Hop til indhold

Lovense

Featured Replies

Skrevet

Hej

Nogen som har et Lovense legetøj, som har lyst til at jeg kan fjern kontrollere en aften i næste uge?

Vh Lars

Skrevet
LarsBJ21 skrev, for 31 minutter siden:

Hej

Nogen som har et Lovense legetøj, som har lyst til at jeg kan fjern kontrollere en aften i næste uge?

Vh Lars

Jeg har, men skal selv bruge den.... ;-)

Skrevet

Lovense er ret populært blandt camgirls, så du har nok mere held på camsites end EG :rolleyes: 

Skrevet
  • Author
Emmalie skrev, for 6 timer siden:

Lovense er ret populært blandt camgirls, så du har nok mere held på camsites end EG :rolleyes: 

Emmalie jeg havde nu mere tænkt en autentisk seance og ikke en forloren med en cam dukke som stønner og har en mening om at selv den mindste tissemand er en anakonda.

Jeg behøver slet ikke se personen 

Jeg vil blot fjernstyre legetøjet

• 4 weeks later...
Skrevet
LarsBJ21 skrev, den 20/11/2020 at 07:04:

Emmalie jeg havde nu mere tænkt en autentisk seance og ikke en forloren med en cam dukke som stønner og har en mening om at selv den mindste tissemand er en anakonda.

Jeg behøver slet ikke se personen 

Jeg vil blot fjernstyre legetøjet

Øhm, sådan er de fleste prostiturede vel også. det ville da være et gevaldigt selvmål at fornærme en betalende kunde hvad enten man er camgirl eller prostitueret - han skulle jo gerne komme igen. 

Hvis du blot vil fjernstyre legetøjet, så kan du vel selv købe legetøjet. Så kan du lege ligeså tit du vil derhjemme. 

Skrevet
Cosplay-Akihibara skrev, for 10 timer siden:

Øhm, sådan er de fleste prostiturede vel også. det ville da være et gevaldigt selvmål at fornærme en betalende kunde hvad enten man er camgirl eller prostitueret - han skulle jo gerne komme igen. 

Det er muligt at være prostitueret uden at fake eller kommentere på udstyrets størrelse, og stadig få gæsterne til at komme tilbage ;) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.