Hop til indhold
Guest Melody

Hvorfor skal gper altid forklare hvorfor de er gper?

Recommended Posts

Guest Melody
mature man skrev, 1 time siden:

andet end almindelig nysgerrighed som der burde være plads til.

Det nytter ikke at bliver fornærmet/tøsesur over det.

Husk i øvrigt på der hele tiden kommer nye brugere til herinde som ikke ved en sk.d om branchen og måske ikke har læst ALLE gamle tråde.

Hvem siger noget om at være fornærmet eller tøsesur? Jeg skriver det præcis som du siger for at oplyse og sådan man kan reflektere over det.

Hvis du ser det som almindelige nysgerrige spørgsmål, må jeg indrømme at jeg er glad for at vi ikke har stukket hovederne sammen hvis du kunne stille sådan nogle spørgsmål;) 

Husk det er også vigtig at tænke på hvordan man spørger om ting.

Desuden mange af spørgsmålene er formålsløs fordi spørgeren allerede har dannet sig det svar han/hun vil have på dem. Og hvis de ikke får de samme svar, kan de ikke forstå det.

Det er ikke nysgerrige oplys søgende spørgsmål, når spørgeren allerede har dannet sig en mening.

Ja der kommer nye til det er også derfor de her ting bliver lagt op hele tiden:)

mange af de spørgsmål du nævner stammer fra journalister og måske nogle myndigheder som forsøger at få ammunition til at lave noget drama/forbud.

Nope, de stammer fra kunder og venner og bekendte.

De som sælger sex burde sætte pris på et forum hvor det faktisk er muligt at forklare sig uden at blive censureret.

Jeg tror der er mange som faktisk er oprigtig interesseret – det er jo lidt spændende og eksotisk, ikke noget folk sædvaneligt ved meget om men har en masse fordomme om.

Ja helt sikkert vi sætter stor pris på et forum som dette. Hvor vi også kan komme med vores sider af sagerne.

Problemet er så at når vi gør det, kan der komme kommentar som du er fornærmet/tøsefornærmet, selvhøjtidig, eller du har luksus problemer.

Ville det ikke være bedre at lægge fordomme til side og få en åben god snak og lytte forstående selvom man ikke er enige? Det er den eneste måde man lære på. At tømme hovedet og lytte/læse og prøve at forstå hvad vi vil frem til. 

Det virker ikke helt som om.du forstår det, desværre. Men sådan er det jo.:)

mature man skrev, for 1 time siden:

Alle job’s kan potentielt være særdelses ubehagelige – har selv haft et job i 5 år som næsten drev mig til selvmord men som udefra så ud til at være et godt job og ingen, gentager INGEN hverken min læge, psykologer eller min omgangskreds tog mig alvorligt – hvis jeg da bare havde været i sexbranchen eller havde været misbrugt som barn gætter jeg på jeg kunne få alt den hjælp jeg faktisk havde brug for.

Jeg er ked af at høre at dit gamle job var så slemt for dig. Det mener jeg oprigtig.

Desværre, tænker du ligesom din læge,psykolog osv at man kun tager selvmordsforsøg alvordelig hvis personen lever som gp eller var misbrugt som barn. 

Og der må jeg desværre skuffe dig, ikke engang det vil blive taget seriøs nok til at få hjælp.

Der skal desværre meget til før man kan få den hjælp man har brug for.:(

mature man skrev, for 1 time siden:

Dit problem betragter jeg som et luksusproblem ;)

Pas på med sådan en sætning. Det kan godt være at det er det du tænker og det du føler.

Men hvad du ser som et luksus problem kan være et kæmpe problem for andre.

Det er igen det med at være åben og forstående over for andre.

Man behøves ikke at være enige,  men man kan stadig godt prøve at være forstående og respektfuld.

Som regel ligger der mere i tingene end øjnene der ser. Husk det<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...