Hop til indhold

2 eller flere på arbejde af gangen

Featured Replies

Skrevet

Jeg leder efter et sted, det kan være klinik P/D hvor der er minimum 2 piger/damer til stede.

Det kan være i Vejle, Aarhus eller Silkeborg.

Jeg har søgt og ledt på AL men har svært ved at gennemskue ud fra annoncerne om der er mere end én tilstede, så derfor håber jeg på jeres erfaringer kan komme mig til gode her.

Byd ind med hvad i har, gerne med links.

På forhånd tak.

Skrevet

Godmorgen! :)

Af ren nysgerrighed, må jeg så spørge hvorfor du er interesseret i et sted hvor der er to piger på arbejde ad gangen? Er det fordi du gerne vil have en trekant? Lesbisk? eller andet :)

Skrevet
  • Author

Godmorgen Sifpigen :)

Ja det må du gerne, det drejer sig om noget så simpelt som logistik.

Vi er et par stykker som godt kan lide at tage i byen og hygge os og en af aktiviteterne på sådan en aften er massage + ekstra, og det er her den ekstra pige kommer ind for der skal jo være en til hver ;).

Skrevet

I Aarhus er der:

Gel og Yaya

Cherry og Yammi, Yammi er https://annoncelight.dk/showad/306868

Ticha og Pookky så sent som i sidste uge, men ellers bor Sandy hun 150 meter fra Ticha. 

Er par af pigerne flytter lidt rundt rundt

Skrevet
  • Author

Takker, har godt set Tischa men har ikke kunnet se at der var andre på adressen.

En ny søgning viser heller ikke en Pookky i Aarhus, har du evt et link?

Skrevet
Max Power skrev, for 2 timer siden:

Takker, har godt set Tischa men har ikke kunnet se at der var andre på adressen.

En ny søgning viser heller ikke en Pookky i Aarhus, har du evt et link?

Pookky er smuttet tilbage til Fyn.. 

Skrevet
LarsB skrev, 1 time siden:

Nej, men "snakkede" med Ticha i går og der var Pookky på Fyn, hun var her kun nogle dage

Ærgerligt de ofte roder lidt rundt med annoncerne så det er svært at finde ud af hvor de er :)

Skrevet
Grabbing skrev, for 45 minutter siden:

Ærgerligt de ofte roder lidt rundt med annoncerne så det er svært at finde ud af hvor de er :)

Ja og nogle gange ved de dårligt nok selv hvor de er :lol:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.