SingleCPH 20 Skrevet 30. November, 2020 Jeg søger en grønlandsk pige på Sjælland - er der nogen der kan hjælpe Venligst lad drop alle fordommene og de dumme kommentarer, min efterlysning er helt oprigtig ment Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen1977 8 Skrevet 30. November, 2020 Nivi Nice fra Næstved hun er fin og med på alt pas på hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nike10 28 Skrevet 30. November, 2020 Hejsa Kan du fortælle lidt mere om Nivi Nice og evt. fortælle om oplevelser og pris ? Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SingleCPH 20 Skrevet 30. November, 2020 (edited) Jensen1977 skrev, for 16 minutter siden: Nivi Nice fra Næstved hun er fin og med på alt pas på hende Mange tak - Jeg har fundet hende Jeg lover at passe godt på hende Redigeret 30. November, 2020 af SingleCPH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen1977 8 Skrevet 30. November, 2020 Det er lidt tid siden jeg var der nede men mener at hun tager 1000 for 1/2 1500 for 1 time så må du bruge hende i alle huller hun snakker rigtig meget men helt klart et besøg værd 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SingleCPH 20 Skrevet 30. November, 2020 Jensen1977 skrev, for 8 minutter siden: Det er lidt tid siden jeg var der nede men mener at hun tager 1000 for 1/2 1500 for 1 time så må du bruge hende i alle huller hun snakker rigtig meget men helt klart et besøg værd Hvordan kom du i kontakt med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DaKaiser 8 Skrevet 30. November, 2020 SingleCPH skrev, for 57 minutter siden: Mange tak - Jeg har fundet hende Jeg lover at passe godt på hende Har du tilfældigvis et link til hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest torpedoen Skrevet 30. November, 2020 Jensen1977 skrev, 1 time siden: Nivi Nice fra Næstved hun er fin og med på alt pas på hende Har hun en annonce? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen 196 Skrevet 30. November, 2020 Jeg fandt engang en på annoncelight.dk, men kan ikke finde hendes annonce. Hun skriver ikke noget med Grønland i annoncen, så det er svært at søge efter hende dér. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1020 Skrevet 30. November, 2020 Jensen1977 skrev, for 4 timer siden: Det er lidt tid siden jeg var der nede men mener at hun tager 1000 for 1/2 1500 for 1 time så må du bruge hende i alle huller hun snakker rigtig meget men helt klart et besøg værd Link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen1977 8 Skrevet 1. December, 2020 Nej ik et link men hun er en. Gang imellem på annoncelight i weekenderne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest torpedoen Skrevet 1. December, 2020 Jensen1977 skrev, for 13 timer siden: Nej ik et link men hun er en. Gang imellem på annoncelight i weekenderne Tak for svaret. Noget bestemt man skal se/søge efter for at spotte hendes annonce? Står der grønland i den? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweex2 973 Skrevet 1. December, 2020 torpedoen skrev, 1 time siden: Tak for svaret. Noget bestemt man skal se/søge efter for at spotte hendes annonce? Står der grønland i den? Prøv dog at læse tråden igennem, inden du stiller dit spørgsmål. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nike10 28 Skrevet 3. December, 2020 Så er der håb. Grønlænder pigen Nivi er på i dag i Næstved. Hun har annonce under sydsjl. Håber i vil skrive om oplevelsen hvis i besøger hende SF God tur Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 4. December, 2020 Jensen1977 skrev, den 30.11.2020 at 16:56: Det er lidt tid siden jeg var der nede men mener at hun tager 1000 for 1/2 1500 for 1 time så må du bruge hende i alle huller hun snakker rigtig meget men helt klart et besøg værd Hvordan var hendes bryster? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 7. December, 2020 Link til Nivis annonce Hej skal vi lege? ;)..-jeg har lyst i Næstved - Annoncelight https://annoncelight.dk/showad/306831 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest CphGuy Skrevet 7. December, 2020 Mr. Bean skrev, for 4 timer siden: Link til Nivis annonce Hej skal vi lege? ;)..-jeg har lyst i Næstved - Annoncelight https://annoncelight.dk/showad/306831 "Du får det hele med" vil det sige det er bare-back? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bogummisko 34 Skrevet 1. Januar, 2021 er det uden gummi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg