskellige sæt modelbilleder af 3 forskelligt formede piger. Det er useriøst og jeg har som skrevet for længst givet op. Så desværre nej. De mørke piger i Aalborg er ikke ægte, eller som klinik... skrev i hvert fald deres billeder. Redigeret 6. December, 2020 af The Dark Knight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 918 Skrevet 6. December, 2020 Desværre er jeg helt enig med The Dark Knight. Jeg har dog ikke helt opgivet håbet. Sidste år var der en overgang nogle piger, som holdt til i en lejlighed ude i Skalborg, og det var ubetinget de flotteste mørke piger, jeg har mødt. De var i øvrigt også ganske søde og virkede ganske afklarede og velbegavede (ok; det lyder forkert, men håber, meningen er klar...). Så jeg lever i håbet. Så må man jo tage chancen ind imellem, men det ender næsten altid med, at jeg vender om i døren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 6. December, 2020 @Svendsenaalborghold mig gerne opdateret, hvis du finder en lækker mørk pige, tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg