Hop til indhold
Listelømmel

Hjælp søges - Ønsker IKKE hemmeligt tlf.nr.

Recommended Posts

Kære brugere af sitet her - 

Håber nogen kan hjælpe her. Ud af Min selvvalgte Corona pause, den er nødt til snart at få en ende ...

Da jeg lever i et fast ( men sexløst forhold, grundet sygdom hos min samlever ), har jeg inden coronaens komme, haft nogle fantastiske oplevelser, blandt de GP'er der i ny og næ frekventerer vores lille land - 

Min udfordring nu er, at jeg via Magnolie, som jeg inderligt gerne vil møde - blev gjort opmærksom på, at mit tlf. nr var hemmeligt/ikke tilgængeligt ...

UPS - for det giver sine begrænsninger ....

Kan det virkelig passe, at det kun er ens teleudbyder, som kan ændre på, om man eks. Vil være tilgængelig på KRAK/DE GULE SIDER/118 osv. ?

Flere i vores husstand, har samme teleudbyder - og fra teleudbyderen forlyder det, at kun den person, som har oprettet diverse telefon abonnementer - er den ene person, som kan blive oprettet på eks. Krak hvis dette ønskes - 

Er nogen her bekendt med, om man evt. kan oprettes, på krak, ( og dermed ikke have hemmeligt nr. ) selvom eks. ens samlever eller anden person, har oprettet ens telefon hos en teleudbyder, og den person samtidig IKKE ønsker at stå offentligt frem på eks. Krak ? 

Håber mit spørgsmål, er til at forstå - 

Kunne selvfølgelig være enkelt " bare " at få sin egen telefon udbyder, men nogengange er virkeligheden lidt kryptisk.

Pft. 

Venligst Listelømmel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Listelømmel skrev, for 26 minutter siden:

Min udfordring nu er, at jeg via Magnolie, som jeg inderligt gerne vil møde - blev gjort opmærksom på, at mit tlf. nr var hemmeligt/ikke tilgængeligt ...

As a well-known and valued member of the eroguide community<3, you can also verify yourself differently with me, despite a secret phone number:-)

Xoxo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SchnitzelGebitzel

- Enten køber du en "hemmelig" telefon nummer to og et taletidskort

-eller du køber dig den nye telefon du godt ved du så lææænge har ønsket dig, med plads til to sim-kort og et taletidskort...

Taletidskort er ok

Begge skulle virke og der er pros & cons ved begge løsninger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
SchnitzelGebitzel skrev, for 4 minutter siden:

- Enten køber du en "hemmelig" telefon nummer to og et taletidskort

-eller du køber dig den nye telefon du godt ved du så lææænge har ønsket dig, med plads til to sim-kort og et taletidskort...

Taletidskort er ok

Begge skulle virke og der er pros & cons ved begge løsninger

Et taletidskort nummer kan heller ikke verificeres via 118.dk eller lignende. TS har et teleselskab som ikke lægger sine numre på nummeroplysningen. 
Det bedste råd til TS er at skifte til en lødig teleoperatør, hvis numre listes på De Gule Sider, 118.dk. osv. 

Noget helt andet er at det i mine øjne er meget uklogt at opgive sit nummer til en man besøger i hemmelighed. Ikke at jeg tror pigerne vil udlevere nummeret, men uheld sker og så kan du "være mere på den, end med på den". 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SchnitzelGebitzel
Aarhuselsker skrev, for 15 minutter siden:

Et taletidskort nummer kan heller ikke verificeres via 118.dk eller lignende. TS har et teleselskab som ikke lægger sine numre på nummeroplysningen. 
Det bedste råd til TS er at skifte til en lødig teleoperatør, hvis numre listes på De Gule Sider, 118.dk. osv. 

Noget helt andet er at det i mine øjne er meget uklogt at opgive sit nummer til en man besøger i hemmelighed. Ikke at jeg tror pigerne vil udlevere nummeret, men uheld sker og så kan du "være mere på den, end med på den". 

-At der skulle være tale om 118.dk verifikation har jeg godt nok aldrig hørt om...at fjerne gæstens anonymitet lyder også som en skidt forretningsmodel.....jeg er aldrig blevet afvist med mit taletidskort og har da mødt nogen stykker efterhånden....måske er det bare mit vindende væsen....;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
SchnitzelGebitzel skrev, for 19 minutter siden:

.jeg er aldrig blevet afvist med mit taletidskort og har da mødt nogen stykker efterhånden....måske er det bare mit vindende væsen....;-)

Det er jeg heller ikke, men jeg besøger heller aldrig nogen der kræver adresse verifikation via telefonnummer. Det er sikkert dit vindende væsen, ligesom det er mit lækre hår, slesk tale og den billige rødvin :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
SchnitzelGebitzel skrev, for 39 minutter siden:

at fjerne gæstens anonymitet lyder også som en  skidt forretningsmodel....jeg er aldrig blevet afvist med mit taletidskort og har da mødt nogen stykker efterhånden....måske er det bare mit vindende væsen....;-)

Who says that? Do you know my business model that you allow yourself to judge? I do not believe that. I work exclusively, that also requires that I have to rely on my appointments. I invest a lot of time in preparation and I need just as much time to tidy up after the appointment, that's 3-4 hours for just one appointment, and I didn't count the time booked and I didn't take a break. The kind of way of working that I prefer requires that I have to rely on my appointments. Of course, a registered phone number is the best solution for booking. If this is not the case, I also have alternative options so that the customer can verify himself. In the course of time I lost enough time because women, whose phone number I later found in the advertisements, or male idiots made appointments for fun, which meant a lot of money and time loss for me.
You are welcome to choose women where they want to come and introduce themselves as a puss, mouse or simply stand unannounced in front of the door where it is desired, but do not judge about the concepts other people of which you have absolutely no idea .

Redigeret af Tantra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen

Hvis en GP har lyst til at fremvise sit pas, kan vi begynde at tale om, at jeg vil verificere mig ift. fx DGS.dk og andre sider.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SchnitzelGebitzel skrev, for 1 time siden:

-At der skulle være tale om 118.dk verifikation har jeg godt nok aldrig hørt om...at fjerne gæstens anonymitet lyder også som en skidt forretningsmodel.....jeg er aldrig blevet afvist med mit taletidskort og har da mødt nogen stykker efterhånden....måske er det bare mit vindende væsen....;-)

Well, this would depend on the type of girl you are asking to meet.
The girls I have meet have had rather stringent requirements that has to be meet first.
Requirements I have been more then happy to acquiesce.
And thus the meeting have been agreed to, and went without any problems.
Other girls does not have the same requirements.
So, one is free to choose.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Køb et taletidskort i Netto og sæt i telefonen når du skal lave en aftale. Det andet er alt for risikabelt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Listelømmel hvis du blot ønsker at dit nummer vises hos modtager kan du trykke *31* inden nummeret du ønsker og så ringe op (altså i en køre)

Virker også ved omvendt fortegn hvis du ved et enkelt kald ønsker at ringe med hemmeligt nummer.....

(tjek evt. om det virker inden du kaster dig ud i det da jeg ikke kan garantere at det steder fungerer :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest SchnitzelGebitzel
Tantra skrev, den 27.11.2020 at 15:45:

Who says that? Do you know my business model that you allow yourself to judge? I do not believe that. I work exclusively, that also requires that I have to rely on my appointments. I invest a lot of time in preparation and I need just as much time to tidy up after the appointment, that's 3-4 hours for just one appointment, and I didn't count the time booked and I didn't take a break. The kind of way of working that I prefer requires that I have to rely on my appointments. Of course, a registered phone number is the best solution for booking. If this is not the case, I also have alternative options so that the customer can verify himself. In the course of time I lost enough time because women, whose phone number I later found in the advertisements, or male idiots made appointments for fun, which meant a lot of money and time loss for me.
You are welcome to choose women where they want to come and introduce themselves as a puss, mouse or simply stand unannounced in front of the door where it is desired, but do not judge about the concepts other people of which you have absolutely no idea .

Nobody is judging you or your choices here madam You are free to ply your trade as you wish. I have nothing but respect for ladies that take themselves, their business and their clients seriously. I deteste people who waste other people's time with disrespect, it be men setting up appointments for fun, or ladies behind fake profiles. Also, your personal safety is paramount -you women, opening your door to men you don't know, are the bravest human beings I can think of....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lillemand

Ursäkta min okunnighet, är helt anonyma och oregistrerade SIM-kort tillåtna i Danmark?   Jag trodde vi var sist med sådant i Sverige...

Del dette indlæg

Link til indlæg
SchnitzelGebitzel skrev, for 3 timer siden:

Nobody is judging you or your choices here madam 

If you describe yourself as "nobody" ... you wrote: "It sounds like a bad business model" (   skidt forretningsmodel..)- so judge  even though you have no idea.
Also, I prefer if you call me tantra or just Magnolie.
To stay on topic, just choose GP whose business model seems "good" to you where you don't have to verify yourself in any way. So you don't have to judge different business models and say that it sounds like a "bad business model"! For whom? It sounds a bit like this when you complain in a vegetarian restaurant why you didn't get meat and complain for it.
Just choose what is right for you and don't judge others. So I can still choose and I don't want to receive every man. You don't have to agree to my selection process - nobody forces you to. Choose someone else.
Mutual respect, regardless of whether you are "green" with one another or opposite, could also be beneficial in this industry.<3 So you don't have to label what doesn't suit you as "bad".

Redigeret af Tantra

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det afhænger jo af, om man vil besøge en eller anden udenlandsk pige, som formentligt har en bagmand af en art, som kunne tænkes at ville supplere sin indkomst med lidt hygge-afpresning, eller om man besøger en velkendt selvstændig dansk kvinde, som selv fremstår med navn og ansigt. To helt forskellige verdener!

PS: Hvorfor er Tantras indlæg på engelsk? Er det noget forumet gør, eller hvad er meningen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Ishoej skrev, for 31 minutter siden:

PS: Hvorfor er Tantras indlæg på engelsk? Er det noget forumet gør, eller hvad er meningen?

Selvom Tantra er i Danmark, så er hun ikke Dansker og derfor skriver hun på Engelsk. Men hun er heldigvis så velformuleret på Engelsk, at hun er nem at forstå. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ishoej skrev, for 54 minutter siden:

Det afhænger jo af, om man vil besøge en eller anden udenlandsk pige, som formentligt har en bagmand af en art, som kunne tænkes at ville supplere sin indkomst med lidt hygge-afpresning, eller om man besøger en velkendt selvstændig dansk kvinde, som selv fremstår med navn og ansigt. To helt forskellige verdener!

This conspiracy theory is just plain stupid. Danish/ not Danish '- what are you trying to achieve with this theory?I am German, not Danish. 

Perhaps there are "black sheep" among the Danish GP as well as among the foreign ones who blackmail someone with or without a husband ... However, I am not an ingredient in your conspiracy theory / do not associate me with it. Thank you.

Redigeret af Tantra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ishoej skrev, 1 time siden:

Kære Ishoej

Jeg undres oprigtigt over hvad dit behov for at så tvivl om udenlandske GP’er, mon bunder udi?

Ligeså undrer jeg over hvad dit formål er med den første del af dit indlæg.

Det er for mig uklart, hvad du ønsker at opnå med dit indlæg.

Jeg håber inderligt, at du vil hjælpe mig lidt på vej. 

/ DenSidsteKavaler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tantra skrev, for 6 timer siden:

This conspiracy theory is just plain stupid. Danish/ not Danish '- what are you trying to achieve with this theory?I am German, not Danish. 

DenSidsteKavaler skrev, for 5 timer siden:

Jeg håber inderligt, at du vil hjælpe mig lidt på vej. 

Til jer begge: I tager det med udenlandsk ALT for bogstaveligt.

Sondringen går på følgende kategorier:

1) Etablerede steder og personer, som f.eks. Mon Cherie og den slags steder, og piger, der bruger det samme navn i årevis. Disse er ofte danskere.
2) Forskellige steder og piger, som højeste varer et par måneder, og som typisk er på gennemrejse. Disse er ofte udlændinge.

Ofte betyder som bekendt ikke altid. Der er jo også etablerede udenlandske piger, og midlertidigt aktive danske piger, men det er mest normalt den anden vej rundt.
Jeg har set vestegns-duller, der har prøvet at snyde sig til nogle gratis penge med noget mobilepay-fidus. De tæller ikke med i kateori 1, også selvom de er danskere.

Det er bare en tommelfinger-regel.

Men for at opsumere det jeg prøvede at sige:

Lad være med at give personlige oplysninger til suspekte GP'er. Det er typisk suspekt, hvis man er her midlertidligt og på foranledning af en bagmand.

Jeg håber det er til at forstå.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ishoej skrev, 1 time siden:

Jeg håber det er til at forstå

Nej, egentligt ikke. 

Den første del af dit skriv, der vedrører dine to sondringer har umiddelbart ikke relevans for det emne/spørgsmål, som tages op i denne tråd.

Den andel del omkring din erfaring med kvinder fra Vestegnen virker også en kende irrelevant ift. tråden.

Angående den tredje del af dit skriv, der vedrører en “tommelfingerregel”, må jeg spørge om det er baseret på din egen erfaring eller på din egen mavefornemmelse? Og hvad ønsker du specifikt at jeg som læser skal tage med fra det afsnit? 

Det er uklart hvad du vil med den sidste del omkring suspekte GP’er? Nu ved jeg ikke hvilke GP’er du kigger hen mod og hvordan du gør dit forarbejde forud for udvælgelsen af den GP, som du vil besøge, men nu har Magnolie været i DK i lang tid, og er ganske velberejst inden for Danmarks grænser, så det virker mere end blot en kende omsonst (eller rettere, malplaceret) at du smider det afsnit i en tråd, hvor der refereres til Magnolie. 

/DenSidsteKavaler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ishoej skrev, for 6 timer siden:

Til jer begge: I tager det med udenlandsk ALT for bogstaveligt.

Sondringen går på følgende kategorier:

1) Etablerede steder og personer, som f.eks. Mon Cherie og den slags steder, og piger, der bruger det samme navn i årevis. Disse er ofte danskere.
2) Forskellige steder og piger, som højeste varer et par måneder, og som typisk er på gennemrejse. Disse er ofte udlændinge.

Ofte betyder som bekendt ikke altid. Der er jo også etablerede udenlandske piger, og midlertidigt aktive danske piger, men det er mest normalt den anden vej rundt.
Jeg har set vestegns-duller, der har prøvet at snyde sig til nogle gratis penge med noget mobilepay-fidus. De tæller ikke med i kateori 1, også selvom de er danskere.

Det er bare en tommelfinger-regel.

Men for at opsumere det jeg prøvede at sige:

Lad være med at give personlige oplysninger til suspekte GP'er. Det er typisk suspekt, hvis man er her midlertidligt og på foranledning af en bagmand.

Jeg håber det er til at forstå.

Dear Ishoe,

Read the starter post - it's actually about my concept. The TS integrated me into this topic like an ingredient and automatically made my concept the subject of this debate.
 I work very exclusively and have my own selection process who can be my customer and who is not.
In their first post they invent a wild conspiracy theory and they even mention me in their post so the reader has to automatically associate me with their theory.

The current post is just a skewed primitive version of the first conspiracy theory. Who is "suspicious" in their eyes? Try to associate me with it (?)
I have nothing in common with your primitive conspiracy theory and I expect you to apologize to me for the entanglements.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DenSidsteKavaler skrev, for 8 timer siden:

Den første del af dit skriv, der vedrører dine to sondringer har umiddelbart ikke relevans for det emne/spørgsmål, som tages op i denne tråd.

Trådens emne er, om man skal give sine personlige oplysninger til en GP. Det giver jeg så et forslag til et svar på.

Jeg aner ikke hvem Magnolia er, og jeg har ingen holdning til hende. Hvis du læser efter har jeg heller ikke udtalt mig om hende eller hendes koncept.

Lad venligst være med at læse ting ind, som jeg ikke har skrevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tantra skrev, for 3 timer siden:

Dear Ishoe,

Read the starter post - it's actually about my concept. The TS integrated me into this topic like an ingredient and automatically made my concept the subject of this debate.
 I work very exclusively and have my own selection process who can be my customer and who is not.
In their first post they invent a wild conspiracy theory and they even mention me in their post so the reader has to automatically associate me with their theory.

The current post is just a skewed primitive version of the first conspiracy theory. Who is "suspicious" in their eyes? Try to associate me with it (?)
I have nothing in common with your primitive conspiracy theory and I expect you to apologize to me for the entanglements.

My comment is not about you.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ishoej skrev, for 12 minutter siden:

Jeg aner ikke hvem Magnolia er, og jeg har ingen holdning til hende. Hvis du læser efter har jeg heller ikke udtalt mig om hende eller hendes koncept.

I am Magnolie. Whether they call me Tantra (forum name) or Magnolia - it's the same.

Apologizing is probably not one of your "strengths"

Redigeret af Tantra

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...