olsen40 74 Skrevet 26. November, 2020 Hej Jeg skal i dette område næste uge og har tænkt mig at besøge denne skønhed, men vil gerne høre om nogen har besøgt hende, og kan sige noget godt (eller skidt) om hende. Ellers laver jeg en anmeldelse sidst i næste uge. Fræk dansk kvinde klar til fræk leg / Nordjylland Mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Giorgio 66 Skrevet 26. November, 2020 olsen40 skrev, for 9 timer siden: Hej Jeg skal i dette område næste uge og har tænkt mig at besøge denne skønhed, men vil gerne høre om nogen har besøgt hende, og kan sige noget godt (eller skidt) om hende. Ellers laver jeg en anmeldelse sidst i næste uge. Fræk dansk kvinde klar til fræk leg / Nordjylland Mvh Jeg kan ikke anbefale det. Hun er meget kraftig og priserne er helt ude i hampen. Og uden nogen indlevelse. Det handler kun om penge. Og vist en af dem, ham alfonsen fra Hadsund styrer. Kan ikke lige huske øgenavnet. VENDELMANDEN eller noget i den stil! De piger er altid dyre fordi han skal have sin fede del! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
olsen40 74 Skrevet 27. November, 2020 Hej giorgio Tak for svar, jeg finder et andet sted. Mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg