Hop til indhold
Guest Nemtøs

Hjælp til efterlysningsforum

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Hvilket  forum  kan  anvendes til  søgning  af  2-3 "faste relationer" hvor  der  indgår  et  fast  beløb. 

Har  forsøgt  AL uden  det  store  held.  Har  for  et  par  år  siden  været  på  sugardaters,  ved  ikke  hvordan  det er  nu?

Er der  et  brugbart  forum  hvor  jeg  kan  søge fra? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Reelt kan man vil benytte alle portaler.   Det kan så undre mig lidt, at en kvinde med din popularitet og markante eksponering ikke kan finde det på EG.   Du har ekstremt mange likes og følgere.

Om et andet så burde denne tråd vil også afstedkomme nogle henvendelser. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
TheVoice skrev, 1 time siden:

Reelt kan man vil benytte alle portaler.   Det kan så undre mig lidt, at en kvinde med din popularitet og markante eksponering ikke kan finde det på EG.   Du har ekstremt mange likes og følgere.

Om et andet så burde denne tråd vil også afstedkomme nogle henvendelser. 

 

Jeg  har  ikke  fundet  en  legekammerat,  som  jeg  kan  ses  med  ca.  1 gang  hver  måned,  om  det  er  underligt  eller  ikke  ved  jeg  ikke.  

Tror  du  tager  gevaldigt  fejl  af  det  der  ligner  popularitet, det  er  ikke  det  samme  som  at  jeg  har  valgmuligheder eller  daglige  henvendelser. langt  fra. 

Måske  jeg  skulle  forsøge endnu engang med  en  ordentlig  annonce  på  Al og  håbe  på  det  giver  pote. 

Jeg har  ikke  lyst til at  oprette  en  profil  på  en  eller  anden  dating  side og  snige  betaling  med  ind.  Det er  ikke  ordentligt.  

Jeg  kunne  selvfølgelig glemme  alt om  betaling  og  se  om  der  vil  være  andre  muligheder  der  åbner sig. 

Du  fik mig til at  reflektere  lidt,  tak for det. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stantheman

Jeg synes det er en meget interessant tanke at tilbyde det du beskriver. Hvis jeg forstår dig ret, jeg så ikke din oprindelige annonce,  så leder du efter en (flere?) relation, hvor der bliver basis for at opbygge et tættere kendskab/tryghed, men hvor skyldfriheden og det uforpligtende fastholdes i en ramme af betaling. Er det  rigtigt forstået?

Eneste problem jeg ser i det er, at når der er penge mellem to parter, så forventes det normalt at betaler har betydelig større indflydelse på hvad der er på tapetet. Eller lagenet. "Den der betaler for musikken bestemmer, hvad der skal spilles", som det er blevet sagt. Hvordan har du det med det?

I forhold til kanal, så er jeg enig med @TheVoice, mange med en potentiel interesse burde opdage det her. Så er der  lige det med placering og hvor man mødes... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ednukeroh

Jeg ville være meget interesseret i sådan et setup. Desværre blev jeg på den venligste måde sendt da jeg skrev til dig sidst. ;)

Men alt held og lykke med at finde det du søger! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nemtøs skrev, for 11 timer siden:

Jeg  har  ikke  fundet  en  legekammerat,  som  jeg  kan  ses  med  ca.  1 gang  hver  måned,  om  det  er  underligt  eller  ikke  ved  jeg  ikke.  

Jeg synes ikke det er underligt, idet du ved flere tilfælde herinde i trådene har skrevet, at du ikke er aktivt søgende længere. 
 

Måske dit skriv her åbner op for, at flere skriver til dig, da du nu har tilkendegivet, at du rent faktisk søger igen. Sådan har jeg i hvert fald forstået på dit indlæg. 

Pøj pøj med det! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Horekunde skrev, for 2 timer siden:

Jeg ville være meget interesseret i sådan et setup. Desværre blev jeg på den venligste måde sendt da jeg skrev til dig sidst. ;)

Men alt held og lykke med at finde det du søger! 

Hvad  skrev  jeg  til  dig? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ednukeroh

At du ikke lavede aftaler med nye mænd, da de er useriøse. Helt forståeligt, for det er også det indtryk jeg har. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
stantheman skrev, for 4 timer siden:

Jeg synes det er en meget interessant tanke at tilbyde det du beskriver. Hvis jeg forstår dig ret, jeg så ikke din oprindelige annonce,  så leder du efter en (flere?) relation, hvor der bliver basis for at opbygge et tættere kendskab/tryghed, men hvor skyldfriheden og det uforpligtende fastholdes i en ramme af betaling. Er det  rigtigt forstået?

Eneste problem jeg ser i det er, at når der er penge mellem to parter, så forventes det normalt at betaler har betydelig større indflydelse på hvad der er på tapetet. Eller lagenet. "Den der betaler for musikken bestemmer, hvad der skal spilles", som det er blevet sagt. Hvordan har du det med det?

I forhold til kanal, så er jeg enig med @TheVoice, mange med en potentiel interesse burde opdage det her. Så er der  lige det med placering og hvor man mødes... 

Vigtigst  for  mig  er  at  den  er  gensidig  respekt, kemi  og  lyst. 

At  den  der  betaler  sætter  dagsordenen  er  fint  med  mig,  idet  jeg  er  sikker  på  at  der  er  afklaret  forinden  at  jeg  rent  faktisk  tænder  på  legen. 

Jeg  er  så  priviligeret  at  jeg  nyder  rigtig  mange  type  af  lege, men  selvfølgelig  har  jeg  et  par  no-goes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sentio
Nemtøs skrev, for 19 timer siden:

Hvilket  forum  kan  anvendes til  søgning  af  2-3 "faste relationer" hvor  der  indgår  et  fast  beløb

Synes det lyder som SD - hvorfor spørger du ikke blot nogle af dine faste kunder om de er interesserede? Tror i øvrigt at en mellemting mellem GP og SD kunne være interessant for en del - der er flere GP’er jeg gerne havde set fast hver/hver anden uge, hvis tankerne og den gensidige respekt omkring dette havde været ens. 
Mvh

Sentio 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Sentio skrev, for 21 minutter siden:

Synes det lyder som SD - hvorfor spørger du ikke blot nogle af dine faste kunder om de er interesserede? Tror i øvrigt at en mellemting mellem GP og SD kunne være interessant for en del - der er flere GP’er jeg gerne havde set fast hver/hver anden uge, hvis tankerne og den gensidige respekt omkring dette havde været ens. 
Mvh

Sentio 

Jeg  vil  ikke  virke  anmassende.  De  få "kunder" som  jeg  har  tilbage  kan  tælles  på  en  hånd.  Det  er  ikke ofte  vi  kan  mødes,  da  2 kalender  skal  gå  op  og  der er  lang  afstand  imellem  os. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sentio
Nemtøs skrev, for 18 timer siden:

Jeg  vil  ikke  virke  anmassende.  De  få "kunder" som  jeg  har  tilbage  kan  tælles  på  en  hånd.  Det  er  ikke ofte  vi  kan  mødes,  da  2 kalender  skal  gå  op  og  der er  lang  afstand  imellem  os. 

Og jeg har det lidt på samme måde - vil ikke spørge en GP’er om dette, da jeg ikke ønsker at opfattes, som en der vil “forhandle” - men ville ikke opfatte det som anmassende, hvis hun spurgte og jeg ellers kendte hende godt. 
 

Mvh

Sentio 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Sentio skrev, for 5 timer siden:

Og jeg har det lidt på samme måde - vil ikke spørge en GP’er om dette, da jeg ikke ønsker at opfattes, som en der vil “forhandle” - men ville ikke opfatte det som anmassende, hvis hun spurgte og jeg ellers kendte hende godt. 
 

Mvh

Sentio 

Synes  sagtens  du  kan spørge  din  udvalgte  gp  om  hun  har  lyst  til  at  lave  en  fast  aftale  med  jævne  besøg  til  xx kr  per  besøg.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville da bare lave en annonce på AL hvor jeg klart ridsede op hvad aftalen går ud på. Du vil da få masser af respons, og så kommer sorterings arbejdet. 

Jeg har fra tid til anden haft faste pris/besøgsfrekvens aftaler med en pige. Sommetider på mit initiativ, somme tider på hendes. En havde jeg faktisk aftale med i næsten 8 år. Problemet med den type  aftaler for mig er at der efter noget tid går for meget rutine i det, men det er en anden snak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 20 timer siden:

Jeg ville da bare lave en annonce på AL hvor jeg klart ridsede op hvad aftalen går ud på. Du vil da få masser af respons, og så kommer sorterings arbejdet. 

Jeg har fra tid til anden haft faste pris/besøgsfrekvens aftaler med en pige. Sommetider på mit initiativ, somme tider på hendes. En havde jeg faktisk aftale med i næsten 8 år. Problemet med den type  aftaler for mig er at der efter noget tid går for meget rutine i det, men det er en anden snak. 

Super fine pointer, Aarhuselsker.

Jeg genkender de samme overvejelser, du gør dig i dit skriv. Jeg havde også en fast besøgsfrekvens hos en meget sød kvinde, der pågik i næsten 2 år.

Det, der fungerede godt for os, var at vi begge blev mere trygge, mere nærværende, mere opsat på at udforske hinanden for hver gang vi mødte hinanden. Det var en forrygende udvikling fra gang til gang. Alle de dybe, nære, kærlige og uforglemmelige stunder, har en vis aktie i, hvordan jeg er “formet“ og således haft en vis indflydelse på den person jeg er i dag.

For mit vedkommende undgik jeg, heldigt, at der ikke opstod en følelse af rutine, og det kan mestendels skyldes, at hun aktivt hjalp med holde liv i “flammen”, på mere end en måde, i den tid vi så hinanden. 

Undskyld Nemtøs, at jeg lige bryder ind i din tråd, med lidt fortabelse i gamle minder.

/DenSidsteKavaler

Redigeret af DenSidsteKavaler
Der manglede nogle ord

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Nu er vi sikkert meget forskellige herinde i forhold til ønsker/ behov osv. Men tror alligevel at mange har det som mig og har fundet ud af, at det med faste relationer er svært og det bliver på en eller anden måde for forpligtende. Og de fleste af os herinde søger det modsatte af forpligtelse. 
 

En ting er af gå hjemme og så have en aftale med en GP nogle dage eller uger frem, det dur ikke rigtigt for mig. Det forstærker på en eller anden måde utroskaben og giver mig dårlig samvittighed, at jeg ligefrem planlægger besøgene på den måde kontra, at gøre det mere impulsivt på selve dagen. 


Den anden ting er, at jeg har oplevet et par gange, hvor jeg har flere besøg ved samme pige eller har skrevet om at ses igen, at pigen bliver fornærmet og sur, hvis jeg så vælger at besøge en anden pige frem for hende, idet hun så mener, at jeg fravælger hende og det kommer der sjældent noget godt ud af. 
 

Så det bliver hurtigt sådan noget med, at hvis man har en fast relation, så kan man nærmest ikke skrive herinde om andre piger, idet ens relation så bliver jaloux og måske ligefrem sur på en. 
 

Rigtig mange GP’er holder skarp øje herinde og følger meget interesseret med i hvad man skriver og hvem man besøger på godt og ondt. 
 

@Nemtøs jeg tror at et eller flere af mine afsnit her er en ikke uvæsentlig årsag til, at du har svært ved få faste relationer herinde fordi flere formentlig har det ligesom mig. Læg så dertil, at du selv læser meget med herinde og nogle gange også får konkluderet noget om en, som måske var lidt en overfortolkning. 

Vi to har jo også haft nogle kampe pga. ting jeg har skrevet herinde, som så på en eller anden måde i perioder har fået os på kant med hinanden. Selvom det ikke var hensigten. 
 

Men jeg håber virkeligt, at du finder nogle match, der vil det samme som dig for det har du virkelig fortjent <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
The Dark Knight skrev, for 6 minutter siden:

@Nemtøs jeg tror at et eller flere af mine afsnit her er en ikke uvæsentlig årsag til, at du har svært ved få faste relationer herinde fordi flere formentlig har det ligesom mig. Læg så dertil, at du selv læser meget med herinde og nogle gange også får konkluderet noget om en, som måske var lidt en overfortolkning. 

Vi to har jo også haft nogle kampe pga. ting jeg har skrevet herinde, som så på en eller anden måde i perioder har fået os på kant med hinanden. Selvom det ikke var hensigten. 

Men jeg håber virkeligt, at du finder nogle match, der vil det samme som dig for det har du virkelig fortjent <3

 

Mange  tak  for  dit  skriv,  og  ja  jeg  er  fuldstændig  enig  med  dig. Vi  er  kommet  på  kant  af  hinanden  et  par  gange  ved  at  jeg  har  tolket  på  det  du  har  skrevet. 

Jeg  er ikke  jaloux,  men  jeg  stiller  lidt  krav, og  jeg  er  udemærket  godt  klar  over  at  jeg  ikke  altid  er  lige  nem  at  danse  med.   Det  kan/vil  jeg  ikke  ændre  på. De  ting  som  vi  er  kommet  på  kant  med  hinanden,  oplever  jeg  vi  har  klaret.  

Jeg  håber  også  på,  at  jeg  på  et  eller  andet  tidspunkt  kan  finde  det  jeg  søger  efter. Heldigvis  har  jeg  ikke  travlt. 

Interessant  syn  på  at pludselige  indfald  med  benyttelse  af  købesex giver  mindre  skyldfølelse  end  de  planlagte.   Jeg  håber  så  bare  at  de  besøg  også  giver  dig  det  ønskede  og  ikke  blot  én  her  og  nu  udløsning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nemtøs skrev, 1 time siden:

De  ting  som  vi  er  kommet  på  kant  med  hinanden,  oplever  jeg  vi  har  klaret.  

Jeg  håber  også  på,  at  jeg  på  et  eller  andet  tidspunkt  kan  finde  det  jeg  søger  efter. Heldigvis  har  jeg  ikke  travlt. 

Interessant  syn  på  at pludselige  indfald  med  benyttelse  af  købesex giver  mindre  skyldfølelse  end  de  planlagte.   Jeg  håber  så  bare  at  de  besøg  også  giver  dig  det  ønskede  og  ikke  blot  én  her  og  nu  udløsning. 

Enig! Det har vi klaret! 
 

Jeg ville lidt ønske, at jeg kunne være det du søger, men det kender jeg mig selv for godt til at vide at jeg ikke er. Jeg vil skuffe dig og derfor vil jeg ikke bejle til at blive en tæt relation til dig. 
 

Omvendt - som jeg nok er nu - vil jeg gerne være en du kender lidt og en som du måske kommer til at møde igen, hvis det en dag pludselig passer godt sammen. 
 

Det sidste afsnit skal jeg godt nok lige tænke over og jeg har virkelig ikke svaret. Tror ikke rigtig jeg ved hvad jeg egentlig ønsker med købesex. Er nok nærmere fanget lidt i det og ville ønske, at jeg kunne leve uden at betale for sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
The Dark Knight skrev, for 27 minutter siden:

Enig! Det har vi klaret! 
 

Jeg ville lidt ønske, at jeg kunne være det du søger, men det kender jeg mig selv for godt til at vide at jeg ikke er. Jeg vil skuffe dig og derfor vil jeg ikke bejle til at blive en tæt relation til dig. 
 

Omvendt - som jeg nok er nu - vil jeg gerne være en du kender lidt og en som du måske kommer til at møde igen, hvis det en dag pludselig passer godt sammen. 
 

Det sidste afsnit skal jeg godt nok lige tænke over og jeg har virkelig ikke svaret. Tror ikke rigtig jeg ved hvad jeg egentlig ønsker med købesex. Er nok nærmere fanget lidt i det og ville ønske, at jeg kunne leve uden at betale for sex. 

Det  jeg  søger  efter  er  svært  at  finde  i købesex regi,  men  ikke  umuligt.

Jeg  har  haft  sådan  en  relation  til  2 gifte  mænd,  den  ene  kunne  ikke styre  sin  lyst  til  eksperimenterede  sex  med  mig  og  begyndte  at  påvirke  ægteskabet.  Jeg  havde  et  venskab  med  ham  og  kunne  lide  ham.  Han  var  lidt  følelsesforskrækket.  Den  anden  ustabil  og  dårlig til  at  holde  aftaler,  men  nasty  og  beskidt  sex.  Jeg  har  opgivet  ham,  da  det  er  umuligt  at  lave  en  aftale  der  holder  med  ham.

Har  haft  ufattelige  gode  oplevelser  herinde, nogen  stopper  lige pludselig  med  at  ses. Undre  mig  over  at  det  sker. 

Men  det  er  jo  et  vilkår  ved  købesex  at det er  ganske  uforpligtende. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøger man den samme GP flere gange bliver man mere fortrolige og tætte, og forholdet udvikler sig naturligvis. 

Derfor bliver det også mere akavet, og til dels selvmodsigende, at betale for besøget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Sweetmand skrev, for 36 minutter siden:

I bliver et SØDT par tror jeg......LOOOOOOOL

 

Så mangler vi bare, at du griber brudebuketten, som en tøs der vil tages -_-

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
AalborgLook skrev, for 3 minutter siden:

Besøger man den samme GP flere gange bliver man mere fortrolige og tætte, og forholdet udvikler sig naturligvis. 

Derfor bliver det også mere akavet, og til dels selvmodsigende, at betale for besøget. 

Akavet  for  begge  eller  for  dig? Fordi  gp'en  begynder  at  tage  dig  for  givet?

De  mænd  som  jeg  har  mødtes  med  med  jævne  mellemrum,  har  jeg  haft  en  særlig  aftale  ift  betaling,  somme tider  har  jeg  givet  yderligere  rabat  og  andre  gange  har  det  været  gratis  besøg.  Men  det  har  været  dem  som  jeg  har  haft  en  særaftale  med.  Det  har  aldrig  virket  akavet  for  mig. 

En  mand  som  jeg  somme  tider  ser,  betaler  det  han  har  lyst  til.  Vi  er  begge  tilfredse.  Har  mødtes  med  ham igennem snart 4 år  nu,  men  desværre  ikke  så  ofte  idet  han  er  nordjyde  og  en  hel  fantastisk  en  af  slagsen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
The Dark Knight skrev, for 2 minutter siden:

Så mangler vi bare, at du griber brudebuketten, som en tøs der vil tages -_-

Jeg  tvivler  stærkt  på,  at  bænkevarmeren  er  så  habil  at den  er  i stand  til at  gribe,  og  medmindre  det ikke  er  et  arrangeret  ægteskab  bliver  den  sku  svær  at  sælge,  for  selv  den  langsommeste  knallert  på  havnekajen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...