warmgun 4169 Skrevet 27. November, 2020 I en tråd spørger Underdog, om det virkelig er så dyrt, at annoncere, at det er bedre at stå på en kold gade. For ikke at afspore den tråd, starter jeg denne. På EB koster en ganske lille annonce næsten 300 kr om dagen. Det kan hurtigt løbe op. Her på Eroguide kan man have en gratis annonce, men så er der begrænsninger. Det samme gælder på AL, hvor VIP-annoncerne koster, men også giver flere muligheder end de gratis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1634 Skrevet 27. November, 2020 The advertisements are a product that we need to advertise our services. Of course, this "product" is not free and costs money. It goes without saying that VIP ads on all common sites are more expensive than regular ads. But every girl has her own concept and decides for herself which ad she wants to place, which ad and on which platform is the most promising for your concept.Hence the advertising costs are also individual. Here on EG only the forum profiles are free, the girls' VIP ads are chargeable and if you want to appear on the front page, you pay an additional amount for each day. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 27. November, 2020 Annoncelight har meget rimelige priser. Jeg tror ikke prisen er årsagen til at kvinder på gaden fravælger det. Måske vil de ikke risikere at blive afsløret af familien pga billeder på en annonce? Måske kan de bedst lide, at det bare er et hurtigt knald på bagsædet? Måske tænder de på at stå til rådighed på den måde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rødovre Skrevet 27. November, 2020 Christina ssbbw skrev, for 40 minutter siden: Annoncelight har meget rimelige priser. Jeg tror ikke prisen er årsagen til at kvinder på gaden fravælger det. Måske vil de ikke risikere at blive afsløret af familien pga billeder på en annonce? Måske kan de bedst lide, at det bare er et hurtigt knald på bagsædet? Måske tænder de på at stå til rådighed på den måde? Christina ssbbw skrev, for 41 minutter siden: Annoncelight har meget rimelige priser. Jeg tror ikke prisen er årsagen til at kvinder på gaden fravælger det. Måske vil de ikke risikere at blive afsløret af familien pga billeder på en annonce? Måske kan de bedst lide, at det bare er et hurtigt knald på bagsædet? Måske tænder de på at stå til rådighed på den måde? Hvem har snakket om kvinder på gaden, forstår ikke hvad du mener ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4169 Skrevet 27. November, 2020 Rødovre skrev, for 6 minutter siden: Hvem har snakket om kvinder på gaden, forstår ikke hvad du mener ? Prøv at læse min trådstarter øverst! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg