Hop til indhold
Guest stantheman

Mistress Sharon. Best Body in CPH. Amager

Recommended Posts

Ja fremad og videre.  
Din anmeldelse var sober nok og du var jo ikke blæst helt væk da du forlod hende, så mon ikke du overlever.  Det er nok mere tanken om at du nu er blevet afvist som nager fremfor afsavnet over ikke at se hende igen.

synes at vi skal anmelde både gode og dårlige oplevelser - der er nogle piger som altid kaster sig ud i et forsvar når kunden har lavet en dårlig anmeldelse - men vi har jo grund til at lave en dårlig anmeldelse.  Det gavner os jo ikke - måske der er enkelte som søger hævn over at have trukket en nitte, men som udgangspunkt får vi ikke noget ud af det andet end at hjælpe andre mænd til at opsøge de gode oplevelser.

 

så videre med dig og glem hende. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Plaskeren skrev, for 5 timer siden:

Ja vær ærlig og respektfuld, og så lad være ved at tage det så tungt at hun ikke vil se dig igen.

Synes nu også jeg var begge dele. Jeg tager det ikke så tungt, men synes det er en skam. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sidelining skrev, for 4 timer siden:

Ja fremad og videre.  
Din anmeldelse var sober nok og du var jo ikke blæst helt væk da du forlod hende, så mon ikke du overlever.  Det er nok mere tanken om at du nu er blevet afvist som nager fremfor afsavnet over ikke at se hende igen.

synes at vi skal anmelde både gode og dårlige oplevelser - der er nogle piger som altid kaster sig ud i et forsvar når kunden har lavet en dårlig anmeldelse - men vi har jo grund til at lave en dårlig anmeldelse.  Det gavner os jo ikke - måske der er enkelte som søger hævn over at have trukket en nitte, men som udgangspunkt får vi ikke noget ud af det andet end at hjælpe andre mænd til at opsøge de gode oplevelser.

 

så videre med dig og glem hende. 

 

Du har ret. Jeg var ikke blæst bagover, men tænker man kunne arbejde på dette. Nå, men jeg må jo bare lægge mine penge et andet sted :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lovemusclegirls skrev, den 5.12.2021 at 13:04:

Skal man lade være med at skrive ærlige anmeldelser (var min for hård), i frygt for at den man anmelder ikke vil se én igen? 

Jeg ville i hvert fald ikke offentliggøre mit EG profilnavn overfor en GP. Så kan det ende i pinlige situationer herinde hvor GP'en efterfølgende bitcher om at man lugtede eller hvad ved jeg. Det har jeg ærligt talt ikke lyst til at blive udsat for efter en "lunken" anmeldelse. EG er jo ikke en retsinstans med et dommerpanel - her skriver man sin subjektive oplevelse og så må læserne danne sig egen mening ud fra en vurdering af de samlede anmelderes vurderinger.

/B

Redigeret af ButterflyMan
mere

Del dette indlæg


Link til indlæg
ButterflyMan skrev, for 51 minutter siden:

Jeg ville i hvert fald ikke offentliggøre mit EG profilnavn overfor en GP. Så kan det ende i pinlige situationer herinde hvor GP'en efterfølgende bitcher om at man lugtede eller hvad ved jeg.

Det gælder jo begge veje, så hvis man ellers har sit på det tørre (opført sig rimeligt i forhold til det aftalte og i øvrigt er velsoigneret), så bør man lige så lidt frygte en tilbagemelding som kvinden. Hvis kvinden er urimelig, så vil det typisk ikke kun ske en gang og så vil det falde tilbage på hende.

ButterflyMan skrev, 1 time siden:

EG er jo ikke en retsinstans med et dommerpanel - her skriver man sin subjektive oplevelse og så må læserne danne sig egen mening ud fra en vurdering af de samlede anmelderes vurderinger.

Nemlig ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
ButterflyMan skrev, for 1 time siden:

Jeg ville i hvert fald ikke offentliggøre mit EG profilnavn overfor en GP. Så kan det ende i pinlige situationer herinde hvor GP'en efterfølgende bitcher om at man lugtede eller hvad ved jeg. Det har jeg ærligt talt ikke lyst til at blive udsat for efter en "lunken" anmeldelse. EG er jo ikke en retsinstans med et dommerpanel - her skriver man sin subjektive oplevelse og så må læserne danne sig egen mening ud fra en vurdering af de samlede anmelderes vurderinger.

/B

Jeg kan godt se hvad du mener. Nå, men så skal jeg da ikke blive overrasket, hvis det er det forsvar som bliver brugt imod mig :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er her med jævne mellemrum og det er nogen tid siden så mon ikke vi snart ser hende igen?

Jeg besøgte hende sidst i Ørestad og det var nok mit sidste besøg. Dels er hun ikke så trænet mere og dels er jeg ikke så glad for hendes megafransk teknik.

/B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...