Hop til indhold
cassanova

Hvem er fra ESBJERG?

Recommended Posts

Jeg er selv fra Esbjerg. HvIs du også er fra Esbjerg og omegn og er aktiv her på sitet så skriv et par ord. Det kunne være fedt med en lokal gruppe som aktivt skriver anmeldelser , hvilke GP’ere er det værd at besøge og hvem kan ikke anbefales m.v. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer tit i byen så er bestemt interesseret i hvad der sker. Tidligere var jeg mere fokuseret på Kolding - men det er ligesom at der langt færre i byen især efter at stedet med danske piger er lukket :-(. I Esbjerg virker det om der er mange udenlandske piger på gennemfart. Der er det svært at gennemskue hvem er ægte og ikke snyder med billederne. Jeg har besøgt Nanna i Glejbjerg og det er et fint diskret sted. Og en rigtig god oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er rigtigt der er stort gennemtræk af GP ‘ ere i byen. Jeg ved ikke om det altid har været sådan, da jeg kun har været aktiv siden April. Kvaliteten er meget svingende . Jeg kan varmt anbefale Angela som lige nu er på besøg ved Korskroen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Men fedt at tråden er startet. Altid rart med lokale til at råde og fraråde. Nogle gange har man måske brug for en til hjælp i fx 3 kant :)

Har kontakt med en 100 % dansk og privat. Når vi får snakket nærmere om ønsker osv, giver jeg lige besked ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 2 timer siden:

Men fedt at tråden er startet. Altid rart med lokale til at råde og fraråde. Nogle gange har man måske brug for en til hjælp i fx 3 kant :)

Har kontakt med en 100 % dansk og privat. Når vi får snakket nærmere om ønsker osv, giver jeg lige besked ;)

Er frisk :P og ofte i Esbjerg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 3 timer siden:

Men fedt at tråden er startet. Altid rart med lokale til at råde og fraråde. Nogle gange har man måske brug for en til hjælp i fx 3 kant :)

Har kontakt med en 100 % dansk og privat. Når vi får snakket nærmere om ønsker osv, giver jeg lige besked ;)

Vi skal også snart have kikket på hende jeg snakkede om pophair B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lucasberggreen skrev, den 12.12.2020 at 22:36:

Hej Esbjerg

Jeg har besøgt Moon i Tarp et par gange.

http://www.moonwellnessmassage.dk/

Jeg er i tvivl om, hvor langt de er klar til at gå? 

Jeg har fået et b2b af ejeren selv, men er der flere der giver det i huset og kan man få mere?

Lucas

De fleste af pigerne hos Moon giver kun HJ - dog oveni virkelig god massage.

Mutti selv og én af pigerne (husker ikke navnet) giver B2B, men heller ikke mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa,

Er selv fra Esbjerg, og fik min første massagetur med udvidelse hos Asian Body Care, så er blevet lidt interesseret i om der er nogen af jer der har erfaring/kendskab til hvad det ellers er til at få udover hj ? og er det fast pris på massage med udvidelse ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lille_Olfert skrev, for 26 minutter siden:

Hejsa,

Er selv fra Esbjerg, og fik min første massagetur med udvidelse hos Asian Body Care, så er blevet lidt interesseret i om der er nogen af jer der har erfaring/kendskab til hvad det ellers er til at få udover hj ? og er det fast pris på massage med udvidelse ?

Hos Asian Bodycare kan du få HJ topløs og med lov til at røre. Jeg ved ikke om det er fast pris.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, for 6 timer siden:

De fleste af pigerne hos Moon giver kun HJ - dog oveni virkelig god massage.

Mutti selv og én af pigerne (husker ikke navnet) giver B2B, men heller ikke mere.

Mutti giver fint B2B :-) . Hvordan er hende den anden? Ved du hvad det koster?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er slank og smuk, 800 for en time inkl. BtB. Men massagen er slet ikke af samme kvalitet som hos de andre piger, kun pirring...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...