biker 283 Skrevet 27. November, 2020 Danske Sara https://annoncelight.dk/showad/302161 Har nu besøgt Danske Sara 3 gange indenfor de sidste 2 måneder og vil nu dele min oplevelse med jer, da oplevelsen har været lige god alle gange, hvilket for mig betyder hendes niveau i at servicere er helt stabilt og dermed ikke bare ramt hende på en god dag. Sara modtager en med det skönneste smil og hun var første gang rigtig sexet klædt i lædernederdel, stram top og lange læderstøvler, de næste 2 gange var hun nøgen ved min ankomst hvilket var på min opfordring. Stedet fremtræder virkelig rent og pænt, dejlig stor og meget komfortabel seng, kæder og en hel del udstyr, hvor det vigtigste er sara selv. Sara har impati, hun er venlig, nærværende og får hun en til at føle dig i centrum - så oplevelserne har været helt super. Sara har et menukort - som spænder fra det engleblide og kæresteoplevelse til det både hårde og kinky og i nogles øjne møj perverse sex. De slibrige detaljer vil jeg ikke beskrive her, men blot sige hun er hele oplevelsen værd og kan på det varmeste anbefale hende uanset om du er ung og smuk eller en halvgammel overvægtig fyr som mig. - Sara skal simpelthen opleves. Jeg kører temmelig langt - så alle mine sessions var på 2 timer, som fløj afsted. Man fornemmer Sara vil sex og nyder sex og man glemmer helt det er en GP mod betaling - så hun får hermed mine varmeste anbefalinger. HUSK at behandle andre med ligeså stor respekt som du selv vil behandles. Fortsat god weekend hilsen biker 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Sørensen 15 Skrevet 28. November, 2020 Ved du noget om hendes priser for alt det hun tilbyder og alder? Tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 283 Skrevet 28. November, 2020 Kim Sørensen skrev, for 11 timer siden: Ved du noget om hendes priser for alt det hun tilbyder og alder? Tak. skriv til hende så får du prisen helt eksakt på det du ønsker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Sørensen 15 Skrevet 29. November, 2020 Tak. Vil jeg prøve. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest smukke Sara Skrevet 29. November, 2020 Tak søde biker Er glad for dine besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 283 Skrevet 29. November, 2020 smukke Sara skrev, for 1 time siden: Tak søde biker Er glad for dine besøg selvtak smukke... glæder mig allerede til lige om snart igen.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest smukke Sara Skrevet 1. December, 2020 biker skrev, den 29.11.2020 at 16:27: selvtak smukke... glæder mig allerede til lige om snart igen.... Det er du ikke ene om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 4. December, 2020 Kim Sørensen skrev, den 28.11.2020 at 02:12: Ved du noget om hendes priser for alt det hun tilbyder og alder? Tak. mener det er 1000 for 30 min hun har masser af tid både før og efter selve sex oplevelsen syntes jeg har besøgt hende i Arde nnogle gange nem at tale emd om sine fantasier m,m, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 4. December, 2020 smukke Sara skrev, den 2.12.2020 at 00:42: Det er du ikke ene om Du er en lækker kvinde du ved hvad du har med at gøre og indlever dig i det det tror dine orgasmer er ægte ikke du er tidl. sygeplejeske hihi vi l snart besøge dig igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 283 Skrevet 4. December, 2020 grå skrev, 1 time siden: mener det er 1000 for 30 min hun har masser af tid både før og efter selve sex oplevelsen syntes jeg har besøgt hende i Arde nnogle gange nem at tale emd om sine fantasier m,m, I stedet for at gætte skal han da bare skrive / ringe til Sara...hun oplyser det gerne.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 283 Skrevet 4. December, 2020 grå skrev, 1 time siden: Du er en lækker kvinde du ved hvad du har med at gøre og indlever dig i det det tror dine orgasmer er ægte ikke du er tidl. sygeplejeske hihi vi l snart besøge dig igen Ja hun er tæskelækker og helt naturlig og alt sidder som det skal.... men er det ikke ligegyldigt med hendes erhverv ? Lidt indiskret eller er det bare mig der værner for meget om diskretion... synes selv hun skal fortælle noget sådant... det bør vi ikke dele her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 4. December, 2020 biker skrev, for 20 minutter siden: Ja hun er tæskelækker og helt naturlig og alt sidder som det skal.... men er det ikke ligegyldigt med hendes erhverv ? Lidt indiskret eller er det bare mig der værner for meget om diskretion... synes selv hun skal fortælle noget sådant... det bør vi ikke dele her. Du biker kan vel være ligeglad tror hun må have erfaring i det da hun ved så meget om ens anotomi med det hun gør ved mig der er for øvrigt mange mænd der har en fantasi om Sygeplejesker måske ikke dig jeg har da ihvertfald haft mange oplevelser med dem i den branche god wekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 4. December, 2020 Kim Sørensen skrev, den 28.11.2020 at 02:12: Ved du noget om hendes priser for alt det hun tilbyder og alder? Tak. ja 500 kr for 30 min Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 283 Skrevet 4. December, 2020 grå skrev, 1 time siden: Du biker kan vel være ligeglad tror hun må have erfaring i det da hun ved så meget om ens anotomi med det hun gør ved mig der er for øvrigt mange mænd der har en fantasi om Sygeplejesker måske ikke dig jeg har da ihvertfald haft mange oplevelser med dem i den branche god wekend absolut... det blander jeg mig heller ikke i --- siger bare det er indiskret at fortælle her hvad hendes erhverv er.. det er da noget hun bør fortælle og ikke vi andre. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 4. December, 2020 biker skrev, for 1 time siden: absolut... det blander jeg mig heller ikke i --- siger bare det er indiskret at fortælle her hvad hendes erhverv er.. det er da noget hun bør fortælle og ikke vi andre. Nej er ikke enig i det du er jo biker og jeg en gl mand sygeplejesker er der jo rigtig mange af her i landet og jeg er en der elsker dem god wekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 283 Skrevet 6. December, 2020 grå skrev, den 4.12.2020 at 17:41: Nej er ikke enig i det du er jo biker og jeg en gl mand sygeplejesker er der jo rigtig mange af her i landet og jeg er en der elsker dem god wekend det eneste vi to så kan blive enige om vi er uenige i definitionen på diskretion... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest smukke Sara Skrevet 8. December, 2020 Tak for pæne ord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest smukke Sara Skrevet 8. December, 2020 By the way - jeg ejer ikke evnen til at fake. Desuden ville jeg ikke gøre det om jeg kunne. Jeg er for glad for sex til, at jeg ønsker at ødelægge det ved at være falsk. Når jeg kommer, så kommer jeg! Og du er ikke i tvivl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest smukke Sara Skrevet 9. December, 2020 grå skrev, den 4.12.2020 at 13:11: Du er en lækker kvinde du ved hvad du har med at gøre og indlever dig i det det tror dine orgasmer er ægte ikke du er tidl. sygeplejeske hihi vi l snart besøge dig igen Tak for pæne ord Det er ikke lige sygeplejerske, jeg er. Såfremt jeg deler min officielle profession med mine gæster, gør jeg det i fortrolighed. Det tager jeg som en selvfølge idet jeg også værner om mine gæsters anonymitet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg