Hop til indhold
Guest Melody

Hvorfor skal gper altid forklare hvorfor de er gper?

Recommended Posts

Guest Melody

Altid de samme spørgsmål.

Hvorfor har du valgt at blive en gp?

Har du en overdrevet lyst til sex?

Er det pga pengene? Du må tjene tonsvis af penge hva?

Er det ikke hårdt at være sammen hvad så mange forskellige mænd?

Føler du ikke at du mister dig selv?

Hvad er der sket i dit liv siden du valgte at sælge sex?

Har du tænkt på at tale med en psykolog, for det er da ikke normalt at vælge at blive gp?

Er der nogen der har tvunget dig til det?

Er du i penge nød.?

Jeg ville aldrig kunne gøre det, for mig er sex noget man gør med en man elsker...måske er du ikke i stand til at elske og derfor kan du gøre det?

Er du psykisk syg siden du kan gøre det?

Har du været udsat for sexuelt overgreb?

Er du ikke bange for hvem du lukker ind? De kunne jo være psykopater?

Osv.

Det hypiske spørgsmål jeg får nu er:

Er du ikke bare lettet over at du ikke gør det mere?

Stoppede du fordi det var for hårdt for dig?

Fik du nogen sygedomme?

Du vil ikke gå tilbage til det vel? For det bekrymre mig hvis du gør.

Hader du ikke bare mænd nu?

Jeg syns det er ret træls at der altid bliver sat spørgsmålstegn, ved det at være en gp.eller forhenvænde gp.

Er det virkeligt et erhverv der er så svært at forstå? Og skal man virkelig altid begrunde hvorfor man vælger at gøre det?

Der er altid nogen der har hørt eller set eller læst noget hvor nogen forklarer hvor forfærdelig det hele er. Men åbenbart ingen der lægger mærke til dem der gerne vil det.

Og det ser jeg som en fejl.

Selvfølgelig skal vi hjælpe dem der er presset ud i det og som ikke har det godt med det.

Jeg kan selvfølgelig ikke tale for andre gper, men håber da at størstedelen har valgt det frivilligt.

Der kan være mange grunde til at man vælger at blive en gp, men de grunde er ikke så meget anderledes end at man vælger andre jobs. Når alt kommer til alt er det et job intet andet. 

Det har ikke noget at gøre med barndoms tramaer, forhøjet sexlyst eller ikke være i stand til at elske.

Gper lever et helt normalt liv, de går på arbejde og har fritids interresser osv, præcis som alle andre.

Som sagt kan jeg ikke skrive for andre gper, men jeg kan svare for mig selv.

hvorfor valgte jeg at blive gp?

jeg valgte det fordi:

-jeg ikke magter at skulle være i et forhold igen, men savner initimiteten nogen gange og det at have en at sove med.

- jeg kan tjene penge på det, bonus.

-selvstændighed og fleksibel arbejdstider.

-dejlige oplevelser

- få/give komplimenter, føle sig værdsat og føle omsorg.

-kan arbejde hjemmefra.

-meget mere frihed, da du er din egen chef.

har du overdrevet lyst til sex?

det tror jeg ikke, min lyst er ikke større end andres tror jeg.  Men jeg nyder da sex og nyder utrolig meget forspillet.

selvfølig er pengene dejlige at få, men hvis jeg valgte et job kun pga pengene ville jeg blive træt af det meget hurtig. Og nej tjente ikke tonsvis af penge.

nu er det jo forskelligt hvor mange en gp vælger at være sammen med. For mit vedkommende var det højst 2 når jeg havde åben i mange timer. Så der var ikke så mange forskellige mænd der.

Nej, det har jeg aldrig følt.

Ikke andet end at jeg blev single, og ikke magtede at søge og komme i forhold igen

Har du tænkt på at tale med en psykolog, for det er da ikke normalt at vælge at blive gp?

Nope, det er i mit hoved et meget normalt job, eftersom jeg har prøvet det kan jeg svare bedre på det end en der ikke har prøvet det;)

NEJ

Er du i penge nød.?

NEJ

Jeg ville aldrig kunne gøre det, for mig er sex noget man gør med en man elsker...måske er du ikke i stand til at elske og derfor kan du gøre det?

det håber jeg da at jeg er. Elsker min søn så?

Ikke hvad jeg ved af.

Nej

Lige den her var jeg lidt bekrymret i starten da jeg stadig var grøn på området. Men slappede mere af efter noget tid og prøvede at lytte til min mavefornemmelse.

Hvis du er bange på forhånd er der ingen grund til at gøre det.

lettet og lettet det ved jeg ikke rigtig. Da det var et job jeg godt kunne lide, savner jeg det da nogen gange. 

Nej, der skerte noget en gang, som gjorde jeg ikke havde lyst mere. Men for hele den tid jeg gjorde det følte jeg ikke ar det var for hårdt for mig.

Fik du nogen sygedomme?

Nope

nej jeg går ikke tilbage, da jeg har nogen der kan tilfredstille mine behov nu:) og har et andet job nu.

Nej hvorfor skulle jeg hade mænd?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan godt forstå mange bekymre sig og stiller spørgsmål -der er nok et af de farligste job i  en ben hård og rå verden. Du har nok været heldig, og kun har været i branchen i kort tid.  Det er mange der ikke kan klare det og bukker under psykisk/fysisk... Men det er nok ikke lige dem der er i dette forum... Selv om jeg ikke altid stille spørgsmål som du nævner ved et besøg -er det generelt sådan noget jeg tænker på -og det bekymre mig da -når jeg ser/hør/møder om nogen der er på vej til at(eller er) bukke under... Og det findes også nogen i branchen der hader mænd.  Og som jeg tidligere har nævnt er jeg pisse dobbelt moralsk -for helt grundlæggende mener jeg det er forkert, at sælge sig selv el. sin krop for nogen pris... -og er også sikker på der kommer en regning en dag til dem der gør det...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 7 minutter siden:

for helt grundlæggende mener jeg det er forkert, at sælge sig selv el. sin krop for nogen pris... -og er også sikker på der kommer en regning en dag til dem der gør det...

Måske også til dem der køber?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men skal GPer overhovedet forklare hvorfor de er GPer?

Det er da, om noget, et emne man kan sige "Bland dig udenom", til dem der snager.

Det lyder ellers som nogle overvejende standard svar du har dig, og helt i linje med hvad jeg selv har hørt i samtaler med GPer gennem tiden :)
Heldigvis for det!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altid de samme spørgsmål. Nåh nej. Mænd spørges ikke eller sjældent, måske fordi de ofte skjuler det? Eller fordi verdens ældste erhverv stadig i 2020, hvor alt unormalt og outreret er blevet normalt, hverdagsagtigt og accepteret , ikke er helt accepteret, acceptabelt, stuerent og noget, man taler om sådan i bredere kredse, offentligt, blandt alle i sin omgangskreds (hvis nogen). Det er da lidt underligt. Er det ikke...

Hvorfor har du valgt at besøge en gp?

Er det pga du ikke selv kan score kvinder? Eller er du ensom? Du må bruge tonsvis af penge hva?

Er det ikke hårdt at være sammen hvad så mange forskellige kvinder?

Føler du ikke at du mister dig selv, når du flere gange pr måned stikker dit lem (stiv eller ej) i så mange forskellige kvinder, piger, studiner, afrikanere, thaier, milfer, transvestitter?

Hvad er der sket i dit liv siden du valgte at købe sex?

Har du tænkt på at tale med en psykolog, for det er da ikke normalt at besøge så mange gp´er?

Er du afhængig?

Jeg ville aldrig kunne gøre det, for mig er sex noget man gør med en man elsker...måske er du ikke i stand til at elske og derfor kan du gøre det, knalde så mange forskellige uden følelser?

Har du været udsat for sexuelt overgreb, svigt eller traumer fra din mor eller i barndommen?

Er du ikke bange for hvem du går ind til? De kunne jo være psykopater, stofmisbrugere, handlede slaver eller have sygdomme? Bagmændene kunne springe frem og røve dig og kneppe dig i anus med en kæmpe dildo, mens de filmer dig?

Som ofte, tak Melody for en åbenhjertig, nuanceret servering fra en, der kender følelsen, årsagen, omkostningerne og gevinsterne fra egen krop 

Redigeret af Naturligebrysterfan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Du svarer vel selv på det. Det er jo ikke uinteressant og mange er vel blot nysgerrige, hvilket jeg godt kan forstå. 

Du hører vel også selv om nogle, der har et job, hvor du selv bliver nysgerrig og får lyst til at spørge ind til det. Så synes overhovedet ikke, at der er noget underligt eller andet i det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når man laver noget der bryder normen, vil det altid føre spørgsmål med sig. 

Det er fordi vi som dyr er naturligt nysgerrige og det er ret heldigt for os :)

Hvorfor at en kvinde vælger prostitution som leve vej, er dog ikke så mystisk igen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody
Møffe skrev, for 54 minutter siden:

Jeg kan godt forstå mange bekymre sig og stiller spørgsmål -der er nok et af de farligste job i  en ben hård og rå verden. Du har nok været heldig, og kun har været i branchen i kort tid.  Det er mange der ikke kan klare det og bukker under psykisk/fysisk... Men det er nok ikke lige dem der er i dette forum... Selv om jeg ikke altid stille spørgsmål som du nævner ved et besøg -er det generelt sådan noget jeg tænker på -og det bekymre mig da -når jeg ser/hør/møder om nogen der er på vej til at(eller er) bukke under... Og det findes også nogen i branchen der hader mænd.  Og som jeg tidligere har nævnt er jeg pisse dobbelt moralsk -for helt grundlæggende mener jeg det er forkert, at sælge sig selv el. sin krop for nogen pris... -og er også sikker på der kommer en regning en dag til dem der gør det...

Det lyder som om at dem du tænker på netop er dem der er blevet på den ene eller den anden måde tvunget til det. ( altså det ikke har været deres eget frivillige valg)

Og ja dem skal vi selvfølig også have fokus på. Men det burde være let at se på en gp om de kan li det eller ej.

Og selvfølig holder man sig fra dem der ikke kan.

Man bukker under psykisk og fysisk hvis man ikke holder fast i sig selv og hvad man står for og sine holdninger og grænser.  Det er typisk dem der vælger at gå på kompomis med kunder og gør ting de helst ikke vil og dermed som du skriver kan hade mænd. Ja.

Men det betyder ikke alle eller mange for den sags skyld.

Jeg håber da at dem der lider finder en måde at komme ud af det.

I danmark er det heldigvis et valg du kan lave selv om du vil gøre det eller ej, og hvis gp ikke giver udtryk for at hun ikke vil det, skal man som minimun gå ud fra at hun har lavet en standpunkt for det ikke?

Hvad er der forkert i at sælge sin krop? Din krop dit valg.

Og hvad mener du med 

er også sikker på der kommer en regning en dag til dem der gør det...

Den forstår jeg ikke helt:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody
The Dark Knight skrev, for 23 minutter siden:

Du svarer vel selv på det. Det er jo ikke uinteressant og mange er vel blot nysgerrige, hvilket jeg godt kan forstå. 

Du hører vel også selv om nogle, der har et job, hvor du selv bliver nysgerrig og får lyst til at spørge ind til det. Så synes overhovedet ikke, at der er noget underligt eller andet i det.

Der er forskel på nysgerrige oplysende spøgsmål og nedladende dømmende spørgsmål.

Ja jeg kan godt spørge ind til ting hvis jeg ikke ved hvad det er.

Men ellers ikke.

Jeg går ikke til min tandlæge og spørger:

Hvorfor valgte du at blive tandlæge?

Har du bare en overdrevet lyst til at se på tænder?

Er der sket noget i din barndom som får dig til at ville torturer og kigge på folks tænder?

Er du tandlæge på grund af pengene og tjener du ikke overdrevet mange penge?

Er det ikke hårdt at have så mange patianter på en dag?

Føler du ikke du mister dig selv?

Syns du ikke du skal tale med en psykolog?

Jeg vil aldrig kunne blive tandlæge for jeg vil kun se på tænderne i dem jeg elsker. Måske er du ikke i stand til at elske?

Var du udsat for en farlig tandlæge da du var yngre?

Er du ikke bange for at blive bidt af dine patianter?

Osv.

Tænk over det vil du stille sådan nogle spørgsmål til folk i andre jobs?

De vil jo tænke at du er helt fra den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Melody skrev, for 18 minutter siden:

Tænk over det vil du stille sådan nogle spørgsmål til folk i andre jobs?

Nej, det ville jeg ikke. 

I GP’er er svære at blive kloge på, for hver gang man forsøger at drage paralleller til andre fag - i andre tråde - så får man på puklen for “hvor vover du at sammenligne os med andre fag med mennesker, der også bruger sin krop, hænder og giver noget af sig selv hver dag”. 

“Man kan ikke sammenligne vores fag med andre fag” osv. osv. i vil gerne være meget specielle, men kan så ikke forstå, at der bliver stillet en helt masse spørgsmål til jeres meget specielle erhverv. 

Nu får jeg sikkert på puklen (igen), men jeg opfatter dit opslag som lidt noget selvhøjtideligt noget lidt som hende den overdrevne lækre pige i fitnesscentret, som går meget udfordrende klædt og hvisker til veninden “hader du ikke også når de glor?”. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody
The Dark Knight skrev, for 53 minutter siden:

Nej, det ville jeg ikke. 

I GP’er er svære at blive kloge på, for hver gang man forsøger at drage paralleller til andre fag - i andre tråde - så får man på puklen for “hvor vover du at sammenligne os med andre fag med mennesker, der også bruger sin krop, hænder og giver noget af sig selv hver dag”. 

“Man kan ikke sammenligne vores fag med andre fag” osv. osv. i vil gerne være meget specielle, men kan så ikke forstå, at der bliver stillet en helt masse spørgsmål til jeres meget specielle erhverv. 

Nu får jeg sikkert på puklen (igen), men jeg opfatter dit opslag som lidt noget selvhøjtideligt noget lidt som hende den overdrevne lækre pige i fitnesscentret, som går meget udfordrende klædt og hvisker til veninden “hader du ikke også når de glor?”. 

Tror du skal læse tråden igen søde.

Jeg snakker om  hvad der ligger til grund for at vi startede som gp. 

Der bliver spurgt til hvorfor vil vælger det job. Og hvad der ligger bag at vi vælger det, som om det er et nedværdig job. Alle de ydre ting.

Jeg snakker ikke om hvad der ligger i jobbet, hvad vi gør for at fuldfører det, hvad vi føler imens vi er igang. Ikke de indre ting i det.

Der bliver ikke spurgt til hvordan vi arbejder.

Giver det mening?

Og du har ret selve jobbets indhold er et unik spektum. Så hvad det indeholder kan ikke samlignes med andre job.

Men hvorfor man vælger det kan godt.

Hvorfor vælger nogen at blive bager?

Hvorfor vælger nogen at blive  massør

Hvorfor vælger nogen at blive rengøringsdame?

Og hvorfor vælger nogen at blive reviser?

Hvorfor? Fordi det er et job der tiltaler dem, giver løn og det forhåbelig også er noget der interresere dem.

At sige at det jeg skriver er selvhøjtidligt, fortæller bare at du ikke kan sætte dig ind i det.eller forstå det.

Ligesom du ikke kan sætte dig ind i at fitnesspigen som bliver overbegloet måske ikke har valgt sit tøj fordi hun ville have opmærksomhed, men fordi hun a: syns det var behageligt eller b: godt kunne li det.;)

Det er som sådan også okay, men så lad enten være med at kommenter/læse det eller spørg og tag imod det jeg svare dig i stedet for at blive fornærmet og svare igen.

Du ku ha skrevet " okay jeg er så ikke enig i det eller det forstår jeg ikke rigtig"

Men i stedet skriver du at jeg er selvhøjtidlig, hvilket intet har med dette emne at gøre.

Redigeret af Melody

Del dette indlæg

Link til indlæg
Melody skrev, 1 time siden:

Det lyder som om at dem du tænker på netop er dem der er blevet på den ene eller den anden måde tvunget til det. ( altså det ikke har været deres eget frivillige valg)

Og ja dem skal vi selvfølig også have fokus på. Men det burde være let at se på en gp om de kan li det eller ej.

Og selvfølig holder man sig fra dem der ikke kan.

Man bukker under psykisk og fysisk hvis man ikke holder fast i sig selv og hvad man står for og sine holdninger og grænser.  Det er typisk dem der vælger at gå på kompomis med kunder og gør ting de helst ikke vil og dermed som du skriver kan hade mænd. Ja.

Men det betyder ikke alle eller mange for den sags skyld.

Jeg håber da at dem der lider finder en måde at komme ud af det.

I danmark er det heldigvis et valg du kan lave selv om du vil gøre det eller ej, og hvis gp ikke giver udtryk for at hun ikke vil det, skal man som minimun gå ud fra at hun har lavet en standpunkt for det ikke?

Hvad er der forkert i at sælge sin krop? Din krop dit valg.

Og hvad mener du med 

er også sikker på der kommer en regning en dag til dem der gør det...

Den forstår jeg ikke helt:)

Jeg skriver ikke om dem der er tvunget til det (uden at vide det 100%) jeg skriver om min mening/holdning til det du skriver.

Du ved jo udmærket godt der er en risiko -dels kan der kommer en kunde der ikke nøjes med, hvad du tilbyder. Man kan blive afstumpet følelsesmæssigt. Og at elske sin søn -er ikke det samme som, at kunne elske og give kærlighed til sin partner/mand -være i stand til at modtage hans kærlighed -uden man føler sig omklamret og det bliver for meget.

Den koldhed nogen gp har kommer ikke, af lutter hygge og lagkage...

Synes det er en tendens til på den ene side at idyllisere og forherlige en gp dagligdag  -og på den anden side er det nogen kritikpunkter i forhold til kunders opførelse, hvad de må side og hvad må tænke og nu spørge om... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody
Møffe skrev, for 5 minutter siden:

Jeg skriver ikke om dem der er tvunget til det (uden at vide det 100%) jeg skriver om min mening/holdning til det du skriver.

Du ved jo udmærket godt der er en risiko -dels kan der kommer en kunde der ikke nøjes med, hvad du tilbyder. Man kan blive afstumpet følelsesmæssigt. Og at elske sin søn -er ikke det samme som, at kunne elske og give kærlighed til sin partner/mand -være i stand til at modtage hans kærlighed -uden man føler sig omklamret og det bliver for meget.

Den koldhed nogen gp har kommer ikke, af lutter hygge og lagkage...

Synes det er en tendens til på den ene side at idyllisere og forherlige en gp dagligdag  -og på den anden side er det nogen kritikpunkter i forhold til kunders opførelse, hvad de må side og hvad må tænke og nu spørge om... 

Okay jeg er ikke helt enig med dig i dit svar.

Men jeg tror godt jeg kan se hvad du mener.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Melody skrev, for 1 minut siden:

Okay jeg er ikke helt enig med dig i dit svar.

Men jeg tror godt jeg kan se hvad du mener.:)

-behøver vi at være enig... Jeg er glad for du kan se, hvad jeg mener;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody
Møffe skrev, Lige nu:

-behøver vi at være enig... Jeg er glad for du kan se, hvad jeg mener;-)

Det behøver vi ikke nej:) 

Vi er enige om at være uenig:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Melody skrev, for 1 time siden:

Ligesom du ikke kan sætte dig ind i at fitnesspigen som bliver overbegloet måske ikke har valgt sit tøj fordi hun ville have opmærksomhed, men fordi hun a: syns det var behageligt eller b: godt kunne li det.;)

Nej, men min pointe er egenligt blot, at tager hun opmærksomhedstiltrækkende tøj på, så må hun også forvente at tiltrække opmærksom. 

Når du har valgt et job som GP, så må du også forvente, at der følger fordomme m.v. med og kan ikke forvente andet end at der bliver stillet nogle spørgsmål om de emmer/forestillingen/fordomme der nu måtte være. 

Og jeg læser lidt dit opslag som om, at det kan dem du møde ikke tillade sig at spørge om, men det synes jeg godt de kan. Det hører med til jobbet, hvis man kan sige til sådan og det kan du bare ikke ændre på - sad but true. 

Nogle synes jeg har et spændende job, og jeg får også de samme spørgsmål hele tiden. Også mange negative om fordomme osv. Det bliver jeg ikke irriteret over. Det nytter ikke noget, men jeg argumenterer da for min sag og forsøger, at ændre folk opfattelse, hvis den er negativ. Men jeg kan ikke ændre på så mange menneskers opfattelse af det arbejde jeg har og heller ikke dit. Så lev med det og lad være med at tage en offerrolle - som jeg synes lidt du gør.

Men det bliver vi nok ikke enige om :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
The Dark Knight skrev, for 28 minutter siden:

Når du har valgt et job som GP, så må du også forvente, at der følger fordomme m.v. med 

At forvente sig fordomme er vel ikke det samme som at acceptere dem vel? Mener du at fordomme er noget godt, og at dem som ikke er glad for dem er selvhøjtidelige?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Bananas skrev, for 5 timer siden:

At forvente sig fordomme er vel ikke det samme som at acceptere dem vel? Mener du at fordomme er noget godt, og at dem som ikke er glad for dem er selvhøjtidelige?

Nej, det er gør jeg egentlig ikke og mine svar er måske også skrevet lidt mere firkantet end de var ment. Og det er selvfølgelig min fejl.

Jeg synes blot der kommer så mange “åh hvor er det bare hårdt, belastende og uretfærdigt at være GP” opslag og det er måske blevet lidt for meget, selv for en ellers tålmodig og forstående mand som jeg.

Nå! Du kalder mit arbejde, hvor jeg igen skal tale med flere mennesker, som faktisk har nogle reelle problemer og for nogles vedkommende er totalt ude at skide.  

Jeg kommenterer ikke mere på opslaget her. 

Beklager mine sure opstød og god dag og weekend til jer!

Redigeret af The Dark Knight

Del dette indlæg

Link til indlæg
Melody skrev, for 11 timer siden:

Er du i penge nød.?

Osv.

Fik du nogen sygedomme?

Handler irritationen ikke meget om tonen og måden, der spørges på.
Ovenfor er det eneste umiddelbart neutrale vel spørgsmål 1, der sikkert også har en negativ ladet tone. Og fordom, som vi så skrevet sort på hvidt i en anden tråd af Cassanova. 
("GP´er = uuddannede, uintelligente, hvis alternativ (pga overgreb og traumer og mgl intelligens) kun har alternativet ufaglært arbejde og dagpenge")
Så har man jo tydeligt meldt kulør og luftet sine så rigide fordomme, at man nok ikke møder GP´en med åbent, nysgerrigt sind, selv om flere her og efterfølgende naturligvis gerne vil få det spinnet sådan. At en del spørgsmål måske er af denne slags og lidt ud over det sædvanlige (er du ikke bange, sex er noget, man gør, med en man elsker, er det ikke hårdt at være sammen med så mange, føler du ikke, at du mister dig selv) skyldes måske, at jobbet er "ud over det sædvanlige" på mange måder. Arbejdstider, selvbestemmelse, uden tøj på, til tider måske sige ja til nogen, man ikke har 100% eller blot 50% lyst til (igen, graden af GP, hendes sted, måde at køre Forretningen på og hvor: søvnige Hvide Sande eller farlige Lem og Brøndby). 

Naturligvis er erhvervet "specielt og anderledes" på mange faconer, deraf måske også en større undren/interesse. Undren er vel lidt negativt ladet med fordomme, der titter ud i tone, måden, der spørges på og formen af spørgsmålene. Hvordan det kan mistolkes til at GP´ere er selvhøjtidelige, vanskelige, gerne vil spørges men ikke svare eller ikke spørges om visse ting, er vist skyklappemænds syn uden evne til at kigge indad og virkelig prøve at sætte sig i deres sted. Og forstå. Hvilket naturligvis altid er svært. Der ER nok færre referencerammer fra ens eget job, jobs, liv, erfaring. Og dog.

Mon skraldemænd og SOSU´er ikke også tit mødes med en underliggende fordom ala "du er lidt dum, er du ikke?". I og med alt, du kan/kunne finde ud af var at stå tidligt op og samle andre folks skrald eller tørre gamle menneskers røv fyldt med lort. 

Er dette holdningen, også imod GP´ere, siger man vel inddirekte om sig selv som kunde, at man (alle mænd) kun besøger GP´er og smider beløb i samme størrelsesorden (eller endda højere) end psykologer, coacher, fysioer og kiropraktorer for at stikke sin pik i et hul. Man negligerer flot alle nuancer som en GP også tit møder og yder. I hendes service, i hendes job, i hendes interesse og i hendes grund til (ikke altid sikkert) men tit at kunne lide netop dét job.

Som er listet af nu 10 GP´ere. Få? Mange? Ud af de 728 i Danmark. Tja, Alt er relativt. Men at møde dem med så markante fordomme, der altid skinner igennem og jo er en dom (at dømme) mennesket før, man har spurgt, hørt, lært at kende vedkommende. Måske er en del af disse fordomme og måden, der ret negativt ladet spørges på, naturlig i den forstand, at erhvervet (tage tøj af for en svedig fremmed og lade ham gramse på dig) er usædvanlig og anderledes (ikke SÅ mange jobs, hvor man imod betaling tager tøjet af og ikke blot det men også gramser løs). Og fordi så mange mennesker og mænd har fordomme om et erhverv, de i enorm grad selv frekventerer. En stor, stor %del af dem blot for at få hevet i snablen og stikke pikken i et hul og på 5 eller 12 minutter nå en fysisk udløsning. 

Hov, nå nej, nogle mænd kommer måske for andre ting? 

Nuancerne, that is!

Ensomhed.
Social kontakt.
Bekræftelse.
Nærhed, nærvær, samvær og hudsult.
Modsatte af bekræftelse: blive ydmyget, pillet ned (en chef måske, der dagligt udstikker ordrer og bestemmer).
Fantasien.
Jagten, det spændende præcis som mange mænd (og måske kvinder) går i byen og scorer.
Mødet med gengangere, der måske bidrager med intellektuel stimulans, fælles interesser og lign.

Hov, nu blandede jeg vist GP´er og Mandlige Kunders nuancerede årsager til at mødes sammen. Pis. Sort/hvide fordomme er nok bare nemmere.

Mon nogle mænd også besøger GP´er for frihedens skyld?

Det er dog noget nemmere at sende en sms, få en adresse, aftale 800,- kroner og 15 minutter og som på en restaurant ticke menu A og D og så suse derhen i frokostpausen, når man selv har tid (og lyst), fordi konen derhjemme er træls eller man selv er genert, socialt ude af stand til at møde kvinder selv eller af andre årsager har behov (mangeartede behov) for at VÆLGE at betale et andet MENNESKE for at røre, snakke, bekræfte, ae, udløse en selv, præcis når man har tid og lyst.

Kan man ikke som mand og kunde linke samme nuancerede årsag fra en selv over på GP´er, skal man måske øve sig i 1/ at lytte til og læse, hvad pigerne rent faktisk skriver og siger (og droppe sine egne gisninger og fordomme lidt mere) og 2/ fjerne skyklapperne og øve sig i at anlægge en større empati, kreativ nuancering inde i sin lille "jeg skal have sex-knold", der jo naturligvis for 90% af mænd KUN handler om afhængighed, at de er for gamle, klamme, asociale nørder, der er blevet afvist et utal af gange i deres liv og nu ikke tør det mere og derfor bruger deres lommepenge på SEX (kun sex, intet andet) end fjernstyrede biler, whisky og fluefiskeri. 

Fordomme er en dom mod et andet menneske, uden man kender sandheden. Deres sandhed som enkelt individ. At der måske i undersøgelser og snakke med skraldemænd er et flertal, der er trætte af eller ofte er trætte af at skulle stå op klokken kvart i meget tidligt, gør jo ikke, at alle har det sådan. At møde andre med fordomme er helt fint, hvis man selv samtidig er så åben, intelligent, nysgerrig (oprigtig nysgerrig), at man vitterligt ønsker at lytte, høre, spørge og gerne ser sine fordomme afkræftet (eller bekræftet for den sags skyld).

Det tvivler jeg på mange vil, kan og evner. For det er bare nemmere for mennesket generelt og i livet, at alt eller meget er sort & hvidt.

Hvilket er pudsigt al den stund, at ingen af os nok ønsker at blive skåret over en kam og dømt forlods som "sex-afhængig mand" eller "uintelligent røvvasker eller kassedame" eller "talnørd, der er så genert, at han intet andet socialt kan". Selv om Danmark er demokratisk, frit, lige (på overfladen), er der nok stadig ufatteligt mange opdelinger i jobs, køn, hudfarve, navn, religion, dialekt og alt muligt andet. At tro, man uden at være lesbisk neger med opvæskt i Louisiana eller Harlem men bærende det danske navn Niels-Jørgen og som Køge-bosat heteroseksuel helt kan forstå og sætte sig ind i daglig racisme, virker utopisk. Som minimum bør man nok iklæde sig en ydmyghed, stor åbenhed og ægte interesse i at lytte. Og som Søren Huss engang sagde: vi er født med 2 ører og kun een mund. Hvis man straks tror, gisner, dømmer på forhånd og skal modargumentere (som mandlig sex-kunde), hvad GP´eres grundlag til at vælge dette erhverv er, har man nok misset en væsentlig del af pointen i det hele. Uagtet at man som kunde har mødt mange, har været chauffør eller læst 2, 3 og 4 undersøgelser, der utvivlsomt bærer en sandhed (for nogle, en del, mange). 

Visse andre erhver (streetmedarbejder, dørmand, chauffør, nattekassedreng i Q8) kunne man sikkert også (med rette?) spørge, om de er bange. 
Så ja, nogle af spørgsmålene går igen og er forståelige og uskyldige som sådan.
Mod GP´ere er det bare ofte 90 eller 100% fordomsfuldt, negativt ladet, uåbent i ens spørgen. 
Hvilket Melodys opremsning vel fint viser.

Jeg ser hverken Melody eller pigerne i den anden tråd indtage en offerrolle, være selvhøjtidelige, ambivalente eller tage ting for nært. Tværtimod. TVÆRTIMOD.
De virker stærke, intelligente, veluddannede, modige, poweragtige og siger bla fra mange gange, selv om flere giver udtryk for de er trætte af at sige fra og at blive mødt med så ensidig fordom og spørgelyst. 

GP? Nej hvor spændende!
Planlægger du så din egen tid?
Har du de samme kunder: det må da også være rart, I opnår vel en grad af tryghed, fortrolighed, kendskab, intimitet. Det lyder da rart. Måske kan det være en snert af venskab eller kæresteri på trods af betalingen. Lidt som en frisør, massør eller fodspa-dame (eller mand). Afklædt og i så intime stunder (fysisk men også emotionelt og mentalt) kommer man vel ret tæt på hinanden tit, gør man ikke? Især hvis manden har problemer med rejsning, manglende selvværd, svedlugt, ingen selvsikkerhed, skal øve sig i at være sammen med kvinder, have fifs og råd, gerne vil finde mod i sengen til det seksuelle, undervises, vide, hvordan man forkæler en kvinde eller blot finde fodfæste til en dag selv at turde gå i byen eller spørge kollegaen eller overboen ud på en date. Har du oplevet det? Wauw, fedt. Hold op du har en stor, bred, givende funktion så. Faktisk smukt at du hjælper nogle af de generte og måske rent faktisk er med til, via 3-4 besøg, at klæde dem på mentalt og fysisk til (hvem ved, lidt romantiker er man vel) at finde lykken i et parforhold. Wauw. Det havde jeg ikke helt tænkt på også kunne være din funktion. Tror sgu lige min respekt steg for dig. Før så jeg dig måske (ikke dig naturligvis, søde Bitten, men GP´ere generelt) som en samling kusser, der blot skulle have penge for at fremmede kom forbi og stak pikken ind i Jer. Det beklager Jer. Nu er jeg klogere. Tak for det. 
Er du ved at uddanne dig til zoneterapeut? Nej hvor spændende. Var du jurist før? Gud nej da, min bror er også jurist. Arbejdede du også så ukristelige lange dage og havde intet liv på grund af det job? Ja, ikke. Min bror blev også skilt som dig. Du har mere tid nu? Tid og kvalitetstid? Fedt. Og du vinder tid ved ikke at skulle i byen og flirte, vente, tro, håbe, samle mænd op, have engangsforhold til farlige fremmede derude, hvor de drug-raper kvinder, så snart de kigger væk. Det må da også være rart. Og en bonus, hva?! Nu kan du måske nyde det seksuelle mere på dine præmisser med flere gengangere, faste kunder. Er det lidt som de mænd, der har en elskerinde (eller 2). De nyder måske også forskellige aspekter ved partneren, elskerinde 1 og elskerinde 2. Og får dækket andre ting ved kollegaer. Hvem er dine kollegaer, når du nu arbejder selvstændigt? Andre GP´ere? Du er ikke på klinik, vel? Ok, du har fået et par rigtig gode veninder, du rejser med, besøger, taler med dagligt. Dejligt. Og får en frihed, ingen eller meget få andre mennesker i deres job har. har du lige været 3 uger på Bali? Nej hvor fedt. Så det, du siger er, at alle dage og alle kunder ikke er "Patrick Swayze med gode manerer, sixpack, lille værtindegave ankommende på den hvide hest" men at 7 eller 8 af kunderne og jobbet er ret dejligt. Hold da op. Det tror jeg ikke mange andre jobs kan prale med. Af de 5-6 i min nærmeste familie, brokker halvdelen sig næsten dagligt eller ugentligt over chefer, lektier, mødetid, rigide regler, kollegaer, vejret, at de skal løbe for stærkt og har få hænder, lønnen. Det har du ikke brokket dig over endnu. Hhhmmm. 

Nå, tak for besøget Bitten. Vi ses næste uge, samme tid. Kan du tage pyjamas på. Jeg tror, at jeg har brug for lidt GFE-experience med julesmåkagebageri, et karbad og så ligge lidt i ske. Jojo, naturligvis skal du hive mig i banditten til sidst. 2 timer? Ja tak. Jeg tager glogg med. Pas på dig selv, hej hej

Del dette indlæg

Link til indlæg
Melody skrev, for 9 timer siden:

Tror du skal læse tråden igen søde.

Jeg snakker om  hvad der ligger til grund for at vi startede som gp. 

Der bliver spurgt til hvorfor vil vælger det job. Og hvad der ligger bag at vi vælger det, som om det er et nedværdig job. Alle de ydre ting.

Jeg snakker ikke om hvad der ligger i jobbet, hvad vi gør for at fuldfører det, hvad vi føler imens vi er igang. Ikke de indre ting i det.

Giver det mening?

Og du har ret selve jobbets indhold er et unik spektum. Så hvad det indeholder kan ikke samlignes med andre job.

Har selv genlæst dit svar. 5 gange. Nu forstår jeg det endnu mere og bedre. Tak.

Uikt sprektrum, ja. Sammenlignes med andre jobs? Indholdet mener jeg godt kan. Mener (at mene er at tro, gisne uden at vide det konkret altid) godt man kan sammenligne en GP´s service med (og måske på samme tid):

Præst, psykolog, coach, sex-coach (lytte, losse af, få genopbygget noget som selvtillid, tro, rejsningsproblemer mm)

Veninde/ven (dele interesser, nyde samværet, tale bramfrit og ærligt med hinanden efter flere besøg)

Massør (hudsulten, mange vis thar underskud af pga stress og manglende tid i eget liv eller måske ude af stand til at give berøringer i "Landet af håndtryk og fysisk afstand")

Fantasiskaber (sammenligneligt måske mere med steder end med erhverv: fx de nye Escaperooms, hvor kunden betaler for at få en skræk i livet (spænding som grækerne vist havde et ord for) eller deltage i karneval, udklædningsfest, dungeons&dragons i skoven (ikke alle er ting, man betaler for: lysten hos nogle er der).

Voldsomt mange funktioner og roller og meget, meget mere nuanceret end blot et hul at stikke en pik i, som flere mænd herinde kalder GP´ere, især når der er tilbud på 400,- kroner for et kvarter. Måske burde man spørge i tråde, hvad menneskesyn mange kunder (tit mænd?) egentligt har, hvad baggrund de har, om de er chauvanistiske, behandler kvinder skidt, selv er blevet undertrykt eller afvist. 

Hvorfor bruger 57 og 52 og 64årige mænd GP´ere?

Tja, jeg kan gisne, hvis jeg da ønsker at overlade min hjernefunktion til slave af fordomme.
Det gør de sgu nok, fordi ingen på 20, 30 eller 40 gider at være sammen med dem?
Det gør de sgu nok, fordi de er overvægtige, svedige, uintelligente, ingen manerer har, er bange for at gå ud, har mistet familien, er ensomme (menneskets værste fjende: ensomhed) og er så generte eller socialt handicappede, at de ikke går til noget eller ser nogen og sjældent kommer ud?

Slog jeg øverste etage til, kunne jeg istedet for at hive den brede kam frem og putte alle mænd på 50-60 i samme skuffe, se dem som enkelte individder og være oprigtig nysgerrig på deres enkelte historie, baggrund, personlighed. Måske rummer en del af dem faktisk smukke, rørende, spændende historier om et rigt levet liv, et handicap, et tab af partneren, der måske ligger der hjemme på 13. år med en fysisk eller psykisk sygdom, men hvor manden (den klamme, svedige, generte, afstumpede gamle mand) flot har besluttet at ære, som han gav sit løfte til, ved at være hos hende resten af livet. De har måske blot efter 5. år aftalt, at han passer på hans kone og hans kone passer på ham ved at give ham friheden til at få dækket ret basale menneskelige behov. Alternativet for ham KAN jo være at "gå i byen", som for en 57-årig måske er det lokale bingo- eller seniorcenter eller forhallen i Kvickly. Ting, der måske tager mere tid fra ham (og dermed hans kone) end at arrange 2 x 1 times besøg hos en af disse vidunderlige skabninger, der for nemheds skyld kaldes GLÆDESPIGER. Ordet i sig selv er da umådeligt smukt. 

En pige, der glæder.

Men jeg har ikke tid til at nuancere og tænke og spørge hver enkelt. Det er nemmere blot at kalde alle mænd klamme, alle ældre mænd socialt generte og uduelige og alle Glædespiger (eller 80%) for dumme, uintelligente, ufaglærte traumebefængte typer, der intet andet valg har.

Hvorfor gør der ikke det?

Fordi man(d) ikke har tid? (kvinder ser vel også tit skævt til Jer eller hvordan opleves det)
Fordi man er for fyldt af fordomme og har besluttet, at I er entret dette erhverv af 2 eller 3 grunde: traume, sex-afhængighed (kvinder må ikke kunne lide bare lidt at knalde (være tæt) med 10, 1 eller 20 mænd men mænd må og kan sagtens))
Fordi vi som mennesker ikke har tid i vores liv til at behandle, spørge og se andre som individuelle personer med hver deres historie. Skære alle over en kam vil måske altid være nemmest, hurtigst (og mest behageligt). Alt andet udfordrer os jo på vor egen fordom, gør det ikke. En menneskelig straks-refleks i 7 af 10 tilfælde, hvis man hører at personen overfor bærer cowboystøvler eller nitter, er piercet og har tattoveringer, hedder Mohammed, er GP eller SOSU. 

Endnu en nuance. Tror mange straks tænker "se hende, står og viser sig frem". Er det (også) noget unikt mandligt eller dansk (jantelov). Andre lande, hvor jeg har boet, har ikke helt samme straks-refleks over at "vise sig frem". Eller have erhvervet som GLÆDESPIGE. Eller skilte med sin klogskab, rigdom. 

Fitnesspigen har valgt sit stramme outfit fordi: 

- hun vil have opmærksomhed (vise sig frem)

Hun har kæmpet i 8 år med at tabe sig, er sluppet ud af overspisning, har brugt al opsparing og tiden som glædespige på at få nok selvværd og selvtillid, har mistet en nær ven eller familiemedlem pga dårlig kost, livsvaner, manglende motion, er i gang med at træne til Rynkeby eller har fundet sin hylde efter 3 jobs som GP, SOSU og REVISOR og vil nu uddanne sig til en-eller-anden-coach ala Chris McDonald, der hjælper unge piger. 

Det er dog korrekt, at ens retorik, manerer, påklædning (alt) skaber en (for)DOM og straks-tro, der kan skubbe en del mennesker væk eller over i en grøft af tro, gisninger og fordomme, hvor også angst, frygt og påduttede meninger bor. 

Alle med stram påklædning/tatoveringer/nårjysk dialekt/navnet Mohammed/overvægt er sådan og sådan og sådan...

Sådan er fordomme vel også. De indeholder en grad af sandhed. Men har blot den uheldige effekt, at de spærrer for udsyn, nysgerrighed og åbne møder med andre. Så snart man har en fordom, er man lidt tillukket. Medmindre. Man jo spørger åbent, lytter OG TROR på det, fx GP´en siger. Hvilket i flere tråde virker til at være svært for en del mandlige kunder.

The Dark Knight skrev, 1 time siden:

Nej, det er gør jeg egentlig ikke og mine svar er måske også skrevet lidt mere firkantet end de var ment. Og det er selvfølgelig min fejl.

Jeg synes blot der kommer så mange “åh hvor er det bare hårdt, belastende og uretfærdigt at være GP” opslag og det er måske blevet lidt for meget, selv for en ellers tålmodig og forstående mand som jeg.

Ingen sure opstød, sådan ser jeg det slet ikke. Og ja, skrift er ret firkantet, hvorfor mistolkninger tit kan ske. 
At have en synsning ala "der kommer for mange åh, hvor er det hårdt og belastende og uretfærdigt-opslag" er jo helt fair.
Om det er rigtigt (hvor mange er der?) eller man selv ikke orker at se/høre det (som kunde, der blot vil have fred måske og tale om ens egne behov som sex-kunde) eller man misforstår det som tålmodig og forstående mand, skal jeg ikke kunne sige.

Firkantet sagt, kan GP´er, der ikke kan mere med trælse kunder, jo sige fra (kan de?) og finde et andet job.
Ligesom sex-kunder, der ikke orker at høre deres evindelige beklagelser, vel blot kan hoppe over disse tråde.
Medmindre de ønsker at fortælle, hvad deres synsning er eller deltage i en debat, primært måske for at lytte, lære og lige give ens fordomme et spark bagi.

Jeg tolker "de mange åh-hvor-er-det-hårdt-opslag" som udtryk for 2 ting fra nogle GP´er:

Ønske at blive set, lyttet til og behandlet ligeværdigt uden straks fordomme ladet med negativ tro.
Sige fra, da det (måske pga ovenstående fra mandlige kunder og menneskers syn generelt) kan koge over, blive nok-er-nok og øv for fanden: lad nu MIG fortælle DIG, hvordan det for MIG er at være GP!
Stærke Powerkvinder, der har VALGT et erhverv, som de nuanceret nyder på mange måder og det interessante (for dem i den dom på forhånd, de tit udsættes for måske) er netop at nuancere dette, så de ses som mennesker, ligeværdige, utroligt givende på utroligt mange områder og ikke blot en dum kusse. 

En anden mand skrev, at han tænkte, at mange/alle havde traumer, havde det hårdt (hårdt med hvad: ufølsomme, klamme mænd uden manerer med trusler, der behandler dem som spred benene og lad mig kneppe dig?) og derfor ville behandle dem ekstra godt (hvordan? tager du blomster med, aer du hende på kinden, når du har kneppet hende). 

Dermed (tolker jeg!) at han inddirekte siger/mener, at flertallet af GP´er er dumme, har det hårdt, behandles som andenrangsmennesker, mænd (som vi vel altid har gjort historisk set) kan tage, hvad vi vil have eller har krav på ting, fordi vi har betalt. Præcis som nogle mænd mener, de kan/skal/bør prutte, da hende ovre i den anden gade kun tager 500,- for en halv time. 

Jeg er selv mand, men kan umuligt få mig selv til at tro og tænke og møde andre mænd med den fordom, at alle mandlige sex-kunder er sex-afhængige, afstumpede, chauvanistiske, uden manerer, ikke har et liv, sociale kontakter, tør gå ud, er unormale i deres lyster osv osv. Hvorfor man så kan tænke det den anden vej, er mig en gåde. 

Det er da muligt, at nogle jobs er sket ved at man har haft færre muligheder (skole, eksamener, beviser, intelligens, kontakter, andre udfordringer i livet) men derfor kan en skraldemand, SOSU og GP vel sagtens have fundet et job, de trods trælse momenter og kunder/borgere/klienter nyder i størstedelen af tiden. Med eller uden tøj på.

Skal vi lige vende ordene FORDOM og skille ordet GLÆDESPIGE ad?
Og huske, at få job som en GP vel (ikke altid, da mange mænd vist kun kommer for een ting) har unikt mange roller, services og funktioner.

Det kan nemt lyde forkert og mistolkes, men for fisan da, hvor har jeg respekt og beundring for dem. Stærke, givende, tålmodige, intelligente, frække, fantasifulde kvinder, der er så kloge, at de laver noget, de (tit) nyder og får penge for at "udnytte" vi mænds afstumpede, firkantede hovedet og lyster imod at de selv i mange tilfælde får noget ud af det fysisk, mentalt, emotionelt, økonomisk, komplimenterende, i form af gaver og kontakter osv osv osv.

Wauw siger jeg bare!

Tak Melody for et godt opråb og at nuancere det endnu mere ved dit svar, der ved 5. læsning lige gav endnu mere mening.

Det stærke (modige, kloge) køn kan der vist ikke være tvivl om, hvem er.....

(God weekend til Frøken Melodi og Hr Mørk Ridder)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody
The Dark Knight skrev, for 9 timer siden:

Nej, men min pointe er egenligt blot, at tager hun opmærksomhedstiltrækkende tøj på, så må hun også forvente at tiltrække opmærksom. 

Når du har valgt et job som GP, så må du også forvente, at der følger fordomme m.v. med og kan ikke forvente andet end at der bliver stillet nogle spørgsmål om de emmer/forestillingen/fordomme der nu måtte være. 

Og jeg læser lidt dit opslag som om, at det kan dem du møde ikke tillade sig at spørge om, men det synes jeg godt de kan. Det hører med til jobbet, hvis man kan sige til sådan og det kan du bare ikke ændre på - sad but true. 

Nogle synes jeg har et spændende job, og jeg får også de samme spørgsmål hele tiden. Også mange negative om fordomme osv. Det bliver jeg ikke irriteret over. Det nytter ikke noget, men jeg argumenterer da for min sag og forsøger, at ændre folk opfattelse, hvis den er negativ. Men jeg kan ikke ændre på så mange menneskers opfattelse af det arbejde jeg har og heller ikke dit. Så lev med det og lad være med at tage en offerrolle - som jeg synes lidt du gør.

Men det bliver vi nok ikke enige om :)

Du har ret i at vi nok ikke bliver enige, det er jo fair nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Melody

@Naturligebrysterfan

Waow normalt vil jeg citere det der bliver skrevet når jeg kommenter på det. Men da du har skrevet rigtig meget og der ikke kun er nogle få linier jeg er enig i men det hele, vil det blive for meget at citere tænker jeg.:)

Du har ramt fuldstændig spot on i dit skriv. Det er virkelig godt skrevet og formuleret.

Og er lykkelig over at du forstod min point i det:) og rent faktisk kunne sætte dig ind i det. Tak!

Og rigtige gode spørgsmål man kan reflektere over.

Nemlig en gp's arbejde er unik fordi hvad de laver ikke bare kan sættes i en kasse. Det er et felt der dækker over mange arbejdsområder. Og mange jobfunktioner:)

Ja du har ret i at det handler meget om tonen der bliver spurgt i, men også at det tit kan føles som om man gør noget forkert ved at være gp. Og skal skamme sig over det. A lost soul.

Ved forhenværende gp opfører folk sig som om at man lige er blevet reddet fra et forfærdelig liv. Og forhåbentlig endelig har set lyset.

Og jeg syns det er synd. For jeg har aldrig fortrudt mit liv som gp'er. Jeg har haft mange fantastiske oplevelser og de har hjulpet mig til at forme mig til den jeg er i dag. 

Jeg er glad og stolt over at jeg har været gp ellers ville jeg ikke være på dette forum. Og jeg har aldrig som i Aldrig følt at der var noget at skamme mig over i det fag.

Og jeg håber at de andre fantastiske gper har det på samme måde:)<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man
Melody skrev, for 19 timer siden:

Altid de samme spørgsmål.

Er du i penge nød.?

Osv.

Fik du nogen sygedomme?

Jeg syns det er ret træls at der altid bliver sat spørgsmålstegn, ved det at være en gp.eller forhenvænde gp.

Er det virkeligt et erhverv der er så svært at forstå? Og skal man virkelig altid begrunde hvorfor man vælger at gøre det?

Der er altid nogen der har hørt eller set eller læst noget hvor nogen forklarer hvor forfærdelig det hele er. Men åbenbart ingen der lægger mærke til dem der gerne vil det.

Og det ser jeg som en fejl.

Selvfølgelig skal vi hjælpe dem der er presset ud i det og som ikke har det godt med det.

Jeg kan selvfølgelig ikke tale for andre gper, men håber da at størstedelen har valgt det frivilligt.

Der kan være mange grunde til at man vælger at blive en gp, men de grunde er ikke så meget anderledes end at man vælger andre jobs. Når alt kommer til alt er det et job intet andet. 

Det har ikke noget at gøre med barndoms tramaer, forhøjet sexlyst eller ikke være i stand til at elske.

Gper lever et helt normalt liv, de går på arbejde og har fritids interresser osv, præcis som alle andre.

Som sagt kan jeg ikke skrive for andre gper, men jeg kan svare for mig selv.

hvorfor valgte jeg at blive gp?

jeg valgte det fordi:

-jeg ikke magter at skulle være i et forhold igen, men savner initimiteten nogen gange og det at have en at sove med.

- jeg kan tjene penge på det, bonus.

-selvstændighed og fleksibel arbejdstider.

-dejlige oplevelser

- få/give komplimenter, føle sig værdsat og føle omsorg.

-kan arbejde hjemmefra.

-meget mere frihed, da du er din egen chef.

har du overdrevet lyst til sex?

det tror jeg ikke, min lyst er ikke større end andres tror jeg.  Men jeg nyder da sex og nyder utrolig meget forspillet.

selvfølig er pengene dejlige at få, men hvis jeg valgte et job kun pga pengene ville jeg blive træt af det meget hurtig. Og nej tjente ikke tonsvis af penge.

nu er det jo forskelligt hvor mange en gp vælger at være sammen med. For mit vedkommende var det højst 2 når jeg havde åben i mange timer. Så der var ikke så mange forskellige mænd der.

Nej, det har jeg aldrig følt.

Ikke andet end at jeg blev single, og ikke magtede at søge og komme i forhold igen

Nope, det er i mit hoved et meget normalt job, eftersom jeg har prøvet det kan jeg svare bedre på det end en der ikke har prøvet det;)

NEJ

Er du i penge nød.?

NEJ

det håber jeg da at jeg er. Elsker min søn så?

Ikke hvad jeg ved af.

Nej

Lige den her var jeg lidt bekrymret i starten da jeg stadig var grøn på området. Men slappede mere af efter noget tid og prøvede at lytte til min mavefornemmelse.

Hvis du er bange på forhånd er der ingen grund til at gøre det.

lettet og lettet det ved jeg ikke rigtig. Da det var et job jeg godt kunne lide, savner jeg det da nogen gange. 

Nej, der skerte noget en gang, som gjorde jeg ikke havde lyst mere. Men for hele den tid jeg gjorde det følte jeg ikke ar det var for hårdt for mig.

Fik du nogen sygedomme?

Nope

nej jeg går ikke tilbage, da jeg har nogen der kan tilfredstille mine behov nu:) og har et andet job nu.

Nej hvorfor skulle jeg hade mænd?

Det er rigtig godt de snakke/diskussioner/tråde dukker op ind i mellem.

Der er jo stadig en masse fordomme – jeg har selv haft dem indtil jeg begyndte at bruge købesex og kom til at kende et par piger rigtig godt, samt læse med herinde – så bliver man klogere og får fjernet/modereret nogle fordomme hvilket er rigtig godt.

Fordomme forsvinder ikke hvis vi ikke kan tale om dem.

Jeg betragter ikke de spørgsmål du nævner som andet end almindelig nysgerrighed som der burde være plads til.

Det nytter ikke at bliver fornærmet/tøsesur over det.

Husk i øvrigt på der hele tiden kommer nye brugere til herinde som ikke ved en sk.d om branchen og måske ikke har læst ALLE gamle tråde.

At sælge sex er stadig stigmatiseret, gætter på at mange af de spørgsmål du nævner stammer fra journalister og måske nogle myndigheder som forsøger at få ammunition til at lave noget drama/forbud.

De som sælger sex burde sætte pris på et forum hvor det faktisk er muligt at forklare sig uden at blive censureret.

Jeg tror der er mange som faktisk er oprigtig interesseret – det er jo lidt spændende og eksotisk, ikke noget folk sædvaneligt ved meget om men har en masse fordomme om.

Alle job’s kan potentielt være særdelses ubehagelige – har selv haft et job i 5 år som næsten drev mig til selvmord men som udefra så ud til at være et godt job og ingen, gentager INGEN hverken min læge, psykologer eller min omgangskreds tog mig alvorligt – hvis jeg da bare havde været i sexbranchen eller havde været misbrugt som barn gætter jeg på jeg kunne få alt den hjælp jeg faktisk havde brug for.

Dit problem betragter jeg som et luksusproblem ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...