Hop til indhold

Recommended Posts

Mit første besøg hos https://www.thaimassageroskilde.dk
Bliver helt sikkert ikke det sidste.

Jeg blev budt velkommen af en utrolig sød og smilende ung dame der virkede oprigtigt interesseret i mig og mine behov. Vi blev enige om en time B2B med hj.Som så mange andre steder er det business og jeg blev tilbudt ekstra ydelser, jeg valgt prostata massage, den vender jeg tilbage til .

Navia starter sin massage og spørger meget ind til hvordan det er ,hun er den første der har virket oprigtigt interesseret i hvordan jeg følte. Navia har en fantastisk krop med nogen skønne bryster og en barberet mis, til info hvis man ønsker at slikke oplyser Navia at hun sprøjter .Da vi kommer til prostata massagen starter hun med en som hurtigt bliver til to fingre, hun siger pludselig; du kan sagtens tage hele hånden og hold da op for en overraskelse og jeg fik en af mine bedste orgasmer længe, jeg lå og rystede i flere minutter.

Det virker ikke til at Navia har travlt med at få en ud af døren igen og det blev også til en dejlig tur i badet.

Jeg vender tilbage med flere oplevelser, jeg tror jeg er blevet afhængig, og har prøvet en del steder som ikke kommer i nærheden af det sted, prøv det gutter

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lingim skrev, den 25.11.2020 at 15:57:

1500,-

Så altså 500 kroner for prostata-massage? Eller fik du også andet udover b2b og hj.? På hendes hjemmeside står 1000 kroner for b2b og hj i en time. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hm....

Anmeldelsen virker lidt tænkt, og der er noget uldent ved de regelmæssige gode anmeldelser af `nye’ brugere, som kommer omkring Navia.

Jeg skal ikke afvise at oplevelsen er sand, men kunne tvivle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goldbæk skrev, den 29.12.2020 at 00:20:

Hm....

Anmeldelsen virker lidt tænkt, og der er noget uldent ved de regelmæssige gode anmeldelser af `nye’ brugere, som kommer omkring Navia.

Jeg skal ikke afvise at oplevelsen er sand, men kunne tvivle.

Den er god nok... Har selv været der for nylig.
Navia er utrolig tilstedeværende og også god til mersalg.. .endte med at være der 2 timer... men en superskøn og dejlig oplevelse med megen opmærksomhed på mine og hendes orgasmer... 
Kan kun anbefale det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ferm til at sutte pik men hun er meget glad for sin telefon, skriver sms når hun tror man ikke kan se det under body to body. Jeg var lidt imponeret over det kunne lade sig gøre.

Hun er ikke nogen ung pige, men hun er vældig køn. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...