Hop til indhold
Lille mand

Er der nogle som kan anbefale dette i Hillerød

Recommended Posts

Gæst
pdrhan skrev, for 2 minutter siden:

Søg herinde...det har lige været omtalt.....

Det har han sikkert prøvet...

@Lille mand du har spurgt på samme sted i tirsdags, uden respons, så du bliver nok nødt til at tage på besøg selv og gøre dig din egen erfaring.
Så kan du måske efterfølgende komme med en anmeldelse

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Jaha, nu har det hänt igen.   En ny användare som registrerar sig med ett ’namn’ som är till förväxling likt mitt - det är bara ett mellanslag som skiljer.

Jag är inte road.   Jag håller förvisso en låg profil på Eroguide, vill ändå påminna om att hålla isär namnen.

Jag har intet annat emot trådstartaren, men likväl är han anmäld till moderationen.

mvh Lillemand

Redigeret af Lillemand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lillemand skrev, for 14 timer siden:

En ny användare som registrerar sig med ett ’namn’ som är till förväxling likt mitt

Nu er der jo ikke copyright i disse fora på navne.

Lillemand/ Lille mand er en helt almindelig betegnelse og ligger naturligt for at anvende.

Jeg tror ikke at brugeren overhovedet kender dig eller har gjort det for at irritere dig.

Det er vel også lige lovligt meget at kræve, at alle nye brugre skal gennemløbe listen over alle medlemmer for ikke at træde følsomme brugere over tæerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...