Goodmann 62 Skrevet 29. November, 2020 Jeg har en aftale med min faste GP om at vi gerne sammen vil prøve at lave en trekant med ægte lesbisk hos en anden GP. Jeg har spurgt min GP om hvem hun kan anbefale, men det viser sig at de to piger hun anbefaler, ikke længere er i danmark. Så jeg efterlyser en GP (hovedstaden) som tager imod et par for ægte lesbisk, med mig som legekammerat. Er der nogen som har erfaringer eller kan anbefale en GP til dette? Hvis du er en GP som gerne vil være med til dette høre jeg meget gerne om det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 567 Skrevet 29. November, 2020 Jeg kunne godt være frisk, eller kender nogen som kunne være Skriv en privat besked, hvis det kunne have interesse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goodmann 62 Skrevet 29. November, 2020 Privat besked er afsendt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 29. November, 2020 Jeg er også på. I skriver bare pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg