Hop til indhold
Torbenkåd

Salma - den bedste brasilianer i Kbh

Recommended Posts

Endelig, efter endt karantæne, kan jeg nu ytre mig igen uden at blive lagt for had for min mening om nydanskernes opførsel i det danske samfund, så vil jeg lige bidrage til at nogle befolkningsgrupper beriger landet...feks. nu dejlige Salma her.<3

Ja, Salma er rigtig dejlig.

Hvis man aldrig har haft fornøjelsen af en brasiliansk serviceminded pige,så er det bare med at komme afsted! 

Se bare disse tråde: 

Og min egen for laaaang tid siden...

Håber flere tage forbi, så Salma måske kan få flere smukke brasilianske piger til København, for byen trænger til lidt varme Sambarytmer i den kolde vintertid..

Håber jeg med tiden får givet "Græsk til hende" med en latina, men det bliver ikke med Salma for det tilbyder hun desværre ikke..

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Oh, de vigtige ting her i livet :rolleyes:

"Endelig, efter endt karantæne, kan jeg nu ytre mig igen uden at blive lagt for had for min mening om nydanskernes opførsel i det danske samfund"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige meldt mig ind i fanklubben

Hvilket smukt, imødekommende og rart væsen hun besidder. For mig var hun rigtig dygtig til at skabe en komfortabel atmosfære og jeg havde en hyggelig time på stedet.
Jeg har ikke andet end lovprisning omkring det besøg.

Ja, hun er professionel, det er jeg helt indforstået med. Jeg forventede det, men det lykkedes at skabe en ganske god oplevelse for mig. Jeg skal ikke kunne svare på hendes vegne, men jeg fik ikke indtrykket af, at det ikke var positivt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dengladekriger12

Hun er bare lækker , forstår ikke hvorfor en skrev at hun var / er for prof. Tænker at de allesammen kun arbejder her for pengene . Nem at tale med og gude smuk . Et sikkert valg for 800 penge . Go weekend . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Uerfarengut skrev, den 10.12.2020 at 18:43:

Hvordan er røven? Er den fyldig? Lille?

Hendes numse er faktisk i en særklasse for sig og tanken om at jeg ikke må straffe den holder mig vågen om natten.
Den er flot, blød og veltrænet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest jackson666
Pervy skrev, den 12/12/2020 at 17:49:

Hendes numse er faktisk i en særklasse for sig og tanken om at jeg ikke må straffe den holder mig vågen om natten.
Den er flot, blød og veltrænet. 

Pervy, kunne ikke være mere enig om hendes numse, utrolig lækker og fit

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...