Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Snigeren902

Overvejede os at skrive, men ved sku ikke.. synes det virker til at være alt for godt til at være sandt! Specielt når jeg kigger på hendes krop! Waow en krop! Men vildt hvis det er hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ild i piben skrev, for 3 timer siden:

Der er bare noget med teksten<_<Men man kun jo ta en for holdet. (Jeg kan dog først i morgen)

For hun ser da alt for vild ud, hvis det er hende man møder.

Og det med teksten som du skriver, det virker IKKE kvindeligt skrevet.....så tror ikke man skal arbejde så meget i den annonce....:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ooooops jeg er egenligt et forhold meeen min kæreste kan ikke finde ud af at giv mig pik! Har brug for din opmærksomhed. Kan du tilfreds stille mig for min lille fisse kilder efter noget lækkert saftigt stiv pik?. Jeg er tørstig, liderlig, våd og villig. Så lidt snak som muligt og lige på & hårdt. Jeg er en varmblodig pige, smuk sexet gudinde. Har den hotteste kurvet krop, ja takket være træning og min kirurg :-) Pæn pige men bag facaden er jeg djævlens egen datter i forklædning, lille lækker sag, langt sort hår, fed røv som Kim Kardashian. Store runde silicone bryster som Linse Kessler, slank lille talje, og bedst af alt er jeg jyde :) Min store flotte sutte læber er klar til at slikke din pik i 7 himmel og utrolig uskyldig dådyr øjne. Jeg sutter kun uden kondom for hvor sjovt er det at ligge og tygge på smagløs gummi? Nej jeg skal smage dit sperm eksploder i i min mund, jeg suger hvert en dryp ud af dig! Nyder at slikke din nosser imens jeg slikker din pik. En stram flot velduftende fisse, der er våd og klar til lege. Tænder på blide former, hård former, urin sex, græsk til dig, spyt på dig, spanking, facesitting hvor min store baller bliver lagt på dit ansigt mens du bruger tungen til at tilfreds stille mig. Jeg har sagt til min kæreste jeg skal ud og overnatte hos en veninde derfor kan du møde mig både tirsdag og onsdag. Har lejet et privat lille lejlighed i odense. Sooory boyfriend, din kæreste er uartig og vil have noget Fremmed pik. Kommer til Odense imorgen tirsdag kl 10 og er på indtil jeg tager hjem onsdag aften kl 21, så fang mig på mit nr fortæl mig hvor og hvornår du vil have uforpligtende sex med en drønuartig nymfoman det er game on. Du møder mig i, frækt og lækkert undertøj. Jeg er på, kunne du finde på at kneppe livet ud af mig der? Jeg har ingen grænser. Garanter dig en fantastisk oplevelse. Det her er en once in a life chance du har. Prisen aftaler vi næmmere ved aftalte møde. Tager både mobilpay eller kontanter. Kæresten skal ikke opdage noget. Kunne være fræk hvis du var min kæreste for idag jeg vil så gerne forkæles men med din pik i dagens anledning. kys Kim K

 

Vedkommende sad nok på bageste række i skolen....ja nu tog jeg bare lidt af teksten og markerede, for ligesom og gøre klart det her er total FAKE!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweetmand skrev, for 1 minut siden:

Vedkommende sad nok på bageste række i skolen....ja nu tog jeg bare lidt af teksten og markerede, for ligesom og gøre klart det her er total FAKE!

Det ved du måske fordi du sad ved siden af?

Vedkommende sad nok på bageste række i skolen....ja nu tog jeg bare lidt af teksten og markerede, for ligesom og gøre klart det her er total FAKE!
Vedkommende sad nok på bageste række i skolen....Ja nu tog jeg bare lidt af teksten og markerede, for ligesom at gøre klart det her er total FAKE!

To fejl på en linje er ikke meget bedre end det "hun" præsterer. Men fred være med det. Min pointe er bare at fordi der er stavefejl eller grammatiske fejl behøver "hun" ikke være fake. Men men men... Når det nu er sagt så ville jeg nu heller ikke satse resten af min opsparing på et besøg hos hende. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ved du måske fordi du sad ved siden af?

 

Nej for hun lå på knæ for mig under bordet.........LOOOOOL:D

 

 

22 cm and thick skrev, for 20 minutter siden:

Det ved du måske fordi du sad ved siden af?

Vedkommende sad nok på bageste række i skolen....ja nu tog jeg bare lidt af teksten og markerede, for ligesom og gøre klart det her er total FAKE!
Vedkommende sad nok på bageste række i skolen....Ja nu tog jeg bare lidt af teksten og markerede, for ligesom at gøre klart det her er total FAKE!

To fejl på en linje er ikke meget bedre end det "hun" præsterer. Men fred være med det. Min pointe er bare at fordi der er stavefejl eller grammatiske fejl behøver "hun" ikke være fake. Men men men... Når det nu er sagt så ville jeg nu heller ikke satse resten af min opsparing på et besøg hos hende. :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun var faktisk i byen for 1-2 uger siden på en ikke normalt kendt adresse, med en nogenlunde tilsvarende annonce. Startpris 1000 kr da jeg forespurgte. Så jeg tænker at det ikke er fake. Billederne mener jeg var nogle tilsvarende sidste gang. Tror hun er mulat eller noget i den retning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 4 timer siden:

Jeg er virkelig nysgerrig....så overvejer stadig ;-)

Hej

Skriv lige lidt om hvordan det gik, hvis du besøgte hende :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det gjorde jeg ikke. Det er sidst på måneden, så valgte en anden.

Men nysgerrigheden er der stadig, da jeg har en god mavefornemmelse for at hun er ganske ægte og svarer til beskrivelsen. Hun kommer forhåbentlig snart tilbage igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baronen von Feksen skrev, for 13 timer siden:

Hun er god nok drenge. Frodig, mega smukt ansigt. For mig virker det. Resten er op til jer.

Ja men hun tog joikke til Viborg, men valgte aabenraa.. og hendes mobil svarer er lidt speciel også :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Baronen von Feksen skrev, den 7/12/2020 at 19:18:

Hun er god nok drenge. Frodig, mega smukt ansigt. For mig virker det. Resten er op til jer.

Tak for input....kan du fortælle lidt mere om oplevelsen,  ægte billeder, pris samt hendes væremåde og udseende :-) 

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har desværre en meget dårlig fornemmelse for denne pige. Annoncen skriger langt væk af desperation.....igen aaalt for godt til at være sandt. Ligeledes meget underligt, at der stort set ikke findes en eneste lødig anmeldelse af pigen.

Jeg ville holde nallerne væk......en desperado, der giver dårlig service og bare skal tjene noget hurtigt mønt er mine umiddelbare  første tanker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...