DK fyr 34 4439 Skrevet 1. December, 2020 (edited) Mens vi venter.....afholder jeg en lille jule-konkurrence men en gave som præmie Blandt alle modtagne julehilsner jeg modtager som personlig besked herinde, trækker jeg d. 24/12 kl. 14 lod om et GRATIS besøg hos mig privat/diskret på Sydsjælland med valgfri ydelse (ud fra min menu) Gaven skal benyttes inden d. 31/3-2021 Redigeret 1. December, 2020 af DK fyr 34 Rettelse af slåfejl 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kad 355 Skrevet 1. December, 2020 Alketiders. Har været der som kunde. Bare kom ud af busken og deltag. Hans færdigheder på et lagn fejler overhovedet ikke noget . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 2. December, 2020 kad skrev, for 20 timer siden: Alketiders. Alketiders ligefrem ? Ikke sikker på du mener mågeligvis ? (kunne ikke lade være ) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 24. December, 2020 Så er den heldige vinder af min julekonkurrence udtrukket og vinderen har fået direkte besked. Præmien er et GRATIS valgfrit møde fra menu med evt. gratis ekstra service 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg