Hop til indhold
Vildsvinet

Champgane – Petit GFE og dybt dybt blow

Recommended Posts

Lækre Champgne - Har tidlige lavet en anmeldele af hende undet thai massage, og der kan hun fint hører hjemme, men det er bare ikke sådan jeg bruger hende mere. Hun giver faktisk super kompetent massage, og man kan fint kombinerer det med sex.

Hun er en af mine all time glædes piger. Hun er meget petit og har nogle ret lækre hjulpne bryster. Hun er sjov og utrolig serviceminded. Jeg kan slet ikke stå for hende og havde 30 skønne minutter med hende i dag. Efter de rituelle minutter hvor hun henter vand og går afsted med pengene, reder hun fint op i det meget ordentlige værelse under en villa. Der er også et lækkert moderne bad. Hun laver oftest sjov, pirrer en. Derefter er der de lækreste kys med tungen, stående, og så laver hun knæflad, og så har man altså bare den lækreste lille smukke Thai hængende dybt om sin pik. Ved ikke om det er decideret deepthroat, men den kommer super dybt. Og hun er super kælen og meget kyssende hvis man vil det. Det er også lækkert at have hende ridende stramt om sin pik, eller tage hende i missionær. Hun er en gave til den københavnske mand, som selvfølgelig ikke er gratis, men yderst fair med sine priser ift. lækkerhed, service og godt humør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
den friske skrev, 1 time siden:

Hvor i København kan man møde hinde ?

Prøv at søg, der er MANGE tråde om hende. 
 

Øv mig gad hun slet ik kysse med. 

Redigeret af AlfaN

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 49 minutter siden:

Øv mig gad hun slet ik kysse med.

Har indtryk af, at hvis du vælger hendes “fulde pakke” til 800kr for 30 minutter, så er kys med, hvorimod de ikke er med, hvis du i stedet vælger hendes tilbud til 600kr (hvor du så heller ikke kan få sex i alle 30 minutter, noget af tiden skal bruges på massage). Måske det er årsagen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 6 minutter siden:

Har indtryk af, at hvis du vælger hendes “fulde pakke” til 800kr for 30 minutter, så er kys med, hvorimod de ikke er med, hvis du i stedet vælger hendes tilbud til 600kr (hvor du så heller ikke kan få sex i alle 30 minutter, noget af tiden skal bruges på massage). Måske det er årsagen?

Jeg kan sgu ik huske hvad jeg valgte. Men ved hun vendte hovedet meget demonstrativt. 
Troede hun måske bare ik tilbød det generelt, grundet corona eller lign. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...