Hop til indhold

Recommended Posts

Har i dag været på svalereden, hvor jeg besøgte Anna, jeg blev mødt af en dejlig dame med et dejligt sødt smil, Anna er en lækker dame med dejlig former og lækre bryster, jeg nød at kunne ligge mig og lade hende tage styringen, og da vi kom til at jeg gerne ville tage hende bagfra, så måtte jeg styre mig for ikke at komme for hurtigt, sikke en dejlig bagdel, den er sgu lige til at bide i, og Anna er god til at få en til at føle sig velkommen, et besøg som jeg gerne/vil gøre om, tusind tak for en kanon oplevelse, mvh Jada 

Del dette indlæg


Link til indlæg
jada skrev, for 4 minutter siden:

Har i dag været på svalereden, hvor jeg besøgte Anna, jeg blev mødt af en dejlig dame med et dejligt sødt smil, Anna er en lækker dame med dejlig former og lækre bryster, jeg nød at kunne ligge mig og lade hende tage styringen, og da vi kom til at jeg gerne ville tage hende bagfra, så måtte jeg styre mig for ikke at komme for hurtigt, sikke en dejlig bagdel, den er sgu lige til at bide i, og Anna er god til at få en til at føle sig velkommen, et besøg som jeg gerne/vil gøre om, tusind tak for en kanon oplevelse, mvh Jada 

link?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...