Guest Nemtøs Skrevet 28. November, 2020 Blev kontaktet af en mand i dag, som gerne ville bruge mig som tøs. Fedt tænkte jeg og var allerede begyndt at glæde mig. Jeg spurgte ham om vi havde mødt hinanden, hvilket han bekræftede at vi havde gjort for et stykke tid siden på Djursland. Jeg bad ham om at hjælpe mig lidt på vej, hvortil han svarede at vi havde mødt hinanden ved Øer. Skrev tilbage at det måtte være en anden. Hvortil han bekræftede at vi ikke havde mødt hinanden men han havde penge på lommen. Jeg takkede pænt nej tak, hvortil han svarede at han også var en for stor mundfuld for mig, hvilket jeg kun give ham ret i, når han starter med at lyve Wtf - Hvorfor behovet for at skrive at man har mødtes, når det er løgn. Regner mænd med at vi ikke kan huske hvem vi har knaldet med og hvor? Eller mon de/I forventer vi er ligeglade bare fordi der er mønter i udsigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9932 Skrevet 28. November, 2020 Jeg synes du før har beskrevet dig selv som ukompliceret (ellers husker jeg forkert, er sket før). Han regner med at der er et spil der skal spilles, og han spiller det forkert. Det sker, kvinders spil er svære for os mænd. Det kan du sige generelt om os, men vi kan altså godt ret detaljeret huske hvem vi har knaldet med, og forventer da (ud af ren forfængelighed) at i også husker os. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. November, 2020 Lauersen skrev, for 3 minutter siden: Jeg synes du før har beskrevet dig selv som ukompliceret (ellers husker jeg forkert, er sket før). Han regner med at der er et spil der skal spilles, og han spiller det forkert. Det sker, kvinders spil er svære for os mænd. Det kan du sige generelt om os, men vi kan altså godt ret detaljeret huske hvem vi har knaldet med, og forventer da (ud af ren forfængelighed) at i også husker os. Forstår ikke hvad du mener, jeg spørger om han og jeg har mødt hinanden før, og han forsøger at bilde mig ind at det har vi. Jeg vil nok ikke betegne mig selv som ukompliceret inden en aftale er landet, medmindre du har skrevet det i ironi Jeg vil påstå at du kan huske alle dem jeg har haft sex med, med undtagelse af et par stykker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14132 Skrevet 28. November, 2020 (edited) Nemtøs skrev, for 8 minutter siden: Jeg vil påstå at du kan huske alle dem jeg har haft sex med, med undtagelse af et par stykker. Det må være hårdt, sådan at følge med i dit sexliv - men dejligt sådan at have andre til at holde styr på knalderiet Redigeret 28. November, 2020 af Jernsvinet 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9932 Skrevet 28. November, 2020 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Forstår ikke hvad du mener, jeg spørger om han og jeg har mødt hinanden før, og han forsøger at bilde mig ind at det har vi. Jeg vil nok ikke betegne mig selv som ukompliceret inden en aftale er landet, medmindre du har skrevet det i ironi Jeg vil påstå at du kan huske alle dem jeg har haft sex med, med undtagelse af et par stykker. Jeg tolker det sådan at han tror det er et spil der skal spilles hvor han kan vinde eller tabe ved at forsøge at bluffe. Hvis det lykkes ender han sammen med dig. Jeg mente bare det var dig der havde beskrevet dig selv sådan, men jeg kan huske forkert. Jeg har ikke den fjerneste ide om hvem du har haft sex med, pånær de få der har lavet anmeldelser her på siten (+ et par der er nævnt i andre sammenhænge). Jeg tænker der må være en del flere. For mit eget vedkommende husker jeg tydeligt hver og en. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 734 Skrevet 28. November, 2020 Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Wtf - Hvorfor behovet for at skrive at man har mødtes, når det er løgn. Regner mænd med at vi ikke kan huske hvem vi har knaldet med og hvor? Eller mon de/I forventer vi er ligeglade bare fordi der er mønter i udsigt. Kære Nemtøs Jeg forstår din frustration. Det er dårlig opførsel som din "kunde" udviser. Jeg kan ikke se, at der er grund til historier om tidligere møder, som er ikke eksisterende. For mig er ærlighed væsentligt. Man skal ikke finde på historier for at være smart. Jeg beundrer at du kan huske, mange af den du har haft sex med. Det er god omsorg over for dine kunder. Jeg kan bestemt ikke huske alle de kvinder jeg har knaldet, men der er bestemte som har giver et varigt indtryk, godt eller dårligt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 28. November, 2020 (edited) Jeg tror han var bekymret for at få den der “Jeg tager ikke nye ind”, så han tog chancen og skrev at han havde mødt dig før og satsede på, at du ikke helt havde styr på hvem og hvor mange du har mødt til uforpligtende sex. Vil give @Lauersenret og tænker også, at personen har bluffet og tænkt det som et spil. Det gør ham hverken til et dårlig menneske eller en der generelt ikke respekter GP’er. Bevæger vi os væk fra købesex, så er der rigtig mange piger der har haft sex med en “jægerpilot”. Det er også en spil, hvor nogle bliver lidt kreative i jagten på trofæet. Det går begge veje! Men jeg kan garantere dig, at ikke alle GP’er kan huske hvem de har haft sex med og heller ikke hvor. Redigeret 28. November, 2020 af The Dark Knight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. November, 2020 The Dark Knight skrev, for 22 minutter siden: Jeg tror han var bekymret for at få den der “Jeg tager ikke nye ind”, så han tog chancen og skrev at han havde mødt dig før og satsede på, at du ikke helt havde styr på hvem og hvor mange du har mødt til uforpligtende sex. Vil give @Lauersenret og tænker også, at personen har bluffet og tænkt det som et spil. Det gør ham hverken til et dårlig menneske eller en der generelt ikke respekter GP’er. Bevæger vi os væk fra købesex, så er der rigtig mange piger der har haft sex med en “jægerpilot”. Det er også en spil, hvor nogle bliver lidt kreative i jagten på trofæet. Det går begge veje! Men jeg kan garantere dig, at ikke alle GP’er kan huske hvem de har haft sex med og heller ikke hvor. Ærgerligt at han forsøgte at bluffe, idet han lød fræk og må indrømme at jeg er ved at være sulten Jægerpilot, den titel har nu aldrig fanget mig. Men derimod fantasien om sex med en uniformeret politimand, der både har knebel og håndjern eller lægen der skal foretage en gynækologisk undersøgelse. Men det er ny altid personen og ikke en titel der tænder mig. Elementer som er unødvendige at lyve om, skal bare undgåes ift mig. Jeg har fuld forståelse for at opgiver et andet navn, eller lader være med at sige sit navn. Men synes han havde en "sjov" tilgang til mig, han skulle have fristet mig seksuelt frem for at skrive at han havde penge i lommen ( det forventer jeg da han har når han tager kontakt til en gp). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 28. November, 2020 Nemtøs skrev, for 7 minutter siden: Ærgerligt at han forsøgte at bluffe, idet han lød fræk og må indrømme at jeg er ved at være sulten Vil der gå noget af dig ved at give ham en chance til så? Lad nu være med at låse dig fast i principper og skriv da til ham, hvis du synes han lyder fræk og du vil jo egentlig gerne vil dyrke sex med ham. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. November, 2020 (edited) The Dark Knight skrev, for 18 minutter siden: Vil der gå noget af dig ved at give ham en chance til så? Lad nu være med at låse dig fast i principper og skriv da til ham, hvis du synes han lyder fræk og du vil jo egentlig gerne vil dyrke sex med ham. Det kan/vil jeg ikke. Da jeg lige netop er låst fast i mine egne normer/principper. Når han lyver om at have mødt mig, hvad mere lyver han så om (jeg kan ikke regne med at han kan stå indenfor det han siger/skriver), hvilket gør mig utryg ift ham. Jeg kan sagtens vente til der dukker en ny mulighed op for en fræk oplevelse. Redigeret 28. November, 2020 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hev 140 Skrevet 28. November, 2020 Hvad er en jægerpilot?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. November, 2020 (edited) hev skrev, for 19 minutter siden: Hvad er en jægerpilot?? Tror de fleste er i stand til at læse hvad der menes på trods af ombytning af et a til et æ. Skulle du stadig være i tvivl, så kan Google anvendes med stor succes Redigeret 28. November, 2020 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naturligebrysterfan 112 Skrevet 28. November, 2020 Øv. Godt at høre du ikke går på kompromis, selv om "second chance" umiddelbart i nogles ører nok kan lyde som en bette ting at gøre. Dermed har du måske også fået lidt hårdere hud og et lidt mere fintmasket filter. Kunne dog være interessant at høre, hvorfor han valgte, VALGTE, at lyve, da han jo må vide, at han ikke havde mødt dig.... Må sige, jeg slet ikke kan følge tankegangen om at en løgn skulle være en del af et spil (i sammenhæng med at du er "tøs") og at "jeg har penge på lommen" giver adgangsbillet som var det "jeg skal købe hash" eller "ombord i den flyvende gondol i tivoli". Nemtøs skrev, for 11 timer siden: Hvorfor behovet for at skrive at man har mødtes, når det er løgn. Regner mænd med at vi ikke kan huske hvem vi har knaldet med og hvor? Eller mon de/I forventer vi er ligeglade bare fordi der er mønter i udsigt. - Pas til løgnen - Tja, måske nogle/en del: tror dog (gisner) at mange GLÆDESpiger kan huske og/eller ret hurtigt via navn, retorik, stavefejl, forslag, prutten om prisen, dialekt (i telefonen) osv hurtigt kan pejle sig ind på og huske, hvem det var og er selv ud af 428 besøg de sidste 5 år. - ja, tror faktisk et lille flertal regner med, at GLÆDESpiger er så pressede med behov for mønter, at de nærmest sidder og håber, at telefonen ringer og er helt ok med at blive pruttet om, som var de et flettet kurv eller bordløber på et marked i Marokko. Lidt sådan ala "du er bare et vådt hul" og "jeg som kunde er nærmest til for dig". Det synes jeg faktisk mange annoncer (der MÅ være en årsag til, at man ser så mange billige annoncer) beviser ligesom mange kommentarer i tråde dagligt underbygger (hvad er vigtigt for Jer som kunder: pris svarede flere forleden) og (400,-, så kan jeg bare tage bind for øjnene, hvis hun er fed/klam) og (1200,- for en halv time eller 2000,- for en time er sgu lige dyrt nok). Gisner heller ikke, at han automatisk er et dårligt menneske, der ikke pr automatik respekterer GLÆDESPiger. Det er dog interessant, hvorfor han løj og logisk set, lugter det måske lidt som en, der tidligere er afvist medmindre Den Mørke Jægers gisning om at han som mange mænd nok er lidt små-bange for dig Iøvrigt er det både dine (læber) principper og hjerne, der gør dig (skræmmende) fræk. Held og lykke med at finde Jægerpeloten eller Kneple-manden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. November, 2020 Tak Jeg kan godt lide legen med at jeg er en brugsgenstand, et vådt liderligt luderhul - meeen det forudsætter at manden har respekt for mig som person og der er tillid. På samme måde bliver man ikke i min optik dominerende fordi man tager en lædervest på/lårlange luderstøvler og svinger med en pisk. Det kræver meget mere. At være "bange" for mig er ikke en god start. Jeg har mødt flere som har været overrasket over hvor sød jeg er irl. Synes nu også jeg er sød herinde. Noget af det du ikke har set/mærket er dels mine øjne, tilstedeværelse og ikke mindst liderlighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naturligebrysterfan 112 Skrevet 28. November, 2020 (edited) Nemtøs skrev, for 33 minutter siden: respekt for mig som person og der er tillid Og mon ikke en del (begge veje) mener respekt kommer ved ikke at prutte, true, lyve og tillid - netop ved ikke at dis-respektere - skaber tryghed til (netop) at kunne udvide rammerne i mødet, så man kan være en tøs eller tøz, uanset hvordan vi så staver det. Nej, bange eller "bange" er ikke en god start, hvorfor skriveriet og den indledende kontakt nok er ret vigtig (læs; respekt, tillid, tryghed, der vel er 3 følgesvende, der tit rejser hånd i hånd). Kan da læse, at en af de ting på mandlige kunders Top 3 over krav til GP´er vist er: rigtige fotos/sandfærdig beskrivelse, hvilket må kunne tolkes baglæns som at de selv ønsker tryghed, tillid, respekt. Jojo, du er da forholdsvis sød. Herinde. Sikkert sødere i virkeligheden. Derfor kan din hjerne og principper både være tiltrækkende og lokkende og frække og skræmmende. "At være til stede" er som stemmen flere ting, jeg synes, man taler alt for lidt om ift hvad der er sexet, smukt, frækt, attraktivt, da det nok tit drukner i de straks synlige attributter som babs & nutte, sixpacken eller snablen og den store booty (eller lille). Hvis han virkelig ville, ærgrer han sig nok grøn og gul nu, imens vi andre kan tage ved lære. Og på en grinesmiley fra Sweetmand og Rødovre. Redigeret 28. November, 2020 af Naturligebrysterfan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 28. November, 2020 (edited) @Nemtøs Redigeret 28. November, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 28. November, 2020 Lady C skrev, for 33 minutter siden: For det er jo ikke så meget løgnen som det er det den signalerer : nemlig at han egentlig er pisse ligeglad med dig som menneske og ikke regner dog for en der kan huske eller lægge to og to sammen. Ja for satan da, men lad os da ikke stoppe der. Manden er jo komplet bindegal. Han er garanteret også et klamt svin, eller noget. Måske skulle du også lige klappe hesten en gang imellem, og lade være med at konkludere alt muligt du jo egenligt ikke ved en skid om. Nu konkluderer jeg noget jeg ikke ved en skid om. DU er en kæmpe ....... ja, gæt selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 28. November, 2020 (edited) The Dark Knight skrev, for 35 minutter siden: Ja for satan da, men lad os da ikke stoppe der. Manden er jo komplet bindegal. Han er garanteret også et klamt svin, eller noget. Måske skulle du også lige klappe hesten en gang imellem, og lade være med at konkludere alt muligt du jo egenligt ikke ved en skid om. Nu konkluderer jeg noget jeg ikke ved en skid om. DU er en kæmpe ....... ja, gæt selv. Hold da op. Hvor kom det nu fra? Sikke et raseri. Jeg skrev nu bare kommentaren for at give @nemtøs ret i at det var dispektfuldt at lyve om at have mødt hende. Men jeg slettede kommentaren inden du nåede at citere det så du har været meget hurtig. Jeg slettede den fordi jeg egentlig ikke gider i en længere dialog omkring det her emne for så meget interesserer det mig trods alt ikke. Men på de 15 minutter indlægget var offentligt havde du så nået at læse det og hidse dig op. Det er lidt som om du føler dig personligt ramt hver gang jeg skriver noget? Lad være med det. Jeg tænker ikke dårligt om dig for jeg kender dig overhovedet ikke og du kender overhovedet ikke mig. Jeg giver mine meninger til kende og jeg tænker vitterligt ikke på nogle specifikt når jeg skriver mine indlæg. Så der er ingen grund til at tage det personligt. Jeg har virkelig ikke skænket dig en eneste tanke da jeg skrev mit indlæg her Sender dig - trods dit had og din harme - gode energier i din retning. Dette bliver min sidste kommentar her. Undskyld @Nemtøs for afsporingen. Hav en dejlig weekend Redigeret 28. November, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 949 Skrevet 28. November, 2020 (edited) Nemtøs skrev, for 5 timer siden: Tror de fleste er i stand til at læse hvad der menes på trods af ombytning af et a til et æ. Skulle du stadig være i tvivl, så kan Google anvendes med stor succes Jeg er ret optaget af sprog så tillad mig et lille pip omkring denne forvikling. Det er vist ikke uden betydning om man vil foregive at være jægersoldat eller jagerpilot. Det sidste er vel blot lidt eksotisk og raffineret hvorimod en jægersoldat signalerer styrke, udholdenhed og en god portion mandlig urkraft. En der er i stand til at gå meget længere end de fleste andre mænd. Men hold fast i dine principper angående ærlighed @nemtøs - det tror jeg du har al mulig grund til når du er sådan en kvinde, der inviterer til lege udover de normale grænser. Redigeret 28. November, 2020 af Hedonis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 28. November, 2020 Jeg vil ikke blande mig i om nogen lyver om hvad og hvorfor, det fnidder over lader jeg til andre, men jeg vil gerne komme med nogle bemærkninger om GP hukommelse. For et års tid siden besøgte jeg en GP som jeg tre år tidligere havde besøgt på en anden adresse, jeg spurgte hende om hun kunne huske mig, det kunne hun godt. Jeg har også besøgt andre med få måneders mellemrum og så spørger de, har du været her før. Jeg ville nok heller ikke kunne genkende alle dem jeg har mødt for flere år siden, de kan være blevet rødhåret og taget 20 kilo på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 28. November, 2020 Lady C skrev, 1 time siden: Det er lidt som om du føler dig personligt ramt hver gang jeg skriver noget? Lad være med det. Jeg tænker ikke dårligt om dig for jeg kender dig overhovedet ikke og du kender overhovedet ikke mig. Jeg føler mig ikke personligt ramt, men det irriterer mig, at du er så hurtig til at konkludere negativt om andre mennesker, som du intet ved om. Det eneste manden har gjort er at skrive, at han har mødt Nemtøs tidligere og så konkluderer du, at han er ligeglad med Nemtøs som menneske, men det behøves han da på ingen måde at være. Stop nu venligts med at gøres os kunder til nogle dumme personer, der ikke respektere jer og ikke vil jer noget godt! Jeg skriver heller ikke mere og ignorerer blot alt fra dig fremover. Fortsat god weekend! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. November, 2020 Hedonis skrev, 1 time siden: Jeg er ret optaget af sprog så tillad mig et lille pip omkring denne forvikling. Det er vist ikke uden betydning om man vil foregive at være jægersoldat eller jagerpilot. Det sidste er vel blot lidt eksotisk og raffineret hvorimod en jægersoldat signalerer styrke, udholdenhed og en god portion mandlig urkraft. En der er i stand til at gå meget længere end de fleste andre mænd. Men hold fast i dine principper angående ærlighed @nemtøs - det tror jeg du har al mulig grund til når du er sådan en kvinde, der inviterer til lege udover de normale grænser. Tak @Hedonis - ja jeg holder fast i mine principper og førstehåndsindtryk, lige netop for at kunne passe på mig selv, selv i de mere frække og forbudte lege. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. November, 2020 Lige for at opsummere mit eget menneskesyn. Jeg tænker ikke at manden er dårlig, ligeglad med andre mennesker osv. Jeg vil bare gerne kunne stole/regne med en person, særligt når det er leg med mig som tøs (dominans). Men generelt ønsker jeg også at jeg tryg når jeg leger med andre. Det betyder ikke at jeg synes alle andre er idioter/psykopater. Men fordi jeg er gp, behøver jeg ikke at være uintelligent eller ligegyldig med mig selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9525 Skrevet 28. November, 2020 Jeg synes essensen i denne tråd er, at man skal lytte til sin intuition. Jeg kan så også læse mig frem til, at det faktisk er svært at sætte ord på sin intuition, uden at man næsten pr. automatik komme til at træde nogen over tæerne. At man lytter til sin intuition og derved fravælger en del, er på ingen måde det samme som at sige, at de fravalgte er dårlige mennesker - Man kender dem jo reelt ikke, og mange er sikkert i helt andre situationer nogle skønne mennesker. Både kvinderne og mændene i branchen er sårbare, og ingen ønsker og at havde i kedelige situationer, eller bare situationer hvor et besøg ikke var nogen succes - Jeg har dyb respekt for dem der ikke gør noget hvor de ikke føler sig tryg 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 29. November, 2020 (edited) Nemtøs skrev, den 28-11-2020 at 01:06: Wtf - Hvorfor behovet for at skrive at man har mødtes, når det er løgn. Regner mænd med at vi ikke kan huske hvem vi har knaldet med og hvor? Eller mon de/I forventer vi er ligeglade bare fordi der er mønter i udsigt. det er da en generalisering der vil noget, ved brugen af betegnelsen vi....noget du ved noget om ????, eller er det betragtninger fra de varme lande, hvor fantasien stikker af. Redigeret 29. November, 2020 af Røvslikker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg