Hop til indhold
Mr_HBX(2)

Er der nogen som ved hvad der er blevet af Bonnie?

Recommended Posts

Nu er det jo et stykke tid siden, men var det ikke noget med at hun stoppede og fik en pølsevogn, men startede så vist op igen som glædes pige. Nu er det dog meget længe siden hendes annoncer har været aktive. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas

Jeg mener at have set hende annoncerer inden for de seneste 3-4 mdr. Samme adresse som tudl.

Der er nu en anden - vist moden pige. Måske ved hun noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan huske første gang jeg så den udsendelse og igen efter jeg genså den hvor meget jeg virkelig håbede Bonnie fik sin pølsevogn og kunne begynde et nyt liv. Desværre var hun vist for syg til at dette blev til virkelighed :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Hun  har  medvirket  i en  udsendelse  fra  2018 hvor  hun  var  startet  op  igen. 

Barsk  liv  med  psykiske  sygdomme og  en  kæreste  som  bliver  skudt  lige  op  til  udsendelsen  bliver  offentliggjort.  Hjemløs  i  en  periode, og  kommunen  som  vil  tvangsfjerne  det  yngste  barn. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 8 minutter siden:

Hun  har  medvirket  i en  udsendelse  fra  2018 hvor  hun  var  startet  op  igen. 

Barsk  liv  med  psykiske  sygdomme og  en  kæreste  som  bliver  skudt  lige  op  til  udsendelsen  bliver  offentliggjort.  Hjemløs  i  en  periode, og  kommunen  som  vil  tvangsfjerne  det  yngste  barn. 

 

Det vidner jo om at hun var/er i det forkerte erhverv desværre. Skrækkeligt for hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, 1 time siden:

Undskyld mig lige.

Hvorfor skal der nu igen sættes fokus på sagen?

Jeg synes det er usmageligt at blive ved med at bore i sagen.

Min mening. Punktum.

Øhhhh - skal alt hvad der er ubehageligt og sørgeligt blot ties ihjel???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med alt ære og respekt for Bonni , så kan den udsendelse og triste sag ikke vises og nævnes for tit. 

Vigtigt at vise hvordan et liv som glædespige kan udvikle sig - Til et sandt mareridt, som ingen mennesker fortjener at leve i . Og ej heller Bonni !

Madame Elisabeht

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes et screenshot hvor hun kikker i kameraet mens hun har en kunde, det blik fortæller alt om hvordan hun har det med jobbet.

Jeg ville aldrig i livet besøge hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Krøllede

Tak for delingen. Jeg fik lige lejlighed til at se udsendelsen igen. En udsendelse som jeg faktisk synes er rigtig vellykket, og som det gør ondt at se, for der er da ingen tvivl om at hun har et hårdt liv. Men kan man sige at det er prostitutionen der har gjort det hårdt? Eller er det alle de andre trælse ting hendes liv har budt på? Jeg ved det ikke. Uanset så synes jeg at det er sørgeligt og synd for hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Den Krøllede skrev, for 1 time siden:

Tak for delingen. Jeg fik lige lejlighed til at se udsendelsen igen. En udsendelse som jeg faktisk synes er rigtig vellykket, og som det gør ondt at se, for der er da ingen tvivl om at hun har et hårdt liv. Men kan man sige at det er prostitutionen der har gjort det hårdt? Eller er det alle de andre trælse ting hendes liv har budt på? Jeg ved det ikke. Uanset så synes jeg at det er sørgeligt og synd for hende. 

Du rejser jo et interessant spørgsmål. 

Men nogle gange kan et spørgsmål bedst besvares med et modspørgsmål :

" tror du at bonnies liv er blevet værre eller bedre af at hun blev prostitueret?" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Krøllede
Lady C skrev, for 7 minutter siden:

Du rejser jo et interessant spørgsmål. 

Men nogle gange kan et spørgsmål bedst besvares med et modspørgsmål :

" tror du at bonnies liv er blevet værre eller bedre af at hun blev prostitueret?" 

Det kan jeg dårligt svare på. Jeg kan kun gætte. Mit gæt ville være "hverken eller", men mit gæt er jo farvet af at jeg jo har gjort mig skyldig i at købe sex. Så hvis mit gæt havde været "bedre", så ville jeg være medskyldig i at kvinderne har eller får det skidt.  Det håber jeg bestemt ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Den Krøllede skrev, for 10 minutter siden:

Det kan jeg dårligt svare på. Jeg kan kun gætte. Mit gæt ville være "hverken eller", men mit gæt er jo farvet af at jeg jo har gjort mig skyldig i at købe sex. Så hvis mit gæt havde været "bedre", så ville jeg være medskyldig i at kvinderne har eller får det skidt.  Det håber jeg bestemt ikke. 

Du skriver kvinderne ? Her er der tale om en enkelt kvinde. Men hun er nok ikke enestående idet der givet er en del kvinder i prostitutions branchen der har ødelagte sjæle. 

Men ikke alle. Og det er også vigtigt at huske på. 

Men  hvis vi taler om kvinder som Bonnie - ja så har jeg aldrig forstået hvordan man som mand dvs. som medmenneske - kan få selv til at invadere et andet menneskes krop når man nu ved at mennesket lider ved det.  Hvorfor hjælper man ikke istedet for? 

Hvad er det der gør at man tænker på sex når man står overfor et menneske i lidelse? Det er det store spørgsmål.... 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den Krøllede
Lady C skrev, for 11 minutter siden:

Du skriver kvinderne ?

Ja, her mente jeg de kvinder jeg har købt sex af. Bonnie er ikke en af dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke den sædvanlige historie om hønen og ægget?
Bliver nogle kvinder psykotiske, fordi de er prostituerede, eller bliver de prostituerede, fordi de er psykotiske?

Jeg kan huske, at da jeg så udsendelsen med hende, kom jeg til at undres over, hvem i hede hule der har lyst til at have sex med hende, betaling eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...